Hakutulokset

  1. A

    Jennan Unelma ja Kakaa, teille ois asiaa, tunteeko kukaan?

    Voi voi, he olivat 2012 syyskuisten "ryhmän vetäjiä" ja kaipaisin yhtä ryhmäläistä, mutta en tiedä hänestä muuta kuin nimimerkin. :( :(
  2. A

    Jennan Unelma ja Kakaa, teille ois asiaa, tunteeko kukaan?

    Vieläkö Jennan unelma tai Kakaa palstailevat? Olis asiaa ja laitoin YV:tä! Vinkatkaa jos tunnet jomman kumman!
  3. A

    Anusatresia ja hypospadia, onko muita?

    Misupai, laitoin sinulle YVn. :)
  4. A

    Anusatresia ja hypospadia, onko muita?

    Hei, meillä on 5kk ikäinen tyttö jolla on "lieväasteinen" anusatresia. Peppureikä on, mutta se sijaitsee normaalia edempänä. Tutkimuksia on tehty ja mitään muuta "vikaa" ei onneksi ole löytynyt. Vielä ei tiedetä, joudutaanko tekemään korjausleikkauksia. Vauva on onneksi tyytyväinen ja kakka...
  5. A

    Välilevyrappeuma, vertaistukea?

    Täällä reilu 30-kymppinen äiti, joka kärsii kivuliaasta välilevyrappeumasta. Löytyisikö vertaistukea keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia? :)
  6. A

    Millä merkillä oli niitä hyviä froteehousuja?

    Meillä on tykätty Meandin froteista. Joskin, me ei kestoilla joten en osaa ottaa kantaa tohon vaippavaraan.
  7. A

    Mistä löytäisin pari vuotta vanhan kylkiäisen..?

    Ap:lle vastattu. =)
  8. A

    Mistä löytäisin pari vuotta vanhan kylkiäisen..?

    Niin siis mä olen tuo äskeinen Annikki. Laita yv:tä jos oikeasti haluaisit nuo muffinssivuoat. Mulla on uudet Tupperin vuuat, joten en käytä noita. :)
  9. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 27

    Nyt ei vaan onnistu, en saa millään hillittyä itteeni syömään niin että tulis pudotusta. Samoissa lukemissa ja ties monetta viikkoa. :kieh: Syytän kesää, en itseäni... :laugh: :saint:
  10. A

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Mä en osaa hakee tonne kerhoon. Oon joskus tallentanut jonkun vanhan kerhon salasanan niin että tarjoaa sitä "automaattisesti". Yritän klikata sitä hae jäsenyyttä kohtaa niin kone vaan tarjoaa sitä vanhaa salasanaa. |O Mitenkähän ton vois "korjata"?
  11. A

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Tässä ... Mä ehdottaisin sopivasti lihavia. :whistle: :wave:
  12. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 24

    Mukana ollaan ja perjantaina punnitsen! :wave:
  13. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 22

    Jee! Paino aamulla 112,9kg, eli pudotusta -1,3kg. B) Jätänkin sitten ensi viikon väliin kun ollaan reissussa. :wave:
  14. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 21

    Paino eilen 114,2kg eli pudotusta -600g.
  15. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 20 *KESÄ*

    Paino aamulla 114,8kg, eli pudotusta 700g. Mä katson vielä viikon tätä vlcd:tä ja sitten kyllä vaihdan taktiikkaa jos pudotus on tuota luokkaa! Ei ihan tulokset ja "kärsimykset" kohtaa. Uskon, että saan tuommoisia vajaan kilon viikkopudotuksia ihan ruokavaliollakin, eikä tartte rääkätä itseään...
  16. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 19

    En tiedä mikä mättää, mutta paino oli aamullla 115,5kg, eli pudotusta vain -700g. Onhan toi ihan hyvä luku, mutta VLC-dieetillä pitäisi tämän kokoisella ihmisellä olla isompi viikkopudotus. |O :kieh: No, en luovuta! Uusi viikko jne...
  17. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 18

    Onnea! :flower: Ihania uutisia! Meillä on tarkoitus aloittaa toisen lapsen yritäminen syksyllä. Ja osittain siksi pudotan nyt painoa, olisi "helpompaa" olla raskaana kun olis hieman pienempi. Esikoista odottaessa painoin raskauden alussa 110kg ja viikko synnytyksestä painoin 109kg, eli en voi...
  18. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 18

    Hauskaa ja iloista vappua kaikille! Mä lähden huomenna ystävättärien kanssa brunssille, ihanata! :heart: Paino aamulla 116,2kg eli pudotusta viikossa 1,9kg. Tosi kiva tahti, mutta matka on niin mahdottoman pitkä. :ashamed: Yritän mennä päivän ja viikon kerrallaan, pitemmälle en uskalla...
  19. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 17

    :wave: Lähtö paino oli joulukuun alussa 126kg (pituus 171cm)ja hitaasti olen pudotellut, paino tänä aamuna 118,1kg. Eli koko pudotus 7,9kg ja viikon pudotus 1,2kg. Nyt ois tarkoitus vähän tsempata, jotta saisin isomman satsin laardia pois ennen etelän reissua.
  20. A

    jonkun moka joka saa sinut...?

    Aivan loistavia! :laugh:

Yhteistyössä