Hakutulokset

  1. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    mamina Minä ottaisin myös mielelläni salasanan meidän kerhoon. Yritän käydä siellä sitten kertomassa tuntoja vauva-arjesta ja kommentoimassa muidenkin juttuja. Onnellinen Teho-äiti
  2. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Loskaista iltaa vain kaikille minunkin puolesta! Tänään vihdoinkin kotiuduin sairaalasta. Tuli aika pitkä reissu, kun lähdin Tammisaareen torstai 4.12. iltapäivällä ja tänään tulin kotiin neljän aikoihin. Synnytys meni sitten pitkän kaavan mukaan. Ns. aktiivista synnytystä kesti n. 18 tuntia...
  3. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    b]Äitiyslomalainen[/b] Oikein paljon Onnea pienestä pojasta! :heart: :flower: mamskeli Kyllä sunkin hermoja koetellaan, kun eivät vieläkään suostuneet ottamaan sua käynnistykseen. En kyllä yhtään ihmettele, että paineet nousee. Mullakin on varmasti verenpaineet normaalia korkeammalla, kun...
  4. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Ai sä sait ajan "jo" sunnuntaille. Mä olisin jo niiin valmis menemään sinne jos soittaisivat mulle :laugh: Toivottavasti kätilöllä oli ennustajan lahjoja ja tosiaan pääsisit aikaisemmin jo synnyttämään. Samaa sanoi myös se kätilö, joka varasin mulle ajan. Ehkäpä me törmäillään vielä...
  5. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Paikalla ollaan :wave: Tää pino on mennyt sen takia niin hiljaiseksi, kun kaikki muut on joko synnyttämässä tai hoivaamassa pieniä nyyttejään. Loput on vain lamaantuneina kotona ison mahansa kanssa :snotty: Yön saldo: Nolla supistusta, mutta paljon möyrimistä kylkiluissa! :whistle...
  6. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Veijari Joo, mulla on listassa synnytyspaikkana Jorvi, koska olen käynyt siellä pelkopolilla ja vauvan koon takia myös. Mullakin on kahdella viime kerralla ollut tosi mukava n. 55v nainen. Tosi rauhallinen ja asiansa osaava lääkäri. Vain yhden kerran on ollut tosi tyly lääkäri. Nyt mä varasin...
  7. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    suklaapahkina Niihän se periaatteessa pitäisikin mennä, että loppu vaiheessa ei juurikaan tule enää pituutta, kun vauva laskeutuu lantioon. Mulla tämä veijari ei vaan sitä ole osannut tehdä ja tässä on loppu tulos. :| Veijari Mikä sulla on koko arvio tällä hetkellä vauvasta, kun "pääset"...
  8. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Teho ilmoittautuu joulukuun tonttuihin :xmas: Oikein paljon Onnea Tietämättömälle pienestä prinsessasta :heart: :flower: Czarina Onpa pienen, mutta suloisen näköinen pieni prinssi. :) Tänään käyty viimeistä kertaa neuvolassa ja kaikki ok. Sf-mitta oli tosin kasvanut vielä 2cm eli...
  9. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Viimeistä päivää viedään marraskuun pinossa. Ja, minä se vielä täällä vain olen ilman mitään merkkejä vauvaantumisesta :( Taidetaan olla Pamppiksen kanssa ainakin siinä joulukuun pinossa! Mutta, mitä rähmäiset silmät näkevätkään. Oikein paljon Onnea maminalle pienestä prinssistä :flower...
  10. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Hui, te ootte taas kirjoittanut paljon vrk:n aikana :o Eilen illalla, kun poistuin koneelta niin mies soitti ja ilmoitti, että silmäkulma oli auennut pelissä ja ilmoitti menevänsä tikattavaksi terveyskeskukseen. Onneksi tartti laittaa vain yksi tikki, mutta aika kivan näköinen silmä hänellä...
  11. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Marrasvauva ja Marrasvaavi Paljon onnea teidän molempien perheille pienistä prinsseistä! Kateellisena täällä itse luen teidän vauvautumista! :heart: :flower: Nyt mä lähden sohvalle lepäilee, mutta palaillaan taas huomenna asiaan...
  12. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Pamppis Toi oli hyvä. Alkoon juoksu jalkaa... :laugh: :laugh: Mutta hätähän ei lue lakia ja kyllähän naapuri aina auttaa, vai mitä?! Kyllä varmaan katsoisivat kieroon jos menisin nyt naapuriin kyselemään ihan muina naisina, että "Saisiko lainaksi viiniä, kiitos!" :kieh: Veijari Sehän on...
  13. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Tulipahan mieleen, että saataskohan me tuolla Ellie S:n lääkärin ohjeella aikaiseksi se, että meidän pino purkautuisi pikavauhtia ja synnytysosastot olisi täynnä "marrasmasuja" :whistle: :p
  14. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Ellie S ja Veijari Eipäs nyt aleta punaviinihöyryissä kirjoittelemaan tänne :laugh: :laugh: Päteeköhän toi sama ohje myös valkoviiniin?? Meillä olisi nimittäin avattu valkkaripullo tuolla jääkaapissa ja kauheasti tekisi mieli ottaa huikka. Muistan, että omalle äidille olisi annettu ohjeeksi...
  15. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Teho ilmoittautuu :wave: Samir05 Oikein paljon onnea pienestä prinssistä! :heart: :flower: Tulethan pian kertomaan synnärikertomuksesi. Marrasvauva Mä lähetän täältä paljon voimia synnytykseen :hug: Jakautumispäivä veikkaukset Mulla aikankin meni ihan metsään mun arvaus :( Ei tämä...
  16. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Teho ilmoittautuu aamun nimenhuutoon! Mies jätti tänään tietokoneen kotiin niin pääsen tänään lukemaan/kirjoittelemaan päivän kuulumisia myös päivälläkin. Veijari Mä olen nyt kärsinyt niskakivuista pari päivää ja päänsärky on myös ollut ihan kauhea. Lääkäri sanoi, että Panacodia voi ottaa ja...
  17. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Teho ilmoittautuu vastentahtoisesti palstalle :( Jorvissa siis kävin tänään vauvan painon takia ja nyt näytti, että edellisellä kerralla oli ollut mittausvirhe, koska nyt painoarvio oli sama kuin 2vk sitten eli 3800g. :whistle: Mitään ei ollut tapahtunut ja vauva on edelleen kiinnittymättä...
  18. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    lLEP Mulla ei ole vielä tullut tota fiilistä. Mä en jaksa vaan enää odottaa :laugh: Kyllä mä luulen, että kroppa tuottaa tota adrealiinia tosi tilanteessa niin paljon, että siinä herää väsyneempikin ihminen. Ja, sit tohon toiseen vaivaan suosittelen maitohappobakteeripillerin (olipa pitkä...
  19. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Paljon Onnea vauvaantuneille :heart: :flower: Minäkin täällä edelleen yhtenä kappaleena, vaikka viime yökin olikin ihan mahdoton. Kerkesin nukkua 3t ennen kuin masun asukkia päätti "sisustaa" yksiötä oikein kunnolla. Siellä kyllä paikat sai kyytiä ja masusta piti ihan pitää kiinni ettei...
  20. T

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Tehokin ilmoittautuu sunnuntain nimenhuutoon :D Ulkona on alkamassa ihan kauhea myrsky; lunta sataa jo vaakatasossa ja tuulikin on ihan kohtuullinen. Pakko oli kuitenkin käydä kävelemässä pikkasen ja samalla palautin leffan. Mullakin tosi levoton yö takana, kun masun asukas piti melkoista...

Yhteistyössä