Hakutulokset

  1. Anskuli

    täällä kuopiolainén äiti

    uusia ystäviä kaipailen vieläkin ...onko ketään joka kaipaisi uusia ystäviä?
  2. Anskuli

    nyyttikestit kuopio

    kiitos osallistujoille
  3. Anskuli

    Kuopiosta äitejä? :)

    laittelin sulle viestiä =)
  4. Anskuli

    täällä kuopiolainén äiti

    moi! elikkäs olen 28vuotias äiti,minulla on kaksi lasta tyttö 2,5vuotias ja poika 5kk..kaipailisin uusia ystäviä..
  5. Anskuli

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    hei!täältäkin kuulumisia...minä aloitin perhekahvilassa käynnin sillon ku Niko oli 2,5vanha :) ja hyvin on siel sujunut..yöt nukkuu ihan hyvin..pari kertaa herää syömään...äidin maidon korvikkeella mennään ja lisukkeena oon joutunut nan maidon sekaan laittamaan peruna-porkkana velliä...muuten...
  6. Anskuli

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    onneksi olkoon vauvan saanneille :flower: t.Anskuli ja Niko 1kk
  7. Anskuli

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    onnea meripihka ja nasunaskali vauvojen johdosta :flower:
  8. Anskuli

    hei

    kuopiolainen kahden lapsen äiti,tyttö2v ja poika 2viikkoa kaipailee uusia tuttavuuksia:)
  9. Anskuli

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    paljon onnea lauren ja riemu vauvojen johdosta :flower: Anskuli ja poika 2viikkoa
  10. Anskuli

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    onnea miiak75 pojan johdosta:flower: Anskuli ja poika 12päivää
  11. Anskuli

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    onneksi olkoon cinnamo tytön johdosta :flower: Anskuli ja poika 11päivää
  12. Anskuli

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    moi..täällä vauva arki lähtenyt ihan mukavasti sujumaan :) Anskuli ja poika 9päivää
  13. Anskuli

    poika syntyi 20.8 mitat 2720g ja 47cm :)

    poika syntyi 20.8 mitat 2720g ja 47cm :)
  14. Anskuli

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    onnittelut ponille vauvan johdosta :flower: kiitos synnytys kertomuksestasi =)

Yhteistyössä