Hakutulokset

  1. K

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Kävitkö "vaihtamassa" sen kokoelman? Eli sieltä repun kuvasta Collections, ja sitten kakkakokoelman kohdalta Trade in. Sitten pitäis ilmestyä sen salt peterin sinne muiden tavaroiden joukkoon :)
  2. K

    Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

    Pakkohan tää on merkata ;) Tsemppiä, ja niille mahdollisille treffeille tosiaan sitten eropaperit mukaan...
  3. K

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulle mahtuu myös naapureita vielä :)
  4. K

    Missä koulussa kävitte peruskoulun? Löytyykö tuttuja?

    Laukaan yläasteen oon käynyt, ala-asteen Haapalassa :) Ja vilkaisin noita sun galleriakuvia, ja tunnistin sut kyllä ;) Oltaiskohan joskus oltu jollain saman valinnaisen aineen tunneilla...
  5. K

    HJÄLP!! farmvillen koirasta asiaa :D

    Juuri meinasin samaa laittaa, näin minäkin sen ymmärsin :)
  6. K

    Pistettäskö taas se kaveripino? :P Näin lauantainkunniaksi ;)

    Kangasala :wave: Uudet kaverit tervetulleita :) Mulla kaksi tyttöä, -07 ja -09.
  7. K

    Miten te kotiäidit saatte uusia kavereita?

    :wave: Minä myös Kangasalta :) Ja kavereita ei täällä kovin montaa ole... Vajaa kaksi vuotta on asuttu täällä, alunperin muutettu ihan toiselta puolelta Suomea... Muutama tuttava on löytynyt, netin kautta lähinnä. Puistossa on tullut juteltua muiden äitien kanssa myös, mutta se on vaan sitä...
  8. K

    farmfillesta

    Naapureita mahtuu vielä mullekin :)
  9. K

    farmvilleen kaipaan NAAPUREITA

    Mä kaipaisin myös :)
  10. K

    kangasalan SAHALAHTI

    Täältä löytyy ainakin yksi :) Vuoden verran ollaan asuttu täällä, ja tosiaan tuntuu, että ihan omissa oloissa saadaan leikkipuistossa olla... Nyt kesällä on ollut vähän useammin muitakin, onneksi. Itselläni on kaksi tytärtä, 2-vuotias ja 2-viikkoinen :) Kuopus nyt on sen verran pieni...
  11. K

    lelunetti.fi

    No joo, äitini tilasi mun tytölle synttärilahjaksi puiset nukenvaunut sieltä... Laittoi sitten sinne vielä erikseen mun osoitteeni toimitusosoitteeksi, jotta tulisivat suoraan tänne meille. No, lähettivät sitten kuitenkin äitin osoitteeseen paketin... Onneksi ehti juuri ennen synttäreitä, meillä...
  12. K

    Kysymys niille, jotka sanovat, että kaikilla on oikeasti mahdollista hoitaa lapset kotona 3-vuotiaiksi

    Mulla on ollut vähän sama tilanne... Valmistuin jouluna -06 sairaanhoitajaksi. Töissä ehdin olla reilun kuukauden ennen äitiyslomalle jäämistä, eli työkokemusta ei kovin kehuttavasti ole... Tyttöni täyttää pian vuoden, ja olen palaamassa töihin kesäkuussa. Nyt hoitovapaan aikana olen tehnyt...
  13. K

    Pirkanmaan mammat hohoi!

    Moi! Tampereella (Linnainmaalla) asutaan. Olen 24v, tyttö täyttää kohta vuoden, ja naimisissa olen =) Uudet tuttavuudet erittäin tervetulleita kyllä!
  14. K

    Pirkanmaa huomio!

    Ollaan muuttamassa viikon päästä Tampereelle, Linnainmaalle :) Uudet ystävät olisi tervetulleita... Olen pian 24-v, esikoistytär on 11kk. Perheessä on myös isä ja kissa. Postia saa laittaa... katimh@hotmail.com

Yhteistyössä