Hakutulokset

  1. L

    tietääkö kukaan?

    Kertokaas mistä löydän pojalle maatila sarja legoja. siis pikkuleegoja. Ei näytä kaupan hyllyllä enää olevan, joka kaupan tonkinu. huutonetistä löytyy mut en vihtis niin paljon maksaa. onko nettikauppoja josta voisi tilata?
  2. L

    paljonko maksaa kuvaus?

    minkä hintasta on teittää kuvaamossa 1 ja 2 vuotiaasta kuva? paljonko pelkästään kuvaus maksaa ja entä kuvat.?
  3. L

    takki 2 vuotiaalle...

    Mistä 2 vuotiaalle tytölle hieno takki? oisko ideoita.? Haaveena olisi valkoinen hupullinen takki. ei taho löytyä vaik kuin etttii...
  4. L

    voiko vauvan sukupuoleen ite vaikuttaa?

    Voiko vauvan sukupuoleen ite vaikuttaa oikeasti? Muutakun nukkumalla kirves sängyn alla... yms... :)
  5. L

    Onko Nivalasta ketään?

    Onko Nivalaisia äitejä täällä?
  6. L

    Mitäkähän nämä ovat?

    8kk ikäisellä pojalla on ollut viikon suun ympärillä aivan pieniä punaisia näppyjä vierivierekkäin ja muussa paikassa niitä ei ole. Mistäkän ne ovat ja mistä tulevat? Tuntuu et aivan sama mitä syötän niin rupee entistä enempi punottaan. On kestänyt nyt viikon, aikasemmin ei ole ollut mitään...
  7. L

    Antakaa vinkkejä :)

    Meidän poistu ei osaa mennä konttaus asentoon itse, mutta jos itse laitan sen siihen konttaus asentoon niin hän kyllä konttaa pari metriä, ja jopa nousee seisomaan. Mutta miten ihmeessä pystyn opettamaan sen että hän itse menisi siihen konttaus asentoon? Onko muilla ollut samanlaista? Minkä...
  8. L

    Kuinka paljon?

    Kuinka paljon teidän 8kk ikäiset syövät päivässä ruokaa? syövätkö kerralla jo ison purkin vai 2 pientä purkkia? Ja kuinka paljon on suositus maito mennä päivässä 8kk ikäisille?

Yhteistyössä