Hakutulokset

  1. J

    Se konttaa, se konttaa noin nuorena!!

    Meidän neiti täytti viikko sitten 7 kuukautta. Tänään nousi ensimmäistä kertaa tukea vasten seisomaan ja teki sen varmuuden vuoksi heti useamman kerran! =) Konttaamaan neiti oppi noin puoli vuotiaana ja ryömimään n. 5 kuukauden iässä!
  2. J

    2 kk vanha vauva isänsä kanssa äidin risteilyn ajan

    Mä oon sitä mieltä, että jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. Itse kävin baarissa kun muksu oli vajaa 2kk. Olin kyllä poissa lapsen luota vain 6h. Minua pyydettiin juuri "rymyreissulle", jossa olisin lapsesta erossa reilun vuorokauden. Kieltäydyin siitä, vaikka mieheni olisi minut...
  3. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Pikaisesti täällä, tuun lukemaan kuulumisia myöhemmin. Meidän joululahjan haku onnistui maanantaina. Alatiesynnytystä yritettiin, mutta lopulta pieni prinsessamme syntyi kiireellisellä sektiolla ma 15.12 klo 19.33. Strategiset mitat 49cm ja 3885g. Ja virallisesti oli yhdeksän pisteen tyttö...
  4. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Pikainen ilmoitus! Mies on soitettu töistä kotiin. Tänään olis tarkoitus vähintäänkin lähteä laitoksella käymään. Mulla on supistellut 3,5 tuntia 2,5-4,5 minuutin välein, kertaalleen väli 7,5min ja kerran 6,5min--- :o Kivut on jo aika kovia, tosin vielä kestän kuin nainen. Supistusten alkaessa...
  5. J

    Mies synnytyksessä?

    Ehdottomasti mies tulee mukaan! On mulle paras tuki ja turva, mitä toivoa sopii! Ja yhdessähän tässä odotetaan! :heart:
  6. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Huomenta! Täällä herätty aikaisin, kun mies lähti töihin. Pyykkiä on jo pesty ja aamupala syöty. Vielä vähän ajattelin touhuilla ja sitten meen takas sänkyyn kokeilemaan, joskohan se uni tulis vielä.. Täytyy koittaa levätä joka välissä ja kerätä voimia synnytykseen. Huomenna olis laksettu aika...
  7. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Heipsan! Täällä alkoi tänään irtoamaan limatulppaa!Saa nähdä, lähdetäänkö muutaman päivän sisällä synnyttämään, vai ei! Kiva kuitenkin kun ees joitain merkkejä tulee "edistymisestä"! :laugh: Muuten olo edelleen tosi hyvä! =) -Joululahja 39+3-
  8. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Huomenta kaikille! Täällä vielä yhdessä koossa. Vauva ollut tarjottimella tulossa jo pitkään, mutta eipä vielä näy eikä kuulu. Ässiä kokeiltu taas eilen, pienen selkäsäryn saivat vaan aikakseksi! :laugh: Vointi hyvä, joten se kait on pääasia! Onnittelut vauvansa saaneille! Jo kolme...
  9. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Ihanasti jaksaa Härkänainen tukea ystäväänsä!On sinulla kyllä sydän kohdillaan! :heart: Täällä alkoi rv.40. Viime yönä vetelin unta n.11h! Myös vauva nukkuu tosi paljon. Aamulla piti herätellä, jotta sai tunnistettua tarvittavat liikkeet. Olo on tosi hyvä ja toivon hartaasti, että olis tyyntä...
  10. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Moi kaikille! Viime yönä luulin jo pääseväni tositoimiin, mutta sitten aamun kynnyksellä kivuliaat supparit katosivat ja sain jopa vähän nukuttua! Eilen saunottiin ja vielä illalla antoi ukko mammallensa kunnon kyytiä! :D Sai ilmeisesti jotain aikaiseksi, kun kipeitä supistuksia tuli pitkin...
  11. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Niin sitä on taas Itsenäistä Suomea juhlittu! Ei tullut meille itsenäisyysvauvaa, jännityksellä ootan, tuleeko muille! =) Tänne ei ihmeempiä! Vointi on ihan loistava, tuskin tässä vielä hetkeen pääsee tositoimiin! Jaksamisia kaikille loppusuoralla olijoille ja jo sen maaliviivan ylittäneille...
  12. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :flower: :flower: :flower: Täälläkään ei mitään tapahdu, uni maittaa ja olo on hyvä! Toivotaan, että on tyyntä myrskyn edellä! :) - Joululahja rv 38+4 -
  13. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :heart: :flower: Kovasti haluaisin jo itsekin pikkuiseni, mutta... Kaikki oireet hävis taas kuin tuhka tuuleen! Olo on ihan mielettömän hyvä! Täytyy kyllä nauttia hyvästä voinnista vielä kun pystyy! Tiedossa on, kuinka nopeasti tilanne voi muuttua! =)...
  14. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Huomenta! Onnittelut Pullalle pikku prinssistä! :heart: :flower: Täällä sitten herättiin parin tunnin unien jälkeen, kun oli IIIIIIIIIISOOOOOO hätä! No eipä sieltä kuitenkaan enään mitään tullut, kuten ei myöskään uni! :kieh: :kieh: :kieh: No minä sitten reippaana aloin tuossa aamuyöstä...
  15. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Moikka! Onnittelut vauvansa saaneille! :hug: :flower: :heart: Mä kävin neuvolassa tänään ja kaikki oli hyvin. Tosin painoa oli viikossa tullut 1,5kg... :o :ashamed: Turvotusta varmasti aikalailla. Vauvan päätä on vaikea tunnistaa ulkoapäin, niin on syvällä lantiossa. Kiinnittyneenäkin on...
  16. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Moikka vaan kaikille! Mulla pahoinvointi ja supistukset selkäsärkyineen hävis kuin tuhka tuuleen. Viime yönä nukuin yli 10h ja on tosi levännyt ja hyvä olo! Tyyntä myrskyn edellä tai sitten en tosiaan ookkaan vielä aikoihin synnyttämässä! :kieh: Yöllä harjoitettiin pitkästä aikaa sitä...
  17. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Aikaista huomenta kaikille! Ensiksikin onnittelut Aurinkomammalle ja Aurikselle pikkuisistanne! :heart: :heart: :flower: :flower: Taisin eilen viimeksi kirjoittaa, kuinka hyvävointinen oon ollut..Ois vaan pitänyt puuta koputtaa.. :kieh: Eilen päivällä alkoi vatsassa vellomaan ja tuli...
  18. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Meni sitten vähän reisille tuo tummentaminen, mutta en jaksa enään muokkailla.. =) Ens kerralla ehkä paremmin menee.. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  19. J

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Moikkelis! Muistankohan mä kaikki, mitä piti kirjoittaa??? Raskausajan dementia vaivaa! :laugh: Autolla ajan jonkun verran vielä. Miehellä on työputket aika tiiviitä, joten jos jossain tahdon käydä, on pakko ajaa itse. Onneksi meillä on kaksi autoa, koska asutaan sen verran korvessa, että...
  20. J

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Hyvää ensimmäistä adventtia kaikille joulumammoille! =) :flower: Niin se vaan joulukuu vaihtuu täällä Etelä-Suomessa jälleen sateisena ja synkkänä! :/ Kyllähän ne ihanat lumikinokset ja just sopiva määrä pakkasta olikin liian hyvää ollakseen totta... :( Synnytyssairaalat on täynnä...

Yhteistyössä