Hakutulokset

  1. K

    Minkä kokoisia teidän tulevat koululaiset ovat?

    Tyttö 125,7cm ja 27,5kg..
  2. K

    Taapero omaan huoneeseen nukkumaan, kuinka.. ??

    Muutimme ja olemme sisustaneet taaperolle oman huoneen, jonne olisi tarkoitus siirtää pienen pinnasänky makuuhuoneestamme.. kaipailisin hyväksihavaittuja vinkkejä- KIITOS! =)- siitä, kuinka olette menetelleet.. tyttömme on iältään 1v6kk ja hän on nukahtanut pinnasänkyynsä itsekseen, tutti...
  3. K

    Missä hemmetissä meiän telkkarin kaukosäädin on?????

    Meidän kadonneet tavarat ovat 1-vuotiaan kävely / potkuauton penkin alla pienessä "tavaralokerikossa" :laugh:
  4. K

    Voiko 1v4kk pärjätä ilman päiväunia

    Meillä tuonikäinen.. ja vaikea kyllä kuvitella!!! Tänäänkin nukahti rattaisiin kotimatkalla..
  5. K

    Aamulla 3+1 Reimatec-ostoksilla Sokoksella

    Mitä kokoa kaksiosaisia oli?
  6. K

    1 v. neuvolassa otetut mitat

    Tyttö 76cm ja 11360g..
  7. K

    Moneltako olette tänään heränneet ja nukkuuko lapsenne vielä?

    6.20 herätys, muutaman kerran torkutin ;-) tytöt nukkuvat vielä, esikoisen herätän kohta eskariin.. pienempi saa nukkua, jos isukkikin nukkuu vielä lähtiessämme..
  8. K

    kuinka pitkiä 6 vuotiaanne ovat?

    118cm, tyttö..
  9. K

    Osaavatko eskarilaisenne oiken ja vasemman? Pitääkö osata koulussa?

    Tyttö oli kertomansa mukaan sanonut tänään eskariopelle tai tämän kuullen, että ei erota vielä oikeaa ja vasenta. Vastauksena kouluun ei kuulema voi mennä, ellei osaa :-/ tyttö muistaa oikean ja vasemman joskus ja on nyt kovin murheen murtamaa.. kouluvalmiiksi on kuitenkin sanottu!!
  10. K

    minkäs ikäisenä teillä on opittu kävelemään?

    Esikoinen 1v13päivää, kuopus 1v1kk1vko ei vielä kävele..
  11. K

    Vuosaaren suuntalaiset?!

    Meillä oli 1,5v..
  12. K

    Milläs rv:lla tehdään suunniteltu sektio?

    Minulle tehtiin rv41+2 syynä lapsen suuri koko ja samoin kuin NIPSUlla, edellisenä päivänä todettiin ja tehtiin leikkauspäätös..
  13. K

    G:Monetko päiväunet n.yksivuotiaat lapsenne nukkuvat?

    Kahdet, klo 9.30-12 ja 15-17.. Herää aamulla kuuden ja seiskan välissä, nukkumaan illalla kasin puol ysin aikaan.. Ensi viikolla 1v tyttö..
  14. K

    "Äiti, mitä mä oikein tekisin??" NYT PARHAAT VINKIT PINOON!!

    Muovaile, maalaa, tulosta netistä värityskuva, piirrä, ulos, soita mummille, hamahelmet, pelataan lautapeliä, leiki littlest petseillä yms. askartele, leivotaan pipareita.. tämmöisiä 6-vuotiaalle tytölle- vauva onneksi keksii itse omat tekemisensä :laugh: (=tuhoamisensa)
  15. K

    G: Aurinkomatkat vai Finnmatkat?

    Tjäreborg.
  16. K

    Millaisia teidän 6-vuotiaat on

    6-vuotiaan normaali kehitysvaihe.. niin pieni, että välillä "vauvattaa" ja väliin niin ISO ja osaava.. antakaa esikouluikäistenne olla vauvoja silloin, kun vauvattaa :) meidän 6-vuotias tyttö lässyttää joskus, eikä sitä huomaa itse..
  17. K

    Röyhelöitä pepun päällä-sukkahousut vauvalle??

    Meidän Tarjoustalossa ei ollut :( ostin jo tavalliset, mutta jos joku vielä tahtoisi vinkata niin olisin iloinen ja kävisin hakemassa..

Yhteistyössä