Hakutulokset

  1. K

    joko kysyttiin vm-69

    \ :D Jopas hätkäytti että isoäiti. Ei ole vielä tullut mieleen, että joku ikäiseni olisi jo isoäiti. Nyt kun ajattelen asiaa, niin varmasti pari mun vanhaa luokkakaveria saattaa olla jo myös, kun saivat lapsia jo 16-vuotiaana. Itsella siis lapset alle 10 v. Onnea loppuraskauteen :flower...
  2. K

    joko kysyttiin vm-69

    :wave: :wave: Täällä myös yksi kuusysi, kahden tytön äiti :wave:
  3. K

    Nyt saapuu syys...

    Röllipeikolta lainaus "Syksyssä parasta on syksy, talvessa talvi, keväässä kevät ja kesässä että on kesä". Näinhän se menee. Kesä on tosi kivaa aikaa, mutta jos se olisi aina niin siihenkin kyllästyisi. Syksyllä on kivaa kun puutarhatyöt saa jättää odottamaan kevättä ja jotenkin pääsee itsekin...
  4. K

    Ammattipino

    Olen kiinteistökirjanpitäjä. On muuten rankkaa hommaa, kun kiinteistöillä on melko painavat kirjat :laugh:
  5. K

    Mä olen niin iloinen

    Toivottavasti kaikki nyt menee loppuun asti hienosti!!! Paljon on murhetta takana ja pelkoa edessä, mutta on se lapsi sen arvoinen. :flower:
  6. K

    Enemmän kuin kaksi lasta?

    Meillä on kaksi lasta 8v ja 5v. Toisen vauva-aikana kuumeilin vielä kolmosta ja säilöin varastoon kaikki vaatteet ja tarvikkeet, mutta jotenkin ne vuodet vierähti työelämän ja muuttojen seurauksena ja lapset kasvoivat. Viime syksynä tuli lievä vauvakuume ja luulinkin jo olevani raskaana ja...
  7. K

    Mistä tietää olevansa vanha?! ;)

    Eilen kuulin että lapsudenkaverin, johon en ole kovin usein yhteydessä, tyttö lähtee ammattikouluun \|O Ei sitä omaa vanhenemista huomaa, mutta ne muiden lapset vasta nopeesti vanhenee :laugh: Kerran tuli mieleen, että mun lapset ei ole ikinä nähneet LP-levyä tai langallista pirisevää...
  8. K

    Vieläkö perheen lisäystä?

    Kaksi tyttöä, 5v ja 8v ja taitaa jäädä tähän. Välillä oli kuumetta, mutta meni ohi. Mutta jos sattuisi vahinko niin sitten se kyllä otettaisiin ilolla vastaan. Tällä hetkellä vaan on niin kiva kun voi ajatella välillä itsekkäästi ja saa myös jo omaa aikaa. =)
  9. K

    kotona ollaan

    Voimia ja jaksamista sinulle ja teidän koko perheelle ! "Mikä ei tapa, se vahvistaa" :flower: :hug: :flower:
  10. K

    Voi, tätä työssäkäyntiä!

    Töissä myös täällä. Loma alkaa neljän viikon päästä =) On tässä töissä olemisessa se hyvä puoli talveen verrattuna, että aamut on valoisia ja ei tarvitse pukea päälle montaa toppakerrosta. Voi kumpa pääsisi vielä takista ja sukista eroon :) Lomalle on myös kiva jäädä kun on välillä...
  11. K

    Terwe!!

    \ Puhalla :whistle: ihmeessä ne sateet tänne Keski-Suomeen kun sadettajalla pitää nurmikkoa idättää :\| Ei ole satanut toukokuussa kuin muutamana päivänä :\|
  12. K

    Paljonko saitte tingittyä talopaketin ap hinnoista?

    Meillä k-raudasta ostettu puutalo ja itse paketista ei oikein hinta tippunut mutta kovalla vonkaamisella saatiin k-raudan puolelta tavaraa mm. ullakkoportaat ja paneelia kaupan päälle.
  13. K

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Olen (laskee sormilla :whistle: ) 37 vuotta. Lapsia 2 :heart: :heart: iältään 8v ja 5v. :wave:
  14. K

    velallinen vai velaton hinta?

    Jos ette maksa yhtiölainaa pois (minkä poismaksamisesta voi tulla pankin ja isännöitijätoimiston kuluja) niin maksatte rahoitusvastiketta kuukausittain, jolla taloyhtiö lyhentää lainaa ja maksaa sen korot. (Hoitovastike + mahd. rahoitusvastike = yhtiövastike) Rahoitusvastiketta maksaa aika moni...
  15. K

    kevätväsymystä?

    Itse olen samanlainen työlistalla stressaaja kuin alkuperäinen. Olen kylläkin yrittänyt opetella ottamaan rennommin ja opetella olemaan tekemättä mitään, vaikka se on vaikeeta. Yksi herätys itselle oli se että viime kesänä tulin yleensä töistä samaan aikaan kuin naapurin väki. Kun itse tartuin...
  16. K

    Ikäsi?lasten lukumäärä?

    Minä 37v ja lapsia 2 tyttöä (8v ja 5v)
  17. K

    Oletteko onnistuneet rakentamaan alle 1000e/neliö?

    Meillä taloon mennyt rahaa n 185 000 ja vielä menis muutama tonni pihaan. Talossa on neliöitä 143/203. Talo tuli suurelementtipakettina eli ulkoa päin lähes valmiina (terassikaiteet ja kattovarusteet puuttuivat) ja sisäpuolelta levypintaisena, lämmin autotalli ja varasto. Talo on yksitasoinen...
  18. K

    Huomaa että...

    \ Meillä mies hallitsee kaukosäädinta koska minä en osaa ikinä pitää sitä volymet-asoa oikeana. Ennemmin annan säätimen hänelle kun koko aja joko pienennän tai isonnan tv:n ääntä. :kieh:
  19. K

    Appivanhemmat

    No jo on tapaus. Heistä tosiaan saisi komediasarjan aikaiseksi. Lähetähän vinkkiä tv-ohjelmien tuottajille. :laugh: Itsellä ihan ok appivanhemmat. Olen luullut että he, varsinkin anoppi, on vaikeita, mutta nyt kun olen lukenut näitä appivanhempi-keskusteluja niin voin todeta että he ovat...
  20. K

    Joko multasormea syyhyttää

    Joko teillä muilla alkaa pinna kiristyä kun ei meinaa talvi taipua millään :kieh: Meillä on uusi ok talo ja viime kesänä aloitettiin pihatyöt. Juuri ennen talven tuloa sain istutettua pensasaidat ja muutaman puun. Nyt tänä kesänä pitäis jatkaa nurmikon kylvämisellä ja etupihan kasvien ja...

Yhteistyössä