Hakutulokset

  1. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Kiitos listan päivityksestä, torstaisin mulla on +3 eikä +1 . Mut pitkään kun on hiljaista listalla ei sitä mieti mikä viikko ja kuinka monta päivää eli ei hätää. Töihin olen palannut maanantaina ja ihan hyvin on mennyt. Pitäis siellä kuitenkin aika monta viikkoa vielä jaksaa. Mites...
  2. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    siinä luki alempana varhennettu niin ajattelin sen tarkoittavan sitä
  3. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Siis löysin Kelan sivulta laskurin jolla voi tuota laskea. Siis mun loma alkais 6.7.2009 30pv aikaisemmin tai 11.6. 50pv siis jos mä ymmärsin oikein noi laskurit. LA on 9.8 Päärynärouva Sulle toi laskuri antoi eri lukemia joita olit itse laskenut eli yritä tolla laskurilla jos sä saat samat...
  4. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Minä olin tänään ylimääräisessä ultrassa kun hermoja raastaa ja koko ajan on pelko jos kuitenkin näille kahdelle asukille on sattunut jotain. siellä he olivat kaikki kunnossa ja kasvaneet viikkojen mukaan ja tällä kertaa myös isä oli mukana niin meidän molempien hermot on nyt taas rauhoitettu...
  5. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Nyt on äiti tankattu ja syötetty eli olin TYKS osastolla tiistai-torstai ja nyt on ihana olo kun tietää syöneensä ja tiputuksessa saaneensa tarvittavia "aineita" elämään. Nyt kotihoidolla yritetään pärjätä ja saada voimia taas äidille ja kaksosethan huolehtivat omastaan eli voivat ultran mukaan...
  6. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Pitkästä aikaa pääsen koneelle! Huonovointisuuteni on jatkunut edelleen enkä siis ole töissä enkä paljon muuallakaan ollut sitten joulukuun puolen välin. Tänään raahaudun ensimmäiseen lääkärineuvolaan. Irmeli09: Minä olin viime viikolla np-ultrassa ja olisi jännää odottaa et pääsee sinne...
  7. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Hiljaiseloa olen vietellyt täällä kun toi pahaolo ja WC:n pönttö ovat tulleet tutuiksi keskiviikosta alkaen. eikä siellä pöntöllä ole vierailtu kerran tai kaksi vaan välillä tuntuu et voisin muuttaa toiseen vessaamme. Kaikki tuli ylös mitä laittoi alas, nyt on eilisestä illasta vähän helpottanut...
  8. U

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    :heart:
  9. U

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Minut voi siirtää haamuilijoista odottajiin eli tein testin ja uskottava se on eli kaksi viivaa ja nyt uskon et odotan. Laskettuaika on 10.08.2009.
  10. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Aamulla tein uuden testin ja kyllä siihen kaksi viiva tuli eli nyt uskallan sanoa odottavani. laskettuaika olis mittarien mukaan 10.08.2009 täytyy sitä sit päivittää ultran ja neuvolan jälkeen.
  11. U

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Minä voisin ainakin tulla tähän pinoon kunhan huomenna teen varmistus testauksen, oireettomuuteni tähden eli ilmoittelen sit huomenna.
  12. U

    medisonar yksityinen gynegologi??

    Kokemusta ei ole gynestä täällä mut ultrassa olen käynyt ja ja ultran tilasin taas täältä. Hintataso sama kuin muissakin yksityisissä, käsittääkseni ja samoja lääkäreitä siellä on kuin muuallakin. Varmasti hyvä tasoinen lääkäripalvelu.
  13. U

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Mä testasin taas ja viiva siihen tuli ei vahva mut viiva kuitenkin eli taidan toistaiseksi uskoa et olen plussannut. Mihinkäs pinoon Irmeli09 ajattelit siirtyä, ollaan tuolla samassa viikkopinossa 49 niin mikäs se seuraava pino olis? Muille peukkuja ja :hug: tippuneille!
  14. U

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    testasin ja siinä näkyy viivanpaikka tai haamu :x ja ekaa kertaa tässä projektissa näkyy mitään on kuitenkin näitä testejä tullut käytettyä jo jokunen kuu. No varmistustestin teen itsenäisyyspäivänä jos ei täti tule paikalle sitä ennen.
  15. U

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    En tiedä pitäiskö olla =) vai :( eli kumpi on parempi. Mut niinkuin Millukka odotellaan eli peukut on pystyssä ja lauantai aamuna viimeistään testaan, nyt töihin. Ostin paketin siteitä mukaan jos vaikka ylläri tulee.
  16. U

    miksi tuo jouluradion kuuntelu netistä ei onnistu???

    http://www.jouluradio.fi/?deptid=6048 , siinä sivussa on kuuntele tästä siinä radion alla.
  17. U

    miksi tuo jouluradion kuuntelu netistä ei onnistu???

    Mulla koko aamun soinut tuossa taustalla, ja soi koko joulukuun. Yritä uudelleen :xmas:
  18. U

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Täytyy tunnustaa mä testasin perjantaina mut se oli nega. :ashamed: mut aina on toivoa ennenkuin alkaa menkat eli oireita suuntaan tai toiseen niin uskon vasta kun menkat huomenna alkaa :( Mut jos ei niin sit testaan ítsenäisyyspäivänä. Peukkuja kaikille et viivat vahvistuu ja menkat pysyy...
  19. U

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Oma napa:( Ei mitään oireita ei kumpaankaan suuntaan eli odotellaan kuten Millukka eli vielä muutama päivä pitäis jännittää....
  20. U

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    mä voisin testata itsenäisyyspäivänä jos sitä ennen ei näy ferraria meillä, tai jos oireita on roppakaupalla niin sit en malta odottaa lauantaihin.

Yhteistyössä