Hakutulokset

  1. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Meidän esikko, rakas syysmussukka, sai pikkuveljen 23.9.09. Ikäeroa on vuosi ja viikko. Mami pidetään siis hyvin kiireisenä päivät. =) . Ihanasti tyttö on veljensä vastaanottanut: halii, hoivaa ja pitää hyvänä. :heart: . Terveiset kaikille! Kehäkukka74+Santsu 1v1kk
  2. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    [/b]POIKA-VAUVA tulossa! Meidän neiti täyttää siis vuoden kun perheeseen syntyy uusi vauva. Käytiin 4d:ssä ja tulokas osoittautui pojaksi. IHANAA! oma mammanpoika! :heart: Raskaus sujunut hyvin. Maha on valtava, luultavasti nopean raskautumisen vuoksi. Laskettu aika taas syyskuussa, puolen...
  3. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Ja pitkästä aikaa täällä. Olin sitten unohtanut ihan käyttäjätunnuksetkin. Meidän neiti on eilen saavuttanut 7 kk:n iän. Ryömii, konttaa ja istuu puoli-kankkusilleen. Ja tietty seisomaakin nousee tukea vasten (varsinkin kun äidin silmä ei näe). Kyllä saa asuntoa katsoa tarkemmalla silmällä...
  4. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Siis hulluksi sitä itsensä välillä tuntee, että mitä ihmettä mä oikeen nyt meinaan...kun olin tän ekan synnytyksenkin kanssa maailman paras pelkopotilas. Mutta ei mahtanut mitään, masua oli kauhea ikävä ja kaikki raskausvaivatkin oon hyvin unohtanut. Tässä sitä taas ihmetellään, että kun on niin...
  5. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    hui,kääk : Kehäkukka sitten tänä aamuna täräytti positiivisen raskaustestin!!!! arvaatkaa onko mamman päänuppi sekaisin ilosta, onnesta ja kauhusta! :laugh: |O Nyt ei pitemmälti ku ei pysty keskittymään, terveiset kaikille! kehäkukka74+ tyttö 4 kk1vko
  6. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    cora: Meille neuvottiin flunssan varalle, kun röörit on tukossa, että kannattaa mennä vauvan kanssa suihkuhuoneeseen ja antaa suihkun valua kuumaa vettä. Vesihöyry auttaa. Ja tietty nämä vakiot eli nostaa sängynpäätä ylemmäs. Toivottavasti pikkunen saa röörit auki. Pesettekö vauvan...
  7. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    luontoystävälliset vaipat: merkki on nature babycare. tässä linkki firman sivuille. Näitä saa tavallisista ruokakaupoista siis ja maatuvat 60%. Maksoivatkin melkein normaalivaippapaketin hinnan. Eivät siis juurikaan kalliimpia. http://www.naty.se/ vau-kirjakerho: saatiin tänään postissa...
  8. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    ikä-asiaa mä oon 34vee, joten sieltä häntäpäästä ikähaitaria tässä pinossa kai ollaan myös. :) omahuone: meillä on tyttö nukkunut kokoajan omassa huoneessaan. Joskus jos uni ei tule omassa sängyssä, nappaan tytön aamusyötöllä viekkuun nukkumaan. Ja yleensä uni tuleekin sitten heti...
  9. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    facebookissa ollaan nimillä :syysmasut 08 ja PullanTuoksuisetMamit
  10. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    mitzy tattis tsempistä! =) koiramamma täällä kans villimpi koiratapaus, jonka touhuja pitää seurata aina ku tyttö on lattialla... nätisti se tyttöä "hoitaa" mutta välillä hommat menee siihen, että läheisyys on vähän liian läheistä ja tytön vieressä ollaan niin, että turkkikarvat on melkein...
  11. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    nappisilmä mulla on ihan samanlainen tapaus imettämisen kanssa kun sinulla...viimeksi kun kävin neuvolassa ja tuli siitä muiden äitien kanssa siellä puhetta niin hyvin äkkiä tuli "lynkkausolo"...täytypä pistää suunsa kiinni ja olla hiljaa. :$ minkäs teet kun ei voi imettää vaikka haluaisi. noh...
  12. kehäkukka74

    2008 SYNNYTTÄNEIDEN UUSI VAUVAKUUME!

    Itse synnytin 09/08 pikku tytön ja jälleen on uusi vauvakuume. Onkohan liian aikaista toivoa uutta nyyttiä? :) Kehäkukka74[img]
  13. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    uuh, laiskottaa! yö meni jotenki huonosti nukkuessa, vaikka tytteli vetelikin hirsiä ihan hyvin. meinaa mökkihöperyys iskeä..nyt oon jo pari päivää pyörinyt vaan vaunujen kanssa ihan kotinurkilla. aikuisseura ystävistä tekis nyt oikeen terää. täytynee vongata omaa lähipiiriä kai... tytön...
  14. kehäkukka74

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    aika menee päivisin niin nopsaa, ettei täällä ehdi paljoa enää kuulumisia vaihtaa. surku sinänsä. :| seitsemän viikkoa synnytyksestä ja ekat kuukautiset oli jo! |O olipa mukavaa olla ilman niitä tuo raskausaika. harmitti niin vietävästi ku ne alko. kai sen takii jo tulivat kun tuo imetys ei...
  15. kehäkukka74

    Tammikuun 2007 taaperot

    löytyy ryhmistä nimellä: PullanTuoksuisetMamit :)
  16. kehäkukka74

    *HEINIKSET 2008*

    löytyy ryhmistä nimellä: PullanTuoksuisetMamit :)
  17. kehäkukka74

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    löytyy ryhmistä nimellä: PullanTuoksuisetMamit :)
  18. kehäkukka74

    Joulukuiset -07 lokakuussa

    löytyy ryhmistä nimellä: PullanTuoksuisetMamit :)
  19. kehäkukka74

    *Tammivauvat-08*vol.5

    löytyy ryhmistä nimellä: PullanTuoksuMamit :)
  20. kehäkukka74

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    löytyy ryhmistä nimellä: PullanTuoksuMamit :)

Yhteistyössä