Hakutulokset

  1. N

    Kiva lahja 15v täyttävälle tytölle, ehdotuksia otetaan vastaan :)

    Täällähän on nyt ollut näitä lahjaidea ketjuja joten kysympä siis teiltä; Mikähän olisi sopiva sellainen aika edullinen joulu/synttärilahja 15-v täyttävälle tytölle. Oon ollut tytön isosena kesällä ja tyttö on tosi herttainen ja muistanut minua synttäreinä. Jotenkin tuntuu ettei voi jättää...
  2. N

    Paljonko Oulussa maksetaan äidinmaidosta litralta?

    Mietin vaan kun löysin ohjeet ja muut mutten sitä että paljonko siitä saa, ainoastaan sähköpumpun vuokrahinta oli ilmoitettu.. Ollaan muuttamassa syksyllä Ouluun ja mun meijeri on todennäköisesti silloin pystyssä jos vaan viittin. Tosin katoin kyllä että siellä pitäis rämplätä pakasterasioiden...
  3. N

    Saako vauvaa pitää kantoliinassa kun ajaa polkypyörällä??

    Tuli vaan mieleen kun näin tässä yks päivä äidin jolla oli vauva kantoliinassa ja ajeli polkupyörällä. Mä en ikinä uskaltais, varsinkaan talvella, ja onko toi edes luvallista? Entä jos kaatuu, kun nytkin tuolla on tosi liukasta ja eikai tuollaiselle ihan pienelle ole edes kypärää?
  4. N

    mitä ja miten kirjoitetaan englanniksi nimiäiskorttiin?

    Mä oon nyt ihan hukassa joten toivottavasti joku osais auttaa.. Mitä yleensä kirjoitetaan nimiäis onnittelukorttiin ja kuinka se kirjoitetaan englanniksi? Kun ystäväni sai tässä vähän aikaa sitten ihanan pienen tyttövauvan ja tänään on tytön nimenantojuhla. Ompelin tytölle myssyn ja...
  5. N

    Onko teistä oikein että hallituksen toimien myötä uhkaa kadota neljäsosa uhanalaisesta rodusta?

    Siis kun Pelson vankilaa ollaan lopettamassa ja samalla ilman kotia jää neljäsosa jäljellä olevista Lapinlehmistä. Tämä kaikki uhkaa tapahtua kaikessa hiljaisuudessa! Mun mielestä se on niin väärin että joitain eläinrotuja ei arvosteta sen takia että ne on "vain" tuotantoeläimiä! Koko...
  6. N

    Nikolain siskolle nimi?

    Oon siis vielä raskaana eli voihan olla että tuleekin poika ja pojalle olisikin nimi valmiina mutta jos onkin tyttö niin oon ihan hukassa? Siis etunimi + kaks nimee jotka sopii sen kanssa (tämä sen vuoksi kun esikoisellakin on 3 nimeä) tai tietty 2 nimeekin riittä jos sopii hyvin...ideoita...
  7. N

    Kiukuttaa..

    Mä tuun nyt tänne itkeen. Soitin neuvolaan ja ihmettelin ääneen tätä mun sotkua (raskaustestissä eka haamuplussa seuraavana päivänä nega ja sitä seuraavana viivanpaikka) ja se tuumaas vaan että voi olla että olet meinannut tulla raskaaksi muttet sitten olekkaan. Näin aina joskus käy ja...
  8. N

    Mitäs tämä nyt on, kp43 ja hetken mielijohteessa tehdyssä ovistestissä haaleanvaaleanpunainen viiva kontrollin vieressä!

    Eli otsikossahan tuo tulikin..Onko ovikseni siis vasta tulossa vai menossa ja tässä vaiheessa kiertoa. Onko kellään kokemuksia??
  9. N

    Viivanpaikka rfsu:n raskaustestillä?

    Tälläinen ikuisuus aihe mutta auttakaa kanssa sisaret kannattaako toivoa? Kuva on vähän huono ja luonnossa ehkä hieman haaleampi. Mitä sanotte, onko muille tullut tälläisiä?

Yhteistyössä