Hakutulokset

  1. T

    Epäonnistuin tänään äitinä

    :hug: myös äidillä on oikein näyttää tunteensa. Voimia
  2. T

    Epäonnistuin tänään äitinä

    mitä on tapahtunu??
  3. T

    Epäonnistuin tänään äitinä

    minulla lapset 8v.,5v.,2.5v., ja joskus hermot on kovilla. Vaikka joskus keittääkin on tosi paha olla menen ulos....On tullu muutaman kerran korotettua ääntä. Kun siellä pihalla on jäähyllä pystyy takas tullessa asiaan suhtautuun jo huumorilla. Ikinä en ole väkivaltaa käyttäny jos olisin apua...
  4. T

    Miten saa korvatipat pysymään korvassa?

    vähän aikaa tosiaankin makaat sillä kyljellä kumpaan laitatkin,suurin osa menee kyllä korvan sisään,jos lapsesta on kysymys häntä täytyy pidellä sen aikaa paikallaan...
  5. T

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Moi! Taasen niin tympee keli pihalla,ettei sinne viitti edes mennä.Iltapäivällä kyllä pitäis aurinko paistaa katotaanpa sitte uudestaan. Eilen sen verran sain aikaseks että puolisen tuntia crossailin :) Eihän vatsalihaksia sen jälkeen voinu tehä kun toi pienin tuli häiriköimään.... Ei...
  6. T

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Uusi viikko ja uudet kujeet..... Päivä alkokin ihan mukavasti! Pihalle lähettiin hyvissä ajoin.Eihän siellä mukavaa ollu kun on nii märkää. Laitoin tuossa jumppalevyn pyöriin.Eihän siitä mitään tullu kun toi pienin tuli jalkoihin pyöriin,piti sammuttaa se :) Kun on päiväunien aika voisin...
  7. T

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Heipsan =) Sorruin suklaaseen sitten :headwall: Ostin pääsiäispupusuklaapussin ja ajattelin laittaa kaappiin jemmaan.Enhän voinu olla ottamatta yhtä ja toista........ Laitoin sen vielä niin ettei lapset huomaa ja söin salaa :ashamed: Noloa........ Täälläkin tulee nyt lunta.Ei tee mieli...
  8. T

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Hei vaan! Susse! Mulla on rasvanpoltto,kiinteytys,venytys,vahva vatsa&selkä,pilates,jooga.... Tässä tein parina viikkona joka päivä jonkun jumpan,mut nyt on jääny jostain syystä väliin. Tänään kyllä innostuin ja tein 40 min kärryajelulenkin =) Ja kai se pitäis ens viikolla alottaa...
  9. T

    Oon kolmekymppinen

    Onnea vaan paljon :flower: Mä oon jo 33 ja vasta oli kolmekymppiset :attn:
  10. T

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    MOI pitkästä aikaa =) Meitin kone meni rikki ja takuuhuoltojen ja monien tappeluiden jälkeen nyt on uusi kone,joka toivottavasti kestää :( Taidan olla lähtöpisteessä! Mun viikonloppujen herkuttelu tuo aina kilot takasin :whistle: No ei kun yrittämään tosissaan. Susse84! Tuo on...
  11. T

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Eipä ollu viikonlopussa kehuttavaa.Ristiäisissä käytiin syömässä voileipäkakut ja muut herkut.Sitten vielä sunnuntaina mies toi pizzaa josta en voinut kieltäytyä :kieh: Veettää niin mahottomasti B) Onneksi ma-ti pysyny jo pisteillä.Mitenkähän uskaltaisin sinne vaakalle nousta jotten...
  12. T

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Pääsiskö vielä joukkoon mukaan? Olen nyt vuoden verran koittanut saada muutamaa ylimääräistä kiloa pois.Vaikeaa se on.... :kieh: Eli tällä hetkellä en tarkkaa painoa tiedä kun en ole käyny vaakassa.Ennen joulua painoa oli 68.2.Luulisin että samassa on pysynyt. Olen 171 cm pitkä ja...
  13. T

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Pisteillä on pysytty vaikka koville ottaa :kieh: Liikuntaa ei ole tälläviikolla tullu muuta kun vatsat,kyykyt ja mitä nyt illalla voi lasten kanssa yhdessä tehdä.Punnerruksia jms. Tekis miéli puntarissa käydä.....Vatsan seutu on kutistunu omasta mielestä paljon =) Kevyttä viikonloppua...
  14. T

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Hyvin on menny! Viikonloppuna tuli vähän ylensyötyä,mutta maanantain aloitin nutripussilla enköhän saa pisteet kiinni..... Harmi vaan kun mies iltavuorossa ja nuorimmainen vuoden ikäinen ei iltaisin kerkeä harrastaan :'( Enkä jaksakkaan! No kyllä se tästä......
  15. T

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Onpa kivaa kun joku tänne taas kirjottaa :attn: Tässä olen itseäni niskasta kiinni ottanut.Krosrainerin sain pukilta lahjaksi ja n. puol tuntia päivässä treenannu joskus kauemminkin. Puntariin en ole joulun jälkeen uskaltanut katotaan sitten tammikuun lopussa :whistle: Meillä on...
  16. T

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    minä -76 mies -75 yhdessä 16.v naimisissa vuodesta 2002.
  17. T

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Sen verran suuri järkytys oli tuo painon tippumattomuus,että olen koko viikonlopun syöny oikein urakalla :'( Että jos kolmessa viikossa tuli jotain muutoksia niin nyt ne on poissa parin päivän syöpöttelyn jälkeen :D tutteli78, en ole mittaillut mittanauhalla mutta housut istui jokseenkin...
  18. T

    Vatsan palautuminen (sektion jälkeen)

    Minullakin kolme sektiota tehty.Ensimmäinen oli hätäsektio eli pystypäin leikattiin.Toista lähdin normaalisti synnyttään,mutta päädyttiin sektioon. Se leikattiin pystypäin vanhan arven kohdalta.Kolmas olikin jo suunniteltu leikkaus, joka sekin leikattiin pystyyn. Suunnitellussa leikkauksessa...
  19. T

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Ei hemmetti painoa tänään 68.2 :attn: Mitä ihmettä teen väärin? kolme viikkoa pysynyt täysin piteillä ja liikuntaakin melkein joka päivä Ei kai menkatkaan voi olla syynä ettei yhtään tipu.Nyt harmittaa :headwall: :headwall:
  20. T

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Tänä aamuna oli sauvakävelyä puoli tuntia.On se kyllä paljon tehokkaampaa kun tavallinen kävely =) Vielä jos iltasella on aikaa jumppaan puoli tuntia.Jos käy niin hyvä tuuri että kerkeen nuorimmaisen iltapäiväunien aikaan :attn:

Yhteistyössä