Hakutulokset

  1. viola78

    Mikä uutinen jäi mieleen vuodesta 2008?

    .
  2. viola78

    Viimeksi lukemasi kirja

    Minulla James Pattersonin Iso paha susi Todella hyvä kirja...
  3. viola78

    mitäs palstalle kuuluu?

    Meillä vauva arkea :D Poika 7 vkoa vanha..kastettukin on,mutta on niin erikoinen nimi etten uskalla julkaista,kun tulee kakkaa niskaan ja juuri nyt en jaksaisi :whistle: ;) Terveisiä kaikille tutuille,ketkä muistavat,ennen olin palstalla paljonkin,nykyisin enemmän taustailen silloin kun...
  4. viola78

    Poika tuli ....

    13.4..yöllä :heart: ..jos nyt joku muistaa minua :wave: :D
  5. viola78

    Keksikääs meidän tulevalle vauvalle NIMI?

    Huhtikuussa siis la..ja ei hajuakaan nimestä :o en tiedä,kumpi tulossa.olen pyöritellyt tytölle nimiä Cecilia,Viola( :D )ja Maritza ,mutta jotenkin ei ole sellaista nimeä vielä löytynyt joka "kolahtaisi."Pojan nimestä ei minkäännäköistä hajua :/ Nimiehdotuksia otetaan ilolla vastaan...
  6. viola78

    Viimeksi lukemasi kirja ja arvio siitä

    Eilen lukaisin :Kate reddy-täydellä teholla yötä päivää...ihan kivaa hömppää,luin toistamiseen ja ei ollutkaan niin hauska kuin muistelin..
  7. viola78

    Meille tulee vauva ;)

    LASKETTU AIKA 12.4 :heart: Että sellaista tällä kertaa :whistle:
  8. viola78

    Vihdoinkin Pieni talo preerialla dvd:nä

    Eilen sain sen ja vähänkö se on ihana :heart: ,katottavaa on 19 tuntia että ihan heti ei lopu kesken,mutta vähänkö sitä on odotettukin :) muita joilla on tämä ko dvd?
  9. viola78

    mitäs tänne kuuluu?

    jos joku vielä muistaa minut =) olen ollut nyt palstalta poissa mutta nyt ajattelin tulla kurkkaamaan että mikäs täällä on meininki. :wave:
  10. viola78

    mitä tarkoittaa kirjan isbn?

    :whistle: :ashamed:
  11. viola78

    uusi tapaaminen mikkeliläiset

    sovitaanko suoraan kirjastoon niin ei tarvia ilmoja miettiä?kuin olisi ystävänpäivänä klo 15.00?
  12. viola78

    mikä aika sopisi mikkeliläiset kaikille

    että kaikki varmasti tulisi tapaamisiin?kun on aika vähään kävijämääriin huvennu noi tapaamiset.ehdotelkaa ja otetaan sellanen aika mikä käy ihan kaikille =) :attn: :attn: :attn:
  13. viola78

    MIKKELILÄISET!

    milloinkas me tavataan :attn: =)
  14. viola78

    uutta tapaamista suunnitellaanko mikkeli?

    ehdotuksia kehiin =) :attn:
  15. viola78

    mikkeliläiset

    huhuuu :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: TAVATAANKO JOSKUS \|O :D
  16. viola78

    mikkeliläiset-ehdotelkaa tapaamisia

    mulle käy kaikki :D
  17. viola78

    mikkeli

    milloinkas treffattais taas vaikka kirkkopuitossa?tai mä kyllä ehdottaisin myös naisvuoren puistoo uimahalin kupeessa,lapset ei karkaa niin helposti siitä =)
  18. viola78

    mikkeliläiset...tapaaminen erään vakkarin kotona...

    joo,oli tässä puhetta erään vakkarin mustan kanssa ,joka ei nyt halua koko kansalle kuuluttaa,että on mikkelistä,tapaamista hänen kotonaan ,nyyttäriperiaatteella.ja mietittiin hänen kanssaan,että miten rajattaisi nuo palstailijat,noon olisiko ideaa,että sellaiset mustat,ketkä ovat jo olleet joko...
  19. viola78

    mikkeli

    laitettaisko tähän tiedot uudesta tapaamisesta,kun tuo edellinen ketju on niin pitkä. minä siis ehdotin jotain puistoa keskustassa sään salliessa.lapset tietty mukaan =)
  20. viola78

    mikkeli

    onko ketään yksinäisiä äitejä,ollaan vasta muutettu uudelle alueelle ja ei ole kaveria hiekkalaatikon reunalle :D

Yhteistyössä