Hakutulokset

  1. M

    Hoitojen määrä julkisella?

    Hei! Inssitaival on nyt käyty läpi julkisella, ja mietityttää tulevat hoidot. Meillä on miehen kanssa iso asuntolaina, joten ylimääräistä rahaa ei valtavasti olisi laittaa yksityiselle klinikalle ivf-ym. hoitoihin. Osaako joku kertoa kuinka monta ivf:ää (sekä tuoresiirrot että pasit) julkisella...
  2. M

    Inssit negaa, mutta ivf onnistunut?

    :wave: Hei! Täällä usean epäonnistuneen inssin jälkeen yritän keräillä taas itseäni, ja kaipaan positiivisia kokemuksia niiltä, jotka ovat ehkä selittämättömästi lapsettomia, läpikäyneet inssejä niissä onnistumatta, mutta sitten plussanneet ivf:llä. Olen itse tyksissä hoidoissa ja odottelen...
  3. M

    Clomikiertojen ultraus

    Heippa Clomistit! Tiedättekö, täytyykö AINA tehdä kontrolliultraus Clomi-kierrossa? Vaikkei inssiä tms. kiertoon olisi suunniteltu. Vai popsiiko moni Clomeja ilman mitään kontrollikäyntejä? t. utelias Mimsu
  4. M

    Muita tyksissä / ongelmia?

    Hei! Olen nyt hoitojen alkutaipaleella tyksissä. Onko muilla tyksin hoidokeilla sellainen fiilis että kaikki pistetään saman kaavan mukaan hoitoon; ensin klomit + inssi, täysin riippumatta ongelmien syistä?? Mulla on sellainen olo ettei kukaan huomioi omia havaintojani ongelmista = tiputtelu...
  5. M

    IVF-VAUVAT

    Heipparallaa! Onkos täällä ketään,kenellä ois keinohedelmöityksellä alkunsa saaneita vauveleita? Mulla on tuplatytöt,jotka syntyivät elokuussa -03 tosi pikkuisina... :heart:

Yhteistyössä