Hakutulokset

  1. T

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Riihimäki ja neljä lasta. =)
  2. T

    apua oksutautiin

    Voih :x Musta ei ole paljoa apua, mutta toivottavasti poika paranee pian eikä muihin tartu. :hug:
  3. T

    Syökö muiden 1v3kk ikäiset

    \ Tää oli aikas suoraan kuin meijän pojan hommat pöydässä. Ja kohta poika on 1v3kk. =)
  4. T

    Riihimäki!!

    Mä pääsen pikkasen jälkeen 12, haen typyn ekaks eskarista.(...ja toivon että poika nukahtais samalla rattaisiin) =)
  5. T

    Riihimäki!!

    Mulle sopii kumpikin päivä. =)
  6. T

    Riihimäki!!

    No moikka taas! Me asutaan edellään tässä keskustassa, joten ollaan kyllä aina valmiina kahvittelemaan tms. Ja se keskiviikon avoin päiväkoti on muuten tosi kiva paikka. :D
  7. T

    KESTOVAIPPATAPAHTUMA

    Mä tätä nostan pikkuisen =)
  8. T

    Uusi kestovaippoja myyvä nettikauppa!!

    Eiköhän kaikilla saa olla omat mielipiteensä ja kommenttinsa asioista. :headwall: Mutta itse sivut on hyvät ja saatanpa itse sieltä joku kerta tilata jotain. =)
  9. T

    riihimäki

    :wave: Kyllä pyörii.....Ainakin mä!! =)
  10. T

    TALVITAPAHTUMA Lahdessa

    Kuulostaa tosi kivalta!! =)
  11. T

    5-vuotias pienikö?

    Meidän tyttö oli 5v. neuvolassa 106,5cm ja 16,1kg. =)
  12. T

    Riihimäeltä ketään??

    \ Mulle ainakin näillä näkymin sopis toi perjantai! =)
  13. T

    Riihimäeltä ketään??

    Juu, kyllä sopii kahvittelu. Mutta mä en pysty tästä keskustasta lähtemään kauas, kun on jalka vähän pipi.... :whistle:
  14. T

    Riihimäeltä ketään??

    :wave: Täällä on yksi kotiäiti ihan keskustasta! Ja tuo pikkuisin on 7kk ikäinen poika. =)
  15. T

    Terveiset 5-vuotis neuvolasta!!

    \ Tytölläni on todellakin liian lyhyt kielijänne, eikä näinollen saa kieltänsä ulos suusta tai opi r-kirjainta harjoittelemallakaan. Se kun on meillä sukuvika.... :D Mua ei kyllä haittaa vaikkei "ärrää" koskaan oppiskaan, hyvin oon mäkin pärjännyt ilman. :whistle:
  16. T

    Terveiset 5-vuotis neuvolasta!!

    \ Tuo kielijänne saatetaan poikkasta sen takia, että se on tytöllä todella lyhyt. Ja on muuten mullakin ja mun teinipojalla....Me ei kumpikaan osata sanoo r-kirjainta... =) Ei se ole kyllä meitä kumpaakaan ikinä vaivannut.... :D
  17. T

    Riihimäki+ympäristö!

    \ Hyvä! Lisää porukkaa vaan. :D
  18. T

    Terveiset 5-vuotis neuvolasta!!

    \ Todella hyvä juttu!!!! =) Saas nähdä koska tuolta meijän typyltä nipsastaan se kielijänne niin voidaan aloittaa r-opettelu. :D Jos vaikka äitikin oppis samalla.... :D
  19. T

    Riihimäki+ympäristö!

    Ok. Eli ensi perjantaina (12.11) kello yhdentoista aikoihin Majakan kahvilaan!! :D Kaikki mukaan vaan rohkeesti!
  20. T

    Riihimäki+ympäristö!

    Toi perjantai sopii mainiosti!! :D

Yhteistyössä