Hakutulokset

  1. M

    Mihis se kirppispalsta katosi?

    Kesäkuun aikana oon vain pari kertaa täällä käyny ja nyt ihmettelen minne katosi kirppispasta? :o
  2. M

    Kertokaas parhaat palat kommelluksistanne synnärillä

    Sitähän siinä tuskissaan helposti tulee sanottua ja tehtyä semmosta mitä ei muuten tekis..kätilöt ja isät saa kuulla kunniansa jne :laugh:
  3. M

    Kuljetko kännykkä kourassa 24/7 ? (turhaa marinaa ehkä joo...mut..)

    :headwall: Mua niin jurppii yks kaveri joka lähettää ensin viestin ja jos en ole vartin sisään siihen vastannut niin laittaa perään tosi veemäisen tyylisen viestin että ei väkisin jne. Mulla usein on puhelin ihan äänettömälläkin ja olen sanonut että vastaan kun ehdin. Miten ennen muinoin edes...
  4. M

    Kauanko pitäs hometalosta olla poissa jotta varmistuis johtuuko oireilu siitä.

    http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/elinymparisto/hometalo_ja_kosteusvaurio/terveyshaitat_ja_niiden_tutkiminen/ Eli tuohon jonkun äsken laittamaan linkkiin viitaten. Mä olen taistellu ihottumani kanssa (atopiaa) siitä asti ku tähän muutettiin pari vuotta sitte. Naapuri...
  5. M

    Atoopikot huomio!!

    Pakko jakaa tää teidän kanssanne. Olen koko ikäni kärsiny ihottumasta eri asteilla...maitorupea pienenä, taiveihottumaa ja nyt aikuisiällä pahiten ihottumaa on kämmenissä. Itkua ja hammastenkiristystä monta kuukautta tässä eletty kun kämmenet sisäpuolelta aivan pakohaavoilla, vereslihalla ja...
  6. M

    Minkäväriset silmät teillä vanhemmilla on, entäpä minkäväriset silmät lapsillanne?

    Mulla on vihreänruskeat, exällä ruskeat ja pojallamme ruskeat ja tytöllä vaaleansiniset. Nykyisellä miehellä siniharmaat ja tytöllämme vihreänruskeat. Tuntuu vaan hassulta vanhemman tyttären vaaleahiuksisuus ja sinisilmäisyys kun me vanhemmat olemme molemmat tummia, mutta kasvoistaan on niin...
  7. M

    Mitä hel**ttiä tää on?

    Siis mulla on polvista alaspäin sekä kyynärpäästä kämmeniin semmosta pientä näppyä joka kutisee ihan saa**nasti ja varsinkin nilkat. Lisäks kämmenissä on semmosia pieniä ns. vesikelloja ja oikean kämmenen iho täysin suoraan sanoen oksettavan näkönen, rikki, vereslihalla. Mulla on atooppinen...
  8. M

    Teinin kesätyön palkkatoive?

    Meijän kesällä 16 v täyttävä poika on hakemassa kesätöitä ja hakemuksessa kysyttiin palkkatoivetta. Mitä teidän nuoret ovat saaneet kesätyöstä palkkaa ja minkä alan töistä?
  9. M

    Häälahjasta kysymys

    Tuli sitten kutsu sukulaisen häihin jonka kanssa en ole missään tekemisissä ollut enää moneen vuoteen (en oikeastaan ymmärrä miks bileisiin kutsutaan ihmisiä joidenka kanssa ei olla missään tekemisissä mutta se nyt ei ole asian ydin ja kyllä olen pohtinut olla menemättä olleskaan) Mutta siis...
  10. M

    Onko mustaa marsipaania olemassa? avittakaas ny jauhopeukalot vähäsen minuu

    Innostuin täytekakkujen koristelusta sitte enempiki ja päässä ziljuuna ideaa...tytön 1w bileet tulossa ja mä tarttisin koristelussa jtn mustaa...siis marsipaania tms. En vaan muista kaupas sellast nähneeni...lakumatto ei oikee aja sitä asiaa täs kohtaa...oisko muita vaihtoehtoja joita en osaa ny...
  11. M

    Ohje sitruunakääretorttuun, onks kellää tallessa?

    Tuosta tuli mieleeni ku joku kertoi koklaavansa vastaavaa...kesällä oli maitopurkin kyljessä sellanen sitruunakääretortun ohje jonka täytteenä oli sitruunalla maustettua rahkaa sekä violan appelsiinituorejuustoa. ONKO KELLÄÄN IHUNAISELLA TALLESSA TÄTÄ OHJETTA?? Oon sen hukannu enkä löytäny...
  12. M

    Mitä naposteltavaa illanistujaisiin/synttäreille/aikuisten bileisiin? Boolivinkkejä?

    Eli järjestän miehelle ylläribileet synttärin kunniaksi. Mtn pyöreitä ei täytä vaan ihan haluan vain illanistujaiset aikuis seurassa jonne siis tulee muutamia tuttavapariskuntia. Kakkua en siis ajatellut tehdä välttämättä mut mikä ois sellasta kivaa pikkunaposteltavaa ja sitte boolivinkkejä...
  13. M

    Peruna-broilervuoka...kertokaas

    Teen siis peruna-broilervuoan hunajamarinoiduista broilersuikaleista mut siis paistatteko te ne ennen uuniin laittoa vai lykkäättekö vaan ainekset sekasin ja uuniin? Mä oon paistanu aina ennen mut mietin et onks se vaan turha työvaihe :laugh:
  14. M

    Sektio vs. alatiesynnytys

    Moni muukin varmaan on huvittunut tuosta kädenväännöstä joka palstalla aika ajoin otetaan esiin. Onko sektio synnytys? Mun oli nyt ihan pakko avata keskustelu ja kysyä MITÄ HEMMETIN VÄLIÄ sillä on miten kenenkin lapsi on SYNTYNYT? Alatteko te kaikille selvittelemään MITEN lapsenne on...
  15. M

    Oliko täällä joku pidetään huolta-kerho?

    Siis muistan lukeneeni tollasesta täällä? Voisin lahjoittaa kelpoa käyttövaatetta jolle kulle todella tarvitsevalle...
  16. M

    Tuetuista lomista tietoa?

    Mitä nämä tuetut lomat ovat ja ketkä sellaisiin pääsevät? Onko jollakulla laittaa vaikka linkkiä aiheesta tai omin sanoin kertoa asiasta?
  17. M

    Lehtijuttu sairaista lapsista...

    juttu alkaa tuolla iltalehden sivuilla näin: "Seitsemän kuukauden iässä Jerker ei vielä osannut kontata." Meidän 8kk ikäinen tyttö ei vieläkään osaa kontata...enkä oo ees huolissani ni en oikein ymmärtäny tuota :o http://www.iltalehti.fi/uutiset/200808118082308_uu.shtml <-- tuolta...
  18. M

    Voi perhana mä oon unohtanu postittaa yhen paketin huutonetissä myydyn

    :( perhana että tuli oikein semmottinen nolostustuskahiki. Monen kohteen kaupoista oli juttua ja laitoin ennen meijän lomareissua kyselyä ostajalle ja sitte meni aikaa ennenku vastaili siihen. Lukasin postin reissun päällä ja lupasin postittaa ku päästään kotiin ja ny mä olen taukkipaukki...
  19. M

    Joulukuun 2007 vauvat

    Missäs vaiheessa kehitystä mennään? Istuuko, konttaako, ryömiikö jne muitakin kuulumisia? =) Meillä tytöntyllerö pyörii napansa ympäri ja tuuppii käsillään itseään taaksepäin. Nostelee käsien ja varpaiden varaan kroppaansa muttei vielä konttausasentoa oo hoksannu. Istuu kyllä jämäkästi ku...
  20. M

    Lapsityrannit ohjelmasta parhaillaan...

    siis voi jestas noita herkkukaappeja :o Miksi ihmeessä tuollaisia määriä herkkuja ja lapset saa mussuttaa JOKA PÄIVÄ? Ei olis mitään syömisongelmia jos ei olis noin älyvapaata touhua herkkujen kanssa. Sitä voi vaikka jonkun pienen jälkkärin antaa sitte päivällisen jälkeen mutta että kolme...

Yhteistyössä