Hakutulokset

  1. M

    Erota vai ei (vaikea päättää)

    Tutultu kuulostaa, riitojen aiheet ovat toki hiukan erit. Mutta muutoin. Ja täälläkin päätöksen teko tuntuu vaikealta juuri lasten takia. Erityisesti siksi, koska mieheni koko ajan uhkailee, että jos eroan, niin hän vie minulta lapset. Usein saan kuulla, että olen vapaa lähtemään, mutta lapsia...
  2. M

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Mulla on ihan sama fiilis miehistä. Joku "pieni ääni" sanoo, ettei kaikki miehet voi olla yhtä haluttomia, kuin omani, mutta vuosien jälkeen tuntuu epätodelliselta, että jossain muka on miehiä, jotka haluavat ja joiden kanssa nainen voi tuntea itsensä halutuksi... Tottakai pitkässä...
  3. M

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    onpas mukavaa, kun on miehiäkin tätä kommentoineet. olen siis tässä ketjussa aiemmin kirjoitellut, näköjään huhtikuussa.. eikä ole mitään muutosta tapahtunut, alkaa kohta olla kaksi vuotta edellisestä kerrasta :(. Ja meidän suhde on kestänyt nyt 4 vuotta, siitä 3,5v ollaan asuttu yhdessä. Ei...
  4. M

    html-koodit ja huutonet

    Kiitos paljon MIM-PI (en eilen huomannut kirjautua kysyessäni huutonetistä) kuvaselityksestä, enköhän mä tuon avulla saa kuvat niin kuin haluan :). Tuon BR:n jo tajusin, kun ensin muutaman kerran oli kuvat ja tekstit olivat ihan sekaisin ja miten sattuu... no eipä ihme, ettei se...
  5. M

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Mä nyt vastaan tähän, vaikken ap olekaan. Mä olen monesti sanonut noin miehelle. Kirjoittanut kirjeenkin aiheesta. Tottakai olen tehnyt selväksi, miltä musta tuntuu. Sinä päivänä saattaa jotain seksiä/läheisyyttä olla, mutta ei sen jälkeen. Ja mies sanoo, että jos en kestä, niin kukaan ei...
  6. M

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Esmeraldan teksti on kuin yhä enemmän ja enemmän mun kirjoittamaa. Tuota mäkin olen miettinyt, ettei sitä intohimoa ollut alussakaan, minä vain halusin uskoa sitä olevan (ja miehelle riitti/riittää se, mitä ei ole). Ja kovasti molemmat haluttiin perhe ja lapsia. Munkaan mies ei lyö tai valehtele...
  7. M

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Esmeralda! Sun teksti on aivan kuin mun kirjoittamaa! Tuokin kinuamisaika, 2 viikkoa, täsmää. Kolmisen vuotta meilläkin mennyt näin. Eikä minunkaan miestä asia häiritse, eikä suostu mihinkään hakemaan apua. Ja se, että jos kerron, etten kestä tällaista, niin sitten kyllä saattaa seksiä olla...
  8. M

    Eikö kukaan muu elä ÄKKIPIKAISEN MIEHEN kanssa?

    Kiitos kommentista :) Mitenkähän mä sen sit todistan kellekään, millaista meillä on kotona? Kun kyllähän mun mies osaa olla niin hyväkäytöksinen muille (paitsi esim. isäänsä kohtelee niin kuin muakin). Toki olen ystäville kertonut, ja heiltä ekan kerran kuulinkin ja tajusin, että se on julmaa...
  9. M

    Eikö kukaan muu elä ÄKKIPIKAISEN MIEHEN kanssa?

    Onpa täällä tuttuja kokemuksia! :( Mullakin on äkkipikainen mies, huutaa ja räyhää. Viimeksi pari päivää sitten sain kuulla olevani täysi nolla, kun en ole töissä (olen äitiyslomalla), ja kun meillä ei ole seksiäkään ollut yli vuoteen, niin sekin on minun syyni, kun olen niin kylmä...

Yhteistyössä