Hakutulokset

  1. Firia

    imetysliivien koko

    mä huomasin omia ostaessa että moniin liiveihin oli jo valmiiksi lisätty tuo "kasvunvara"... oma normaali koko (80D) oli imetysliivikokona vielä hiukan suuri,mahtuu sitten kun maito nousee
  2. Firia

    Ensimmäinen sektio, toinen alatiesynnytys?

    tietty vauvan etu on aina pääasia,mutta siltä kantilta osaa sit neuvoa lääkäri ja kätilö paremmin..et mikä olis turvallisinta juuri siinä tilanteessa. oletan että alkuperäisen kysymyksen esittäjä pohti asiaa siltä kannalta että synnytystilanne näyttäis olevan normaali ja lapsella kaikki ok...
  3. Firia

    Peräruiskeesta...

    joo täytyy toivoo että tulis ihan ittekseen hätä ni ei tarvis ottaa ruisketta...oon itte niitä työn puolesta antanu mutta ei oo ikinä itte tullu kokeiltua ;) hävettäis kyllä jos jotai ylimäärästä tulis synnytettyä...no,kai ne on siellä tottunu kaikkeen :D
  4. Firia

    Lapsiveden menosta!

    mistä muuten tiesitte että kyseessä on tosiaan lapsivesi jos sitä tuli vaan vähäsen kerralla? itsellä tosi runsas (ja ajoittain vetinen) valkovuoto jatkunu nyt muutaman viikon, paha sit sanoo mikä on itse lapsivettä jos sattuis tulemaan.. :o
  5. Firia

    Ensimmäinen sektio, toinen alatiesynnytys?

    Itse en ole vielä synnyttäny kertaakaan joten tuskin hirveesti voin avuksi olla...teki vaan mieli sanoa että kannattaa valita alatiesynnytys mikäli vaan mahdollista..varmaan jokainen nainen/äiti haluaa sen ainakin kerran elämässään kokea..sitten saattaa myöhemmin harmittaa kun ei moista tullu...
  6. Firia

    Peräruiskeesta...

    Sellainen mietityttää kun peräruiskeen ottaminen synnyttämään tullessa.. Otitteko sellaisen ja vaikuttiko se jotenki kipuiluun? Itellä ainakin jo tavallinen vatsanpehmennyslääke aiheuttaa kauheita vatsakipuja, saati sitten ruiske kun on jo valmiiks supistuksista kipee.. :o Ei kuitenkaan...
  7. Firia

    Perätilavauvan synnyttäminen alateitse?

    Joo muakin kiinnostaa mitä kokemuksia asiasta ihmisillä...Itsellä perätilavauva tulossa rv 35+4 Synnytän TAYS:issa joka on kuulemma kuuluisa siitä että perätilasetki tulee usein alakautta..ite ainakin haluan synnyttää iha normaalisti ellei jotai ongelmia sit ilmaannu..paha kesähelteillä...
  8. Firia

    Menkkamainen jomotus

    Heips! Mulla kans öisin jomottelee ja etenkin aamulla ylös noustessa...Ruokahalu myös poissa ja juuri sellanen etova olo.. Päivisin ei sitten tapahdu mitään ellei ala ihan rehkimään.. Tänään neuvolassa vielä varmistu että perätilassa vaavi köllöttelee.. :| tai jotenki ihan ihme mutkalla...

Yhteistyössä