Hakutulokset

  1. N

    Neljättä odottavat

    Täällä yksi nelosta odottava 35 v. äiti myöskin. Edelliset lapsoset ovat syntyneet 01, 03 ja 05 ja iltatähti syntyy 7.4 leikkauksella KÄT:lla kuten edellisetkin ja tulee siitä syystä olemaan viimeinen.
  2. N

    Jännitysniska...

    Sellainen palsta missä olisi lueteltu kaikkia mahdollisia jännitysniskaoireita olisi tosiaan kiva. Yhden amerikkalaisen löysinkin, mutta en enää uudestaan, kun yritin etsiä linkkiä sinne tänne laitettavaksi. Itselläni selkä ja niskaoireet myös aika pahana tällä hetkellä. Jostakin syystä vaan...
  3. N

    Jännitysniska...

    Moi! Kyselen vähän onko täällä kellään ollut niskavaivojen yhteydessä tinnitusta ja silmissä ns. lumisadetta (visual snow) eli musta ei ole kokonaan mustaa vaan sellaista rakeista ja samoin kun katsoo kirkkaalle taivaalle ikäänkuin pienet valkoiset pilkut lentelee ympäri näkökentän. Olen...
  4. N

    Tuore äitiys ja loppuunpalaminen

    Minulla ihan samat oireet, lapsia on jo kolme ja viime vuodet olleet tosi rankkoja. Aloitin juuri opiskelut uudelleen ja tuntuu, että olen ihan loppuunpalanut. En myöskään ole masentunut, elämä on oikeasti täynnä värejä ja ihanaa odotusta, mutta koko kroppani on kuin äärimmilleen kiristetty...
  5. N

    Jännitysniska...

    Tilitin tuossa jokunen sivu sitten tarinaani, joka alkoi viime joulukuussa aivan yhtäkkiä. takana on siis cirdalutit, neurologit, hammaslääkärit, silmälääkärit ja korvalääkärit, omt fusyoterapia ja akupunktio. Sain rentoutuskiskon suuhuni, koska leukanivele välilevy vähän paikaltaan ja siitä...
  6. N

    Jännitysniska...

    Löysin keskustelun jo tammikuun alussa ja iloisena huomasin sen vaan jatkuvan ja löysin paljon tuttuja piirteitä (ne luuloharha- ja hysteerisyysväitteet, joita joku täällä lietsoi jätettäköön omaan arvoonsa =) Minulla ilmeni aivan tyhjästä joulukuun puolessa välissä huimausta ja...

Yhteistyössä