Hakutulokset

  1. M

    Löytyykös täältä muita etä-äitejä? :)

    Siinähän se kysymys otsikossa jo tulikin. Ihan mielenkiinnosta.
  2. M

    Kuka täällä oikein on mode vai onko täällä sellaisia enää ollenkaan?

    Oon nyt kolme viestiä laittanut,kaksi moderaattorit-nikkiin jonka pitäisi tavoittaa kaikki modet sekä vielä yhden viestin yhdelle nikille joka ainakin on ollut modena ennen... ...Mutta ei vastausta. Mietin vain että onkohan mun viestien kulussa jotain vikaa,tavoittaakohan ne edes ketään.
  3. M

    Mä oon niin onnessani,meille muuttaa tämä..=)

    Maltan tuskin odottaa ! :D :D http://www.aijaa.com/v.php?i=4259988.jpg Ollut haaveena pikku tytöstä asti ja nyt toteutuu! :D
  4. M

    Mikä toi Malacon lauantai pussi keräily juttu oikein on?

    Netissä huomaa et ihmiset keräilee tyjiä lauantai pusseja.Mikäs keräily on?Onko netissä jossain infoa,en löytäny vaikka koitin googlettaa.. :wave:
  5. M

    Tuosta paino ketjusta mieleeni..kysympä minäkin. (sis.kuvan)

    Näytänkö anorektikolta ja arvatkaas mitä mie painan? :ashamed: :saint: 164cm oon pitkä. http://www.aijaa.com/v.php?i=4223682.jpg
  6. M

    Onko tää liian tyttömäinen?

    Kiitos mielipiteistä :D :flower: Piti muokata linkki pois ettei joku muu vie sitä paitaa :D :whistle:
  7. M

    Tuosta pienirintaisuus ketjusta mieleen..

    Miks naisilla on tarve miellyttää muitakin miehiä kun omaansa?Ainakin jollain siinä ketjussa on tällänen tarve. Miksi pitäis saada isot rinnat jos oma mies hyväksyy sinut sellasena mitä oot ja rakastaa sua pienillä rinnoillakin?Miksi pitäis elvistellä isoilla rinnoilla kalastelemalla katseita...
  8. M

    Maksaisitko etukäteen toisen tilille tässä tapauksessa? =)

    Olen ostamassa täältä kaksplus kirpparilta pojalleni polkupyörää ja myyjä asuu kaukana. Ovat kesäloma reissulla tulossa tänne meille päin ja lupasivat tuoda pyörän sitten samalla. Myyjä haluaisi 40e ennakkoon tilillensä ja loput 18euroa voisi maksaa kun tuovat pyörän. Mie vain mietin...
  9. M

    Vitsi että mä tykkään! (sis.olohuone kuvan) Lisätty toinen kuva

    Ostin keväisen raikkaat lilat paneeli verhot beigejen vierelle ja sitten tuon liinan samaa sävyä.Lisäksi ostin sohvatyynyt samaa sävyä. Liilojen paneeli verhojen vierellä olevat beiget verhot sopii hyvin mielestäni tuon maton kanssa jossa myös beigeä. Mitäs tykkäätte?Mun mielestäni niin...
  10. M

    UUSRETROJA NETTIKAUPOISTA,MISTÄ?

    Tiedossa on tirsokas,keltainen kettu,sisukas,sinis satsuma,nekku design..olisko muita? =)
  11. M

    Vieläköhän sitä kahdeksannen kerran pahoinvoinnit kestäis?

    Nuorin 7kk,oliskohan kädet täynnä töitä yhtään enempää mitä nytkään. :saint: :snotty:
  12. M

    Ei tehdä tästä riitä ketjua mutta kysäisen..

    ONKO TEIDÄN MIELESTÄNNE LASTENSUOJELUN PAIKKA? Ajeltiin miehen kanssa vappuna,haluttiin nähdä vapun yö elämää ja ajeltiin kaupungilla ja meidän vauva 8kk nukkui kaukalossa mukana.Kello oli puoli kaksi kun oltiin lähes kotona kunnes mieheni sai hälytyksen (päivysti) ja paikalle oli päästävä...
  13. M

    Sain muuten töissä ylennyksen,musta tuli toimitusjohtaja.

    Mut vaan kuukaudeksi! :laugh: Nauroin tuossa miehelle että mun pitää nyt repostella kun saan tituleerata itseeni toimitusjohtajaksi. :D :D Ikävä kyllä pesti kestää vaan kuukauden ja sit palaan takasin arkeen ihan normi työntekijäksi. :whistle: (teen siis sijaisuuden vaan) :D
  14. M

    Lastani sanotaan "omituisen näköiseksi" tai "oudon näköinen" Onko muka?

    Mulle sanoi jo kolmas ihminen suoraan nähtyään mun nuorinmaiseni että "omituisen näkönen". :( :o :( Mun mielestäni mun pojassa ei oo mitään outoa.Miehekäs nenu ja isot silmät. :heart: Hellunen kiva pikku kaveri. Kurkatkaa vaikka profiiliin. :heart: :wave:
  15. M

    Oon ajatellu palkata meille kotisiivoojan.=)

    Nyt kun työelämään tein paluun,muksuja on puolitusinaa ja nuorin tulee pian 6kk,ei mulla jää aikaa hoitaa yritystä ja tehdä viikko siivoja kotona. Tai no ehkä aikaa vois jäädä kun järjestää mut joudun sen verran paljon olla menossa ympäri maakuntaa että kotona ei ehdi käydä kun kääntymäs...
  16. M

    Kuinka paljon saa tienata vanhempainraha kaudella/kotih.tuki että se vaikuttaa alentavasti em.etuuksiin?

    Työt alkaneet ja nyt mietin että mitenkäs paljon saikaan tehdä töitä/tienata ettei vaikuta vanhempainpvä rahaan taikka kotih.tukeen?Hoitolisää en saa muutenkaan joten siihen ei vaikuta. Onko kellään tietoa? :) :flower:
  17. M

    Teen tässä juuri rikosilmoitusta...neuvokaa nopeasti!

    Koskien tätä ketjuani; http://kaksplus.fi/keskustelu/t1370223#m15268879 Mitä mä kirjotan kohtaan joka sanotaan rikosilmoituksen ohjeissa näin; Rikosilmoituslomakkeella on kysymys, vaaditteko rikoksentekijälle rangaistusta? Poliisi ei voi tutkia ns. asianomistajarikoksia, ellei...
  18. M

    Mitä ootte mieltä,voiko suurperheessä oikeesti olla niin likasta kun siinä eilisessä

    sillä siisti ohjelmassa? Ei meillä ainakaan oo vaikka täällä hyörii lauma lapsosia.En ikinä pystyis asumaan sellasen lian ja sotkun keskellä,yäk! :x :x Tuli väkisinkin mieleen että onkohan se järjestettyä?Vai onko jonkun kotona oikeasti tuollanen sikala/kaatopaikka?? :o :o :x :x
  19. M

    Nauretaanko mut pihalle jos teen rikosilmoituksen 9 euron vuoksi?

    Periaatteesta aion sen kuitenkin tehdä.Ärsyttää niin kovaa. Huutonetistä ostin topin 9e ja siinä luki myös nouto.Myyjälle ei nouto käynytkään,olis pitänyt häläreiden soida siinä vaiheessa mutta mie hyvä uskonen menin maksamaan sitten tilille. Myyjä ei lähetä toppia eikä suostu maksamaan...
  20. M

    Tatuointi/lävistys pinoa?

    Mun viikon vanha vihkisormukseni. :D Eli me ei otettu sormuksia ollenkaan vaan molemmille kuvat nimillä. http://www.aijaa.com/v.php?i=3934326.jpg Ja tässä mun napa,muutama vuosi sítten laitettu; http://www.aijaa.com/v.php?i=3934315.jpg Tatska kuva on otettu tunti laitoin jälkeen joten on...

Yhteistyössä