Hakutulokset

  1. Von Teese

    Päiväkodin aloittaminen yli 3v:nä

    Miten teillä muilla on mennyt tuo päiväkodin aloitus, meillä tyttö on menossa tässä lähiaikoina päiväkotiin ja tiedän että se on hänelle kova paikka kun on tottunut kotona äidin kanssa olemaan. :'( itku tulee varmaan molemmilta. Kuinka aloitus menisi parhaiten? Jos hän rupeaa itkemään niin...
  2. Von Teese

    G: Minkä ikäisiä vanhempasi ovat ja minkä ikäinen itse olet?

    Meidän äiti on 43v ja isä 53v, itse olen 26v.
  3. Von Teese

    Tuleeko teille koskaan sellaista tunnetta, että jotain pahaa tapahtuu?

    Mä olen tuntenut niin monta kertaa ja aina on joku kuollut.. Sukulaisia ja ystäviä. Toissailtana ja -yönä tunsin taas sen tunteen, enkä millään saanut ajatuksiltani unta ja äsken sitten äitini soitti, että serkkuni on kuollut tänään aamulla. :'(
  4. Von Teese

    Ovatko nämä molluskoita??

    Tytölleni ilmestyi tällaisia näppyjä. kuvan laatu ei ole hyvä, vaikea ottaa.. jos ovat molluskoita, niin miten niitä hoidetaan?? poistin kuvan.. :)
  5. Von Teese

    Mitä tekisin asialle??

    Päivällä kun tulin kotiin niin samaan aikaan yläkerran emäntä lähti nuorimman pojan kanssa. Hän on yötöissä (tai näin oletan) ja vie samalla tuon niiden 4v pojan tarhaan. Isä on vissiin keikkatöissä muualla, koska häntä en ole usein tässä nähnyt ehkä kerran-kaksi kuussa käy kotona. Heillä on...
  6. Von Teese

    G:poltatko?

    Minä kyllä.
  7. Von Teese

    Mitä tekisin tänään muksujen kanssa?

    Ulos ei ainakaan vielä mennä, täällä sataa vettä saavista kaatamalla.. Muksut on 3v ja 9kk. Keksikääpä meille tekemistä! =)
  8. Von Teese

    G: mitä sait lahjaksi, kun olit juuri synnyttänyt?

    ? siis muilta kuin mieheltä, ja voi miehenkin tuomiset laittaa jos haluaa. =) itse olen saanut mieheltä molemmilla kerroilla sydänriipuksen. :D ja muilta yleensä karkkia tms.
  9. Von Teese

    Mitä saan 32:lla pupumerkillä?

    Siinäpä se kysymys olikin.. en jostain syystä pääse kirjautumaan liberon sivuille.. :(
  10. Von Teese

    Miten eilinen riitasointuja päättyi??

    ??

Yhteistyössä