Hakutulokset

  1. PojanÄiti-83

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Heippa kaikille piiiiiitkästä aikaa! :wave: En tiedä muistaako kukaan enää mua, itsekkin hämmästyin kun katoin että oon viimeksi raapustannu jotain marraskuussa :ashamed: *noloilee täällä ihan tosissaan* Ensimmäisenä hirmuusti Onnea kaikille vauvan saaneille! :heart: :heart: :heart...
  2. PojanÄiti-83

    Varhaisultrasta (Kouvola?)

    Mutta siis varhaisultraa ei saa kuin yksityisellä tai kuusallaa jos on esim tm tai km epäilys, mutta siihenkin tarvii sitten olla tk lääkärin lähete eikä ne tunnu niitä kauheen hanakasti kirjoittavan... :|
  3. PojanÄiti-83

    Varhaisultrasta (Kouvola?)

    Niin juur eli täällä kaupunki tarjoo nt-ultran sekä rakenneultran ja ne tehdään molemmat koksissa. =) Eipä oo juur palveluita enää täälläpäin vaan kaikki on keskitetty sinne kotkaan.
  4. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Heipat pitkästä aikaa kaikille! =) Pakko se vaan on myöntää että ei mulla aikaa tahdo riittää töiden ohella muuhun kun teidän kuulumisten päivittämiseen ja omat kirjoittelut jää sitten ihan minimiin. Ehä sitten kun taas jään kotiin niin aktivoidun eritavalla, antakaa siis anteeksi. :ashamed...
  5. PojanÄiti-83

    Varhaisultrasta (Kouvola?)

    Heippa, täällä ei ultralaitteita ole neuvoloissa vaan ainut mahdollisuus on mennä yksityiselle ultraan johon noista lääkäri asemista. :) Toki kuusaan aluesairaalassa on vielä ultraus vehkeet, mutta sinne pääsee ainoastaan hätätapauksissa.
  6. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

    Kiitos sympatíoista! =) AM mutta mikä parasta tässä mun tapauksessa niin kyseessä on semmonen 35-wee muija, joka on niin takakiree kuin olla ja voi. Oon siintä sitä mieltä et jos ei ymmärrä käyttää alapäätä niin kyl se rupee yläpääs kiristää. :laugh: :laugh: Vaikkain on sillä nyt joku...
  7. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

    Niin ja vielä vaunuista, meillä oli esikolla Brion Kompit jotka siis ostettu -06 alesta täältä http://www.babystyle.fi/. Olen hyväksi havainnu ja niillä siis mennään vielä tämän seuraavakin muksu ja sitten lahjoitetaan miehen siskoille mikäli heistä jompikumpi keksii lisääntyä...
  8. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

    Tää taustailija nolona ilmoittautuu taas täällä, kun on töissä niin en kyllä koskaan meinaa keritä koneelle tai no koneellahan istun kokopäivän, mutta töissä on jotenkin niin vaikeeta kirjottaa kun jatkuvasti joku hiihtää selän takaanta :ashamed: Hirmuusti Onnea kaikille ihanista...
  9. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Pikaa vaan töistä! :D NT-ultra aamulla, siellä se laiskanpulskea kaveri olla killitti, käsiään vähän oiko mut muuten ei oikeen kiinnostanu muukuin nukkuminen vaikka kätilö kovasti yritti saada liikkumaan. Taas oli kuronnu viikkoja ja nyt vastas 11+4. Turvotus oli 0,7mm eli ihan olematon. Ja nyt...
  10. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Kivaa Hani- että meillä on yhessä jännäiltävää ei oo niin yksinäinen olo. :wave: Täällä tuo onkin ihan uus juttu tai vuosi sitten on taidettu täälläkin mukaan ottaa tuo np-ultra sitä ennen oli vaan rakenne. Esikosta kun ei osanna pelätä mitään ja oli vaan onnellisesti raskaana niin ei sitä...
  11. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Heipat pitkästä aikaa! Ja ensimmäisenä suumrimmat pahoitteluni kaikille km:n kokeneille. Voimia! :'( Miraclelle onnea rouviintumisesta! :flower: Hieno kuulla että häät oli onnistuneet. Sitten vaan ON: Töitä on takana nyt kolmeviikkoa ja neljäs käynnisty tänään. HUH! Työn ja vapaa-ajan...
  12. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Kiitos Hanille uuden pinon avaamisesta. Päivitätkö mulle LA:ksi 4.4 :) Ihan karseeta kun joutuu olemaan töissä, niin ei kerkiä mitään tänne raapustaan. Kotona ei juur koneella kiinnosta istua kun päivän tuijottaa näyttöä töissä. Eilen tosiaan kävin siel kontrolli uä:ssä ja lääkäri totesi...
  13. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Hihii, tänään oli kontrolli uä. Jannu vastas viikkoja 8+0/8+2 joka siis on ihan normi menkoista laskettuna. =) =) =)
  14. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Siis tääkun on pihalla kun lumiukko, niin piti oikeen tulla erikseen Onnittelee Nemua!!! :hug: :hug: Otin sut heti jotekin sielunkumppanikseni tuolla kuumeilu puolella kun oltiin aikasta samassa tilanteessa. Ihanaa, ihanaa ja liimaa hirmuusti matkaan! Olen toki siis onnelinen kaikkien...
  15. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Tää on siis nykyjään vaan aina töissä, nytkin salaa täällä notkun kaksplussan sivuilla kun ei oo oikein muutakaan ja syömäänkään en oo vielä viittyny lähtä kun kello on vasta noin vähän. :ashamed: Töitten alotus on sujunu ihan kivasti sekä äidillä että pojalla, ainakaan ei kerkee miettimään...
  16. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Kiitos kaikille onnitteluista, on niin liikkis. :ashamed: :) Laita Hani- mut siihen ? pinoon, katotaan mitä se ultra sanoo sillo viikonpäästä. Onnea kaikille uusille, tää lähtee nyt voimaan pahoin. ;) Ps. Siintä turvotuksesta...Sitä on täälläkin ihan karseesti, maanantaina kutsuu...
  17. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Heiiiiiiii kamut! Tää kävi tänään siel yksityisel ultras ja siel se pieni sydän jumputti. :heart: Olen kuitenkin aika pessis kun ei vastannu viikkoja (tosin heitot aika normeja tässä vaiheessa), mutta uus ultrahan mulla on sitten 25.8. jolloin pitäis kasvu jo olla kiihkeimmillään. =)...
  18. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Mut voi kyllä jo aika varmalla todennäköisyydellä poistaa listoilta. :'( Enkä tahdo itseäni komistamaan km listaan. :( Huimasti paljon Onnea matkaan teille muille. Olisin niin toivonut tämän onnistuvan, kun sen edellisen Km:n laskettuaikakin lähestyy. Heipat kaikille :wave:
  19. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Vittu tää on vuotanu taas... :( Sit tuli viel hiivakin päälle, kyl on niiiiiin kivaa. No kävin toispäivään lekuris ja kaik oli sen mielest ok, sano et soita jos jotaa tulee viel. No tänään aamul tulikin sitten taas vähän reilummin semmosta ruskeeta kamaa, soitin ja pääsin sairaalle ultraan...
  20. PojanÄiti-83

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Niin ja hirmuusti Onnea kaikille uusille!!!Tehdään Huhtikuusta09 kaikkien aikojen plussakuu!! =)

Yhteistyössä