Hakutulokset

  1. kolmelle-äiti

    Mistä seuraa kolmevuotiaalle?

    :wave:
  2. kolmelle-äiti

    Gallup: Haluaisitko olla äitisi näköinen?

    siinäpä se..
  3. kolmelle-äiti

    3 lasta hitoon..

    meillä mies tienaa n.2000e ja itse n.1000e ja 3lapsen hoitomaksut oli ennen eskarin alkamista 159e ja nyt kun kaksi isointa aloitti eskarin tippu maksu 100e
  4. kolmelle-äiti

    onko kukaan lähdössä muumimaailmaan

    on klo. 18 asti auki, eli jos jotakuta kiinnostaa niin vielä ehtis käymään :D :D
  5. kolmelle-äiti

    onko kukaan lähdössä muumimaailmaan

    joo menee tänään kiinni
  6. kolmelle-äiti

    onko kukaan lähdössä muumimaailmaan

    nostan vielä... jos joku vaikka olisi menossa.. tai päättäisi nyt ottaa äkkilähdön :wave:
  7. kolmelle-äiti

    onko kukaan lähdössä muumimaailmaan

    mutta, eikö KUKAAN ja vieläpä helsingistä? kun en raaskisi noita lippuja roskiinkaan heittää... eikä tuttavapiirissäkään kukaan lähde.
  8. kolmelle-äiti

    onko kukaan lähdössä muumimaailmaan

    noh.. se on aika pitkä matka yhen päivän takia =)
  9. kolmelle-äiti

    onko kukaan lähdössä muumimaailmaan

    meidän piti tänään lähteä, mutta muksut kaikki kipeinä :snotty: onkos täällä muita lähtijöitä?
  10. kolmelle-äiti

    Mies lähdössä 2 viikoksi työmatkalle ja minulla 3-vuorotyö. Mitenhän tämänkin järjestäisi?

    ei kai se niin kalliiksi tulisi, joku naapurin tyttö (tietty ainaki 15v et pärjää ) auttaisin ite mielelläni jos asuisitte vähän lähempänä
  11. kolmelle-äiti

    Toisten äitien tekemisiinhän ei saa puuttua, mutta kysyn kuitenkin (6kk ruokailu)

    eikös 6kk:n jo pelkän kalsiumin kannalta pitäis juoda n.6dl maitoa päivässä, siinä on sitten nukkumaan mennessä tekemistä että saa kaikki 3pullollista kerralla :D
  12. kolmelle-äiti

    irc-galleria pinoa

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^MiRaNdA
  13. kolmelle-äiti

    minkä ikäisenä ekat hampaat??

    tytölle tuli alaetuhampaat 9kk ja 8 lisää oikeen rytinällä sitten 1v1kk-1v2kk välissä ja ne tuli ihan huomaamatta:)
  14. kolmelle-äiti

    meidän 4vuotiaan suusta :D mistä lie päähänsä saanut:)

    tossa kävelimme tytön kanssa kerhosta kotiin ja yht´äkkiä tyttö sanoi: "Äiti, älä enää ikinä syö" (puolen sekkunnin hiljaisuus) ja tyttö jatkoi: "mä en haluu et sä vanhennut ja joudut hautaan". siinä oli sitten selittämistä, kun itehän ilon väittänyt että kasvaa jos syö :D
  15. kolmelle-äiti

    Taidan tietää kenen lapsi Julia salkkareissa on

    tossahan se lukee----> Palattuaan kotiin Tanja kohtaa Ismon ylenpalttisen rakkaudentunnustuksen ja päättää itsekseen Ismolta saamansa tuen turvin ehdottaa Annelille uutta tapaamista kuullakseen, kuka Tanjan tytär on.
  16. kolmelle-äiti

    Nuoria äitejä?

    :wave: 19v ja 2 itse synnytettyä + 1 toisen synnyttömä :D :D
  17. kolmelle-äiti

    Mitä tänään ruoaksi?

    nakkikastiketta, perunaa ja pikkuporkkanoita. Lasten pyynnöstä =)
  18. kolmelle-äiti

    Missä elämäntilanteessa olit Juhannuksena -93?

    olin 5vuotias, siskon 2v ja äidin kanssa kotona. ja serkkuni 4,5v oli myös mukana. Kuulemma. Äidille piti soittaa ja udella :)

Yhteistyössä