Hakutulokset

  1. J

    Auttakaa, nyt sekoan!

    Joo, aikaisin olen kyllä liikkeellä, eli pitäis alkaa vasta. Ehkä tänään/huomenna. Kiitos vastauksista ja onnitteluista teille! Kun nyt vaan tietäisi joko uskaltaa olla kunnolla iloinen... :p
  2. J

    Auttakaa, nyt sekoan!

    Ja nyt siinä on viiva kyllä muttei millään testiajan puitteissa... Voi perse, miten sietää tätä epätietoisuutta?
  3. J

    Auttakaa, nyt sekoan!

    Molemmat oli mammaksin erittäin herkkiä. Ja aamuinen plussa oli kyllä ihan selkeä. Pää hajoaa. Mulla on vielä yksi jäljellä mutta täytyy lukita se itseltäni johonkin että maltan odottaa huomiseen. Eipä ole tainnut elämässä olla näin kaamean kutkuttavaa fiilistä ikinä.
  4. J

    Auttakaa, nyt sekoan!

    Miten on mahdollista: Testasin aamulla herättyäni, noin kahdeksalta. Selkeä plussa, ei mitään epäselvää. Testasin uudestaan äsken (koska olen tyhmä enkä usko kerrasta) ja nyt se näyttää negaa!! Mitä tästä on ajateltava oikein?
  5. J

    raskausoireketju(mahd.)

    Plussasin tänä aamuna! Sen vaan sanon että oireet tulivat todella aikaisin, varmaan ihan heti oviksesta. Huhhuh, pää pyörällä. Onnellisesti. Paljon onnea ja plussatuulia kaikille sitä toivoville!
  6. J

    onko ovulaatio

    Tyhmä kysymys: jos ovis on tavallista aikaisemmin kierrossa, tuleeko myös menkat aikaisemmin?
  7. J

    raskausoireketju(mahd.)

    Mistähän alkaisin? Mulla on ollu järjettömän kipeät rinnat ja nännit jo pitkään (on yleensäkin menkkojen aikaan muttei todellakaan noin aikaisin). Alavatsaa juilii menkkakipumaisesti, kerran tuli aivan pieni tippa verta. Kerran myös vihlaisi tosi kovaa, samoin pari kertaa on tullut yhtäkkiä...
  8. J

    onko ovulaatio

    Tyhmä kysymys: jos ovis on epätavallisen aikaisin, tarkoittaako se sitä että myös menkat tulisi aikaisemmin?

Yhteistyössä