Hakutulokset

  1. L

    Kuinka monta kertaa päivässä imetät kiinteiden ohella?

    Noin niinkuin suunnilleen...Mun vauva 6kk, ja nyt kun kiinteät aloitettu, mietin, että miten monta kertaa päivässä olisi vielä hyvä käydä rinnalla?kun selkeästi vähentänyt itse rinnalla oloa nyt kiinteiden myötä..miten muilla?
  2. L

    Miten/mitä teidän 6kk vauvat syö?

    Itse nyt imettänyt 6kk ja hiljalleen tässä aloiteltiin perunalla...Miten nopeasti olette lisäilleet uusia ruokia kuvioihin yms.Joko noudatatte jonkinlaista "rytmiä"kiinteiden kanssa, esim.iltapuuro, lounaalla perunaa yms.Toivon itse näistä kiinteistä olevan jotain apua syömisiin muutenkin, kun...
  3. L

    Millä pullolla saan rintalapsen kohta 5kk oppimaan juomaan pullosta?

    Ihan vastasyntyneenä sai sekä pulloa, että rintaa. Nyt saanut moniin kuukausiin vain pelkkää rintaa, eikä hoksaa enää ollenkaan miten pullosta juodaan :/ olisi kiva, että osaisi tarvittaessa syödä pullostakin. Silloin kun pulloa vielä sai oli käytössä joko mam ultivent tai aventin pullo. Nyt...
  4. L

    Onko olemassa sellaisia matkarattaita, joihin voi laittaa 4kk vauvan?

    Kokemuksia hyvistä merkeistä kaipaan, ja siis voiko näin pientä vauvaa sellaisiin laittaa? Saako matkarattaissa selkänojan laskettua ihan vaakatasoon?
  5. L

    4 kk:n rintaraivarit!apua ja kokemuksia kaivataan!

    Elikkäs poika 4kk tähän asti syönyt ihan mallikkaasti ja nyt toissapäivänä yhtäkkiä alkanut järjetön raivoaminen rinnalle, kieltäytyy syömästä, huutaa jo "syömisasentoon" laitettaessa. Joten kuten sinnitelty nyt niin, että yöllä syöminen sujuu normaalisti ja yritän syöttää pojan aina kun...

Yhteistyössä