Hakutulokset

  1. A

    Huom! Kaikki nuoret äidit!

    Minä olen tällä hetkellä vanhempainvapaalla, mutta tuet ihan ok luokkaa, koska jäin äitiyslomalle ihan ok-palkkaisesta työstä. Mies on töissä tälläkin hetkellä ja tosi hyvin on pärjätty. Eletään sen rahoilla kummalla rahaa sattuu olemaan. Ja säästöönkin rahaa jää pahan päivän varalle.
  2. A

    Saako pankista lainaa jos ei oo työpaikkaa

    Jos saa takaajan lainalle, niin voi ehkä olla mahdollista. En tiedä. Mut harvempi suostuu takaamaan etenkään isoa lainaa. Viisainta kun menette pankkiin kysymään ja keskustelemaan... Ja eri pankeissa on vähän erilaiset systeemit...
  3. A

    17-vuotias äidiksi

    ^Yllättävän vähälläkin sitä toimeen tullaan... Ja pieni lapsi ei tosiaan -muutamia isoja hankintoja lukuunottamatta- vie paljon rahaa, jos elää säästeliäästi. (Kuten aiemmin kirjoitin: käyttää käytettyjä, kierrätettäviä yms. asioita). Perheellisenä ei tosiaan ole oikeutettu opintotuen...
  4. A

    17-vuotias äidiksi

    Tosiaan, itse ollette parhaimmat ihmiset vastaamaan kysymykseen, että "milloin on oikea hetki?". Ja tosi hyvin oot asiaa miettiny ja pohtinu -ja kihlatullekin antanua aikaa pohdiskella-, mutta kaikkeahan sitä ei voi tietää etukäteen, että mitä tapahtuu... Mutta toisaalta kaikki voi mennä...
  5. A

    mistäpäin muut nuoret mammat?

    No mä tiedän mis Kivijärvi on. Eli ei se nyt ihan Jumalan selän takan oo... :D Käytiin just viime viikonloppuna siel miehen serkun pojan kastajaisis. Ja ite oon 19v (-88) äiti 12/07 syntyneelle tytölle Lapinlahdelta. Iisalmen ja Kuopion välistä.
  6. A

    Iisalmi

    Hei memmy! Olen vm. -88 äiti 12.12-07 syntyneelle tytölle Lapinlahdelta. Eli täytän nyt kesällä 20v. (Hui! :D ) Uudet tutavuudet piristäis kotiäidin elämää. :)

Yhteistyössä