Hakutulokset

  1. J

    te, joilla kuukautiset tulleet, vaikka raskaus alkanutkin

    Hei! Hei! Itselläni oli 5päivää myöhössä kuukautiset. Oli raskaus oireit öklö oloa väsymystä rinat paisuivat. Nyt en tiedä mitä tää on. Mulla alko ihan pikkuisen vuotaa ei mit oireita sellaista veren limaista vuotoa ei paljon vuoda hmm mitä tää on??
  2. J

    Ei tajua ei, kuukautiset tulee, ja olo on kuin raskaana olevalla

    Hei! Itselläni oli 5päivää myöhössä kuukautiset. Oli raskaus oireit öklö oloa väsymystä rinat paisuivat. Nyt en tiedä mitä tää on. Mulla alko ihan pikkuisen vuotaa ei mit oireita sellaista veren limaista vuotoa ei paljon vuoda hmm mitä tää on?? :ashamed:
  3. J

    Kajaanissa 4D-ultra???

    niinpä ihan oikeassa olet =)
  4. J

    Kajaanissa 4D-ultra???

    mun tuttu ihmetelin kun he ei pääsy sinne äitipolille ja sanoivat et yksityiselle pitää mennä jos ne haluu nähdä 4d ultralla. Vissiin kajaanin sairaala pihtailee sillä koneella et kaikkia ei pääse sinne. Niin mullakin aika paljon otettiin sillä perinteisellä puolella. Itselläni oli kaksois...
  5. J

    Kajaanissa 4D-ultra???

    Hei! Kyllä Kajaanin KAKSILLA se on mut sinne pääse vain ne jollain on raskauden kans ongelmii Itselläni oli tosi vaikee raskaus ja kävin 4D ultrassa. nevolasta laittaa läheteen jos on jotain viella mut ne ei näytä 4D llä oikein paljon. Itselläni on 4kuvaa 4Dllä otettuja. Kaverini kävi KAKSILLA...

Yhteistyössä