Hakutulokset

  1. P

    Talvivauvan ulkoilu?!

    Eli minkä ikäisenä talvivauva saa aloittaa ulkoilun? Voiko heti lähteä esim pienelle vaunukävelylle esim 15min vai pitäskö ensin vaan totutella esim 5min sylissä? Vaunuissahan on peitteet ja vällyt eli luulis näin ihanilla ilmoilla vauvan tarkenevan....
  2. P

    Joulun kielletyt ruoat

    Mun suurinta jouluherkkua on kylmäsavulohi ja sitä aion syödä tänäkin jouluna, tosin en niin paljoa kuin yleensä söisin. Suosituksiahan nämä kaikki ovat. Onko muuten jollain tietoa onko esim. Kallen mätitahna "kiellettyjen" listalla?... Sitä olen syönyt joka raskaudessa pieniä määriä. Miksi...
  3. P

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Mulla ois kans myytävänä noi äippäpakkauksen kestovaipat... Ei vain ole tietoo mitä ne yleensä maksaa... Eli jos jotakuta kiinnostaa ostaa niin ilmoitapa tänne päin :wave:
  4. P

    Vm.2000 Brioon ilmapyörät?!

    Tietääkö kukaan saako vm.2000 Brioon hankittua varaosina ne mustat ilmakumipyörät? Rattaissa kun on ne ns.vanhanaikaiset valkoiset enkä raaski ihan kokonaan uusia vaunuja laittaa. Paljonkohan lie maksavat? Kiitos etukäteen vastauksesta (jos joku toivon mukaan osaa vastata miulle) =)
  5. P

    Tasapainottelu raskaana?

    Mulla menossa rv13 ja paino pysytellyt tähän asti kuta kuinkin samassa. Olen pyrkinyt minimoimaan turhat herkut pois ja tilalle hedelmiä ja kasviksia. Ja välillä pidän myös ruokapäiväkirjaa. Mulle neuvolan täti sanoi tiukasti että ei saa laihduttaa, mutta itse olen sitä mieltä että jos syön...
  6. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Täällähän sitä vielä pyöritään ja käydään kurkkiin josko muutkin kuumeilijat plussaa :wave: Kasassa nyt rv6. Aamu- JA iltapahoinvointia sekä armotonta väsymystä. Siinäpä oireita. Muutoin ei varmaan edes tietäs olevansa raskaana :D Töissä on pitänyt jo kertoa pomolle ja parille työkaverille...
  7. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Onhan tää mieletön fiilis kun testi näyttää jo varmaa plussaa :p Menee vielä aikaa itelläkin tajuta tätä mutta aaltoileva pahoinvointi kyllä muistuttaa lähes koko ajan että masussa todellakin kasvaa pienokainen. :D
  8. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Testasin eilen kp33 ja tänään kp34 ja tulos sama: haamuplussa! Eli pitänee kai alkaa asennoitumaan ajatukseen että meille todellakin nyt tulee se nelonen! :heart: Ajatus on vielä melko utopistinen mutta kai testiä, oireita ja menkattomuutta pitää tulkita raskaudeksi :p
  9. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Täällä elellään kp29 jo. Viikko oviksen jälkeen oli tosiaan alavatsalla outoja tuntemuksia ja huonoa oloa. Eilen melkeinpä oksetti nukkumaan mennessä ja aamuisin on ollut huonoa oloa. Kierto ollut yleensä 28 joten tein tänään testin: puhdas nega :/ Harmittaa jos ei sittenkään.. Tiedän että...
  10. P

    ¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤

    Täällä nimittäin osuu kans jännityshetket ens viikolle. Neljättä kuumeilen ja kolmas kierto nyt menossa pillereiden jälkeen. Ovis oli kp17 jolloin oltiin myös miehen kanssa tositoimissa :p joten toiveita on... t.Pollomuhku kp21/28, yk3, neljättä kuumeilen =)
  11. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Välillä on ollut ihan hiukan huonoa oloa, tosi vähän. Alavatsa on ollut oudon oloinen jo muutaman päivän, ja aamullakin oli semmonen jännä menkkafiilis alapäässä.. Siltikin jotenkin on jo valmiiksi semmoinen masentunut olo, ettei tainnut tärpätä vieläkään... :( Tiedän, ettei nyt pitäisi muuta...
  12. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Täällä taas jännitellään! Testasin viimesellä ovispuikolla haamu+:n kp15 ja limaa tuli runsaasti kp17 ja oviskipuja. Ja juuri tuolloin oltiin miehen kanssa saman peiton alla ;) Joten nyt sitten jännitellään miten kävi! Viime kierto oli 28 joten tuonne ihan kuun loppuun saa odotella ja...
  13. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Onpas hienoa kun teillä tärppäs! Toivotaan että meilläkin pian... Just tultiin äitienpäivälounaalta. Käytiin oikein ulkona syömässä pippuripihvit ja hyvää oli :p Nyt odotellaan formuloiden alkua.
  14. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    berry76 Voimia! Varmasti vaikeaa kun ajattelee että kohta voisi olla vauva sylissä... Ja onnea sen nelosen yrittelyyn kunhan sen aika koittaa :hug: (.) Ens viikolla ois h-hetki käsillä taas. Kummasti sitä vaan tuota kalenteria tutkii aina vaan.. ;) Mies on valitettavasti koko ens viikon...
  15. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Menkat alkoi siis tänään. Toka luomukierto siis 28. Ja tosiaan ovishuippu oli kp 17. Mielenkiintoista. Tilanne on se että me edetään tjot-menetelmällä ;) Tällä hetkellä suurin mielenkiinto on omien liikakilojen pudottamisessa. Eli ei sen kummemmin yritetä vaan todellakin tulee jos on...
  16. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    berry76 Tosiaan, kp18 oli jo haaleampi + vaikkakin vielä yhä tosi selvä +. Mutta toi huippu tais olla tuo kp17. Enää en tikuttele tälle kierrolle. Säästän nyt muutamat testipuikot seur.kierron ovikseen (toivottavasti en tule enää uutta kiertoa = toivottavasti olen jo raskaana!) Vaikkakin sen...
  17. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Eilen paukahti sitten vahva plussa o-testiin.. kp 17! Aika myöhään... :/ Taas nähdä onko se tänään jo taas haalea...
  18. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Ite siis nyt ekaa kertaa elämässäni ja hieman olen hämilläni näitten suhteen... käytin liuskatestejä ekaksi 7vrk (kp 7-13) eikä edes tuohon viimeseen tullut mitään plussaan viittaavaa. Aloin sitten jatkaa puikkomallisilla jo tuolloin kp13 ja se näytti haamu+. Nyt olen 4 puikkoa tehnyt (kp13-16)...
  19. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Mulla ei kumma kyllä ole ikinä ollut mielessä mitään tiettyä ikää mihin mennessä haluaisin että lapsiluku ois täynnä. Lapsirakas kun olen ja perhe on minulle aina ollut tärkeä niin siksi kai suht nuorena aloitinkin perheen perustamisen. Mutta yläikäraja? En tiedä.. en ole koskaan funtsinut...
  20. P

    Neljännestä kuumeilevia??

    Kiva saada uusia kuumeilijoita "linjoille" :wave: Itselle tuli jo epävarma olo noista ovistikuista ja niiden toimivuudesta joten hankinpa sitten jatkoksi puikkomallisia. Ja tänään liuskatesti oli puhdas nega mutta puikkoon ilmestyi hetken kuluttua testaamisesta tosi haalea mutta silmin...

Yhteistyössä