Hakutulokset

  1. M

    Ratikkaan tuplarattaiden kanssa??

    Hei! Ollaan lähdössä huomenna reissuun ja kätevimmin satamaan pääsisi ratikalla, mutta olemme tällä kertaa liikkeellä vierekkäin istuttavien Emmaljunga-kaksostenrattaiden kanssa, jotka ovat suhteellisen leveät. Kysymys kuuluukin, mahdummeko rattaiden kanssa hyvin ratikkaan vai menikö...
  2. M

    Propral ja imetys???

    Olen muutamia kuukausia kärsinyt nukahtamisvaikeuksista ja niihin liittyy paniikkihäiriön oireita (sydämen tykytystä, levottomuutta, käsien hikoilua ym ym.). Vaiva on todella ikävä, sen tietävät ne, jotka ovat siitä kärsineet. Minulla on 2kk vanha vauva (myös taaperoiässä oleva lapsi), joten...
  3. M

    Propral ja imetys??

    Olen muutamia kuukausia kärsinyt nukahtamisvaikeuksista ja niihin liittyy paniikkihäiriön oireita (sydämen tykytystä, levottomuutta, käsien hikoilua ym ym.). Vaiva on todella ikävä, sen tietävät ne, jotka ovat siitä kärsineet. Minulla on 2kk vanha vauva (myös taaperoiässä oleva lapsi), joten...
  4. M

    Viimeinen neuvolalääkärikäynti -> synnytys?????

    Tänään viikkoja 37+0, viimeinen neuvolalääkärikäynti oli tänään, vauva laskeutunut, paikat pehmeät ja kohdunsuu 1,5cm auki (olen uudelleensynnyttäjä), kaulaa sen tavallisen 3cm jäljellä. Lääkäri meinasi että parin viikon päästä pääsisin ehkä jo synnyttämään. Esikoinen syntyi 39+6. Milloin teillä...
  5. M

    Istukka vuotaa, kokemuksia?????

    Olen tällä hetkellä rv 25+2 ja reilu 3vkoa sitten vuodin verta ensimmäisen kerran ja sen jälkeen joka viikko on "hölähtänyt" kirkasta punaista verta jonka jälkeen tullut rusehtavaa vuotoa muutamia päiviä. Eilen taas vessassa käydessäni huomasin vuotavani enemmän kuin ennen ja nyt taas tulee...
  6. M

    Cerazette --> hormonikierukka=sama ongelma???

    Esikoisen syntymän jälkeen söin muistaakseni pari-kolme kuukautta Cerazette-pillereitä ja tiputtelin koko sen ajan, pinna paloi kun olin vuotanut tätä ennen 6vkoa jälkivuotoa ja lopetin koko touhun ja loput pillerit lensi roskikseen. Nyt kuopusta odottaessani olen miettinyt josko sitä kokeilisi...
  7. M

    Maitoallergikkojen äidit, auttakaa!

    Hei Minulla on 1,2v. poika, jolla todettiin maitoallergia 4kk:n ikäisenä. Lääkäri määräsi Nutri Soijaa ja hyvin on sopinut ja edelleen sitä meillä juodaan. Olen pikkuhiljaa uskaltautunut antamaan lasten omia jugurtteja, esim. piltin Mango-jugurttia, ei ole reagoinut siihen mitenkään. Niitä...
  8. M

    1.& 2. synnytysten ero??

    Synnytin esikoiseni reilu vuosi sitten RV 39+6 ja toista odotellaan viikolla 21. Kovasti on alkanut pyöriä mielessä tuleva synnytys, joten kyselen teiltä, jotka ovat synnyttäneet kaksi kertaa (tai enemmän) : millä viikoilla vauvat syntyivät? miten synnytykset alkoivat (itselläni esikoisen...

Yhteistyössä