Hakutulokset

  1. M

    Oriflamen tuotteita!

    Tilaa kauttani ihania oriflamen tuotteita! Meiltä löytyy ihania kauneudenhoitotuotteita, hajusteita ja meikkejä.. omat tuotteet myös lapsille ja isille! Minun kauttani tilatessa ei postikuluja! maksat vain tavarat jotka tilaat! Tuotteet löydät osoitteesta www.oriflame.fi Ota yhteyttä minuun...
  2. M

    mammoja roista?

    onko muita roin mammoja?
  3. M

    löytyykö mammoja rovaniemeltä?

    =)
  4. M

    äitejä vm-84? messenger/meilikavereiksi?

    itse olen -84 syntynyt, 4kk vanhan pojan äiti. uudet tutut tervetulleita! asun rovaniemellä, mutta voit olla mistä päin suomea tahansa.... :)
  5. M

    löytyykö messenger/meilikavereita?

    nuorista äideistä? itse olen 21v, 4kk vanhan pojan äiti...olisi kiva saada uusia tuttuja! :)
  6. M

    mese kavereita?

    moi! tahtoisin mese kavereita muista äideistä...minulla on 4kk vanha poika. :)
  7. M

    rovaniemi huhuu!

    moikka! tahtoisin rovaniemellä asuvista äideistä mese/maili/kahvitteluseuraa.
  8. M

    uusia ystäviä rovaniemeltä?

    kaipailisin uusia kavereita rovaniemellä asuvista...minulla on 1.3.2005 syntynyt poika, tuttuja ei kauheammin ole joten olis kiva tutustua. mailaillaan ensin, tutustutaan ja sitten vaikka mennään kahville...
  9. M

    uusia kavereita rovaniemeltä?

    moi! kaipailisin uusia kavereita rovaniemellä asuvista...minulla on 1.3.2005 syntynyt poika, tuttuja ei kauheammin ole joten olis kiva tutustua. mailaillaan ensin, tutustutaan ja sitten vaikka mennään kahville... :)
  10. M

    1.3.2005 syntyneitä?

    moi! haluaisin mailikavereita 1.3 syntyneiden vauvojen äideistä...olisi kivaa vaihtaa ajatuksia. itselläni on 1.3 syntynyt poika... :)
  11. M

    äitejä rovaniemeltä??

    kaipailisin seuraa rovaniemeläisistä äideistä. olen 21.v ja minulla on 1.3.05 syntynyt poika. kirjoitellaan, ja jos kaikki menee hyvin niin myöhemmin voidaan tavatakkin...:) [b] mailaa alsyvajarvi@jippii.fi
  12. M

    ystäviä nuorista äideistä?

    olen rovaniemellä asusteleva 21v, 1.3.2005 syntyneen pojan äiti. tahtoisin löytää uusia ystäviä, ja vaihtaa ajatuksia muiden nuorten äitien kanssa. otahan yhteyttä! sähköpostini on alsyvajarvi@jippii.fi.
  13. M

    nuoret pienten vauvojen äidit

    hei! etsin meili ja messenger kavereita pienten vauvojen äideistä..itse olen 20v, 1,5kk pojan äiti. meilaa alsyvajarvi@jippii.fi :)
  14. M

    suhteessa vaikea olla...

    moi kaikille! en tiedä miten tämän aloittaisin, on niin paljon asiaa ja kova halu purkaa mieltä. mieheni petti minua syksyllä, enkä tunnu pääsevän siitä yli. olen raskaana viikkoja on pian 38. eli siis: sain syksyllä tietää että mieheni oli ollut sängyssä ystäväni kanssa, mies tiesi että olen...

Yhteistyössä