Hakutulokset

  1. H

    Tampere Oikeaa Ystävää??

    Heippa!Jos vielä ystävää olet vailla niin täällä on 2lapsen äiti..Itsellä tyttö 6v. ja poika kohta 3v. :)
  2. H

    vapaamuotoinen hakemus??!!

    voisiko joku valaista kun pitäis sellanen vapaamuotoinen hakemus laittaa et pääsis työpaikan kautta opiskelemaan.mitä siihen kirjotetaan silleen fiksusti jotain fiksua,kun se pitäs vielä lähettää omalle esimiehelle??!! kiitos jo etukäteen toivottavasti auttavista vastauksista :D
  3. H

    Kysymys klipsiraidoista tietäville

    no jos ne kerta aitoa hiusta on niin miksei sais??!!
  4. H

    Atala,Tampere missä paras pulkkamäki?!

    niin siinä se otsikossa tulikin se kysymys..osaisko joku kertoo kun ei tunnu löytyvän mistään.
  5. H

    Muumilaiva...

    vähän sama juttu..tossa just tytölle kasasin sitä ja ensimmäiset ikkunat lähti jo :/ ei kyllä yhtään hintansa väärti..
  6. H

    sisustussuunnittelijaksi?!

    kiitos vastauksista..täytyy noi linkit käydä kattomassa jos sitä olisi viisaampi sen jälkeen. :D
  7. H

    sisustussuunnittelijaksi?!

    ei kellään tietoa?!:confused:
  8. H

    sisustussuunnittelijaksi?!

    mitä pitää opiskella että pääsee tekemään sisustussuunnittelijan hommia?!kiinnostaisi kovasti mut en noista nimikkeistä ota selvää sit yhtään.osaisko joku viisaampi kertoa minulle?! :D
  9. H

    Prisman asiakasomistaja päivät

    kaikki käyttötavara -15% ja tiski- ja pesukoneet jne. olikohan 5%
  10. H

    Minkä ikäistä lasta ootte vielä pitäneet ostoskärryjen esiin vedettävässä istuimessa?

    mä lopetin sillon ku en enää jaksanu nostaa tyttöö enää kärryihin eli joskus 3v.nä?!
  11. H

    Mikä on kolmivuotiaan hatun koko?

    meillä on pojalla 10kk ja 4v tytöllä samankokoset päät nyt eli 48cm eli ei sitä voi kyllä ennustaa mitenkään mun mielestä.
  12. H

    Äitejä tampereelta?

    voi että heluna81..toivottavasti pikkuisella ja parempi olo..pitikin sulle viime viikolla kirjotella mut se viikko meni niin nopeesti taas.. meillä ollaan selvitty flunssasta pientä nuhaa lukuunottamatta..mut voi myös johtua et täällä meidän kämpässä on ihan pirun kylmä.. :(
  13. H

    onko teillä tälläistä? linkki...

    meillä oli tuollainen vähän vastaava,varmaankin vanhempaa mallia kuin tuo(siis reilu vuos sit ostettu meille) ja oli ihan kestävä,paitsi ne keittiövälineet.. :/ mä ostin 3-vuotiaalle ja tykkäs kyllä leikkiä mut itse olin vähän pettynyt kun se oli niin pieni :( siis matala..
  14. H

    Alaikäisen lapsen sukunimen vaihto -> isän sukunimi pois ja äidin sukunimi tilallle. Muita? Mitkä syyt vaihtoon?

    hei kiitos tiedoista teille!!nyt on tytön sukunimestä tehty ilmotus..mä kyllä sillon lueskelin noita maistraatin sivuja mutta en sit varmaan lukenu oikeita sivuja :)
  15. H

    Alaikäisen lapsen sukunimen vaihto -> isän sukunimi pois ja äidin sukunimi tilallle. Muita? Mitkä syyt vaihtoon?

    eikö maksa vai??!!mä olen ollut koko ajan siinä uskossa että se maksaa 91€?!
  16. H

    Alaikäisen lapsen sukunimen vaihto -> isän sukunimi pois ja äidin sukunimi tilallle. Muita? Mitkä syyt vaihtoon?

    jos sulla on yksinhuoltajuus ni ei sun tartte keneltäkään kysellä..mä just ite sain yksinhuoltajuuden ja nimi menee vaihtoon heti kun saan sen verran rahaa. :D
  17. H

    2-3vuotiaan lapsesi pahin tapaturma?

    tipahti autosta kun oli laittamassa ovea kiinni..päälleen tuli mut mitään ei sattunu..pari naarmua korkeintaan..
  18. H

    Karppaajat tms.! Mitä syötte aamuisin?

    tyhmä kysymys ehkä mut mitä on perunakuitu??!!en ole ikinä kuullut.
  19. H

    Jos en illalla siirrä kelloja...

    ai niin päinkö se menikin..no kiva et asia korjaantu itsellenikin :) mä olisin siirtäny eteenpäin :D
  20. H

    Jos en illalla siirrä kelloja...

    klo 8

Yhteistyössä