Hakutulokset

  1. S

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Ja pikaista toipumista sektiosta! Kuten Metsätonttu sanoi, alkuun tuntuu, ettei toipuminen ala koskaan, mutta kyllä se ajan kanssa helpottaa. Mukavaa uuden vuoden alkua ja ihania hetkiä nyytin kanssa teidän perheelle :heart:
  2. S

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Tulinpa minäkin kurkkimaan,josko saisi jo Katin synnärikertomusta lukea, mutta eipä vielä! Jaksamista täältäkin, tämä joulupaketti on taatusti odottamisen arvoinen! :wave:
  3. S

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    ja koko perheelle :flower: Bantsku taisi ihmetellä äp:n makuupussin nauhoja. Ihan satavarma en ole minäkään, mutta olen käsittänyt niiden olevan sitä varten, että pussia voi "pienentää" solmimalla nauhat pussin ympäri yhteen. Eli varsinkin syys- ja talvivauvoille pussi tulee luultavasti...
  4. S

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Tervehdys täältäkin vauva-arjesta! Tosin Kauhajoen tapahtuman johdosta jokseenkin sekavin ajatuksin. :ashamed: Jotenkin tuli heti mieleen, että kuinka sitä voisi tuota omaa nuppuaan suojella tällaiselta pahalta ja toisaalta osaisi kasvattaa vahvan ja järkevän ihmisen, joka osaisi kertoa ajoissa...
  5. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Ihania nuo Iida-Liinan ja anjamaritan pikkuprinsessat :heart: :heart: Koita anjamarita jaksaa ja muista nukkua aina kun voit! Kotityöt ym. voivat kyllä odottaa, nyt on tärkeintä, että äiti ja lapsi voivat hyvin! Meillä on onneksi nuo alkuaikojen mahavaivat helpottaneet, vaikka silloin...
  6. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Onnea Iida-Liina pikku-prinsessasta! :flower: :heart: Ja onnittelut myös Anjamaritalle ja Hannahille ja kaikille muillekin kesän aikana synnyttäneille! Anjamarita Tuo kohdun painelu oli minullekin yhtä tuskaa, kun leikkaushaavakin oli arka kuin mikä. Onneksi hoitajat oli hyvin...
  7. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    :flower: En minäkään teitä odottajia unohda vaikka olenkin jo nyyttini saanut :D Tämä joukkio tuli odotusaikana niin tutuksi, että pakkohan täällä on käytävä katsomassa vieläkin kuulumiset. Meillä arki sujuu entiseen tahtiin. Juhannus meni oikein mukavasti, kun mökillä oli hoitoapuna...
  8. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Kiitoksia Miinamaria synnärikertomuksesta! Noita on aina kiva lukea vaikka tapahtumat jääkin mulle edelleenkin mielikuvituksen varaan, koska itsellä on kokemusta vain sektiosta. Välillä miettii, että olisihan se normaalisynnytys varmaankin ollut kokemisen arvoinen asia, mutta toisaalta: pääsin...
  9. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Voi Kanella :hug:. Voimia ja jaksamista! Toivon sydämestäni, että teillä käy parempi onni ensi kerralla ja mahdollisimman pian!
  10. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Pääsi uutinen ihan yllättämään, kun en ole muutamaan päivään ehtinyt koneelle ollenkaan ja tietenkin tuli ilonkyynel silmään taas! Kovasti oli muuten poikavoittoista väkeä meidänkin...
  11. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Hei taas! Nyt on poju saatu taas nukkumaan, joten toivon mukaan ehdin kirjoittelemaan vähän pidempään kuin päivällä. Ihanaa Kati että kaikki on hyvin! Eikö ole mahtava tunne nähdä pienokainen ultrassa ja saada vahvistus sille, että kaikki on ok? Nyt älä enää stressaa, vaan nauti...
  12. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Ihan pikaiset kuulumiset tässä ennen neuvolaan lähtöä. Ensiksi Kanellalle ja Katille peukut pystyyn ja tsemppiä! Uskotaan edelleen, että kaikki on ja jatkuu hyvin. Ja mitäpä minulla tuomisina sairaalasta? Ihana, terve, 9 pisteen poika :heart: :heart: :heart: ! Leikkaus meni hyvin...
  13. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Heippa vaan kaikille! :wave: (Mikäs Riitta Väisänen musta nyt kuoriutu??? :laugh: ) Ajattelin vielä kurkistella kaikkien kuulumisia ja kirjoitella vähän omia viime hetken mietteitä. Tiikerintassu kyseli vitamiineista. Itse aloitin myös Multivitan syömisen heti raskauden alussa ja...
  14. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Ihanaa Kanella, että sait hyviä uutisia =) ! Samoin kiva kuulla Metalheartin pallukan olevan kunnossa! Sitä minäkin ihmettelin aikanaan, että kuinka muutaman sentin pituinen "papu" voi ollakin jo niin valmis ja liikkua ihan kuin isommat vauvat konsanaan. Väkisinkin tuli tippa linssiin kun...
  15. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Kanellalle sylillinen positiivisia ajatuksia ja peukut pystyyn, jotta vuoto ei ole mitään vakavaa! Varmaankin lähtisin itse käymään yksityisellä, jottei stressi käy liian kovaksi. Aika outoa toimintaa äitipolilla! Miinamarian energisyys on kadehdittavaa! Itse sain tehtyä vauvalle villatakin...
  16. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Heipä hei kaikille pitkästä aikaa :wave: ! Merkillistä liitoa ollut koko viikon, en ole ehtinyt kunnolla lukemaan viestejä, saati kirjoittelemaan kuulumisia. Ensinnäkin tervetuloa mukaan Saanuska! Positiivinen asenne on hyvä ja varmasti vaikutukseltaan parempi, kuin jatkuva hermoileminen...
  17. S

    hei te kokeneemmat!

    Heissan! Myös minä suosittelisin ihan vaan lepäilemään silloin, jos supistelee. Itselläni se on vaihdellut ihan päivittäin, joinakin päivinä ei supistuksia ollenkaan ja toisinaan taas alkaa heti aamusta, vaikkei ole mitään tehnyt. Mulle suositeltiin neuvolassa supistelupäivinä ihan vaan lepoa ja...
  18. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Tervetuloa myös minunkin puolesta Kanella ja onnittelut plussasta! Eiköhän me joukkovoimalla eli positiivisilla ajatuksilla saada sinunkin raskaus etenemään hyvin =) Kiva kuulla Fleur että kaikki on kuitenkin hyvin. Enpä minäkään ole tiennyt, että äidin syöminen ja juominen voisi...
  19. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Tervetuloa mukaan Helkkynen! Kyselitte tuosta perätilasta ja Ipanan kääntämisestä. Lääkärin mukaan ensin tehdään tilannearvio, jossa katsotaan onko kohdunkaula lyhentynyt ja kohdunsuu kiinni eli siis tuo minulle kivulias alapään tutkimus :kieh: Sitten ultrataan ja arvioidaan lapsiveden...
  20. S

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Tänään oli viimeinen neuvolalääkäri ja mitäpä siellä paljastuikaan? Ipana onkin perätilassa eikä raivotarjonnassa, kuten neuvolan hoitsu arveli. (Tässä vaiheessa, kun vauva ei ole vielä laskeutunut, niin erehtyminen on melko tavallista ilman ultrausta). No, ensi viikolle pitäisi tulla aika...

Yhteistyössä