Hakutulokset

  1. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 lokakuussa...vielä viimeiset pullat uunista ulos***

    Meille syntyi poika 5.10 klo 01.05. Ihmettä ja iloa, Lahjoista suurin painaa 3,825 kiloa. Kaiken huomion valtaa hän, puolimetrinen (53cm) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Päästiin eilettäin kotiin ja täällä eleltään ensimmäisiä päiviä perheenä. Tänään on...
  2. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 lokakuussa...vielä viimeiset pullat uunista ulos***

    onnea kaikille vauvan saaneille! Täällä on kestosupistukset päällä. Eilisestä iltapäivästä (14.30) asti supistellut suurimmaksi osaksi kipeästi. Yöstä ei tullut mitään kun piti nousta joka supistuksen aikana ylös sängystä puhkumaan ja puhaltamaan. Tänään käytiin neuvolassa ja saatiin...
  3. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 lokakuussa...vielä viimeiset pullat uunista ulos***

    Upea auringonpaiste täällä Pohjolassa B) no niin, tänään on sitten leikattu takapihan nurmi (mies teki sen) ja mä haravoin vajaa 2 tuntia takapihalla ja tuuli sen kun levitti lehtiä uudestaan. No, pääasia että oli jotakin tekemistä, ettei tullu mietittyä synnytysjuttuja. Ja luxusta oli...
  4. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 lokakuussa...vielä viimeiset pullat uunista ulos***

    huhuu massukat! täällä ollaan myös kasassa. Eilen supparit loppuivat puolenyön aikaan ja takana on hyvin nukuttu yö...Harmi vaan! Nyt oon saanu sellaisen fiiliksen päälle, että ei haittaa vaikkei supista. Ei jaksa koko ajan aatella että millon syntyy ja mitä tapahtuu. Mä nautin nyt tästä...
  5. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    ei muutosta aiempaan elikkä supistelee edelleenkin, mutta en saa millään niitä kipeitä suppareita päälle. No, vessassa on vähän limatulppaa tullut (tullut jo paljon aikaisemmin) ja pikkasen on rusehtavaa verta siinä mukana. Että kaippa siellä alhaalla jotakin tapahtuu... Makeannälkään...
  6. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    täällä ollaan kans yhdes koos! Eilen kuuden jälkeen illalla alkoi supistelemaan, mutten kellosta kattonut. Ei ollut kipeitä suppareita, mutta kuitenkin jatkuivat koko illan ja yön. Illalla pesin saunan, kävin lenkillä ja saunassa. Isäntä vielä innostui ja ehdotteli s-touhuja saunan jälkeen...
  7. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Täällä vietetään saaressa l.a. päivää...Illalla sitten kotia. Uskallettiin olla yötäkin poissa kotoa kun eilen neuvolassa sanottiin ettei se ainakaan eilen (pe) synny:) Vähän sisätutkimusta tehtiin ja kohdunkaulaa jäljellä 2,5 cm ja paikat kiinni, joten kypsyttelyä vielä kaivataan mun...
  8. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Täällä ollaan kans kasassa ja huomenna on taas neuvola. Eilen lenkkeiltiin, saunottiin ja nautiskeltiin isännän kanssa toisistamme, mutta yön nukuin tosi hyvin. Että kohtalotovereita täällä vielä on tyttöset. Eikait sitä auta muuta ku odotella. viikkoja nyt 39+5
  9. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Nöpöliini täällä ilmottautuu edelleen odottajien joukkoon. Ei oikeestaan mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä...Ainoastaan mahdoton pesänrakennusvietti (sekä mulla että miehellä):) Ollaan maalattu ikkunanpuitteet ja laitettu niihin uudet listat ja sälekaihtimet. Mä ompelin uudet...
  10. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    mulla la siis 27.9 elikkä viikkoja nyt 38+3
  11. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Täällä odotellaan myös nyytinhakureissua ihan rauhallisin mielin. Oon alusta asti asennoitunut, että mitään ei tapahdu anakaan ennen l.a. joten ei syytä hermoiluun...Bebe on vihdoinkin kääntynyt rt, joten toiveet alatiesynnytyksestä on kuultu masussa :heart: tästä tuli nyt tällainen...
  12. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Onnea kaikille kääröjen saajille tasapuolisesti! Katjuska elelee jännittäviä aikoja, tsemppiä vaan! Mäkin oon nauttinut kotona olosta niinkuin Lizard elikkä ei oo käynyt aika pitkäksi. Äitiyslomaa on eletty nyt siis reilu viikko. Mähän tosiaan ootan ensimmäistä ja l.a on vasta 27.9 joten...
  13. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Moikka kaikille! Oon pysynyt palstalta poissa lähes koko heinäkuun, mutta nyt skarppaan taas elokuussa. Heinäkuu meni lomaillessa ja elokuussa työt jatkuivat, joten en oo ehtinyt. Nyt luin vähän teidän kuulumisia, mutta aukkoja sivistyksessä on varmasti :D Älkää pahastuko. nyt tuijottelen...
  14. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Mullakin ollut hiljaiseloa, kun oon lomalla ollut eikä oo saanut aikaiseksi kirjoitella. Nyt vähän kommentteja: Ristiäisistä joku oli kysellyt. Meidän bebelle tulee sama kastemekko, jossa iskä on kastettu. Musta on mukava siirtää perinteitä eteenpäin. Odotusaikana en oo kirjoittanut ku pari...
  15. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Meillä myös remontti vaiheessa, mutta ihan hyvässä sellaisessa. Lastenhuoneeseen ostettiin tänään vihreää maalia ja pähkinälaminaattia lattiaan. Nyt on ukkokullalla ja mulla pari viikkoa aikaa laittaa huone kuntoon, ennen kuin työkaverit tulee tupareihin. Pidän tupaantuliaiset ja samalla...
  16. Nöpöliini

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Heippa kaikille! Nyt mäkin löysin tänne kaksplussan sivuille ja rekisteröidyin käyttäjäksi. Mulla la on 27.9, mitenkä saan sen lisättyä tonne listaan, vai tekeekö joku sen mun puolestani? Mun kuulumisia elikkä raskaus edennyt toistaiseksi ilman suurempia ongelmia. Vähän on tissit...

Yhteistyössä