Hakutulokset

  1. H

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    Saa sitä välillä jäätelöllä herkutellakkin :p Itse pidän kiinni tosta et oon elokuussa painoni tiputtanut tavoitteeseen,mutta en aio koko kesää ilman herkkuja olla :p
  2. H

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    TiiuHti,hienoa että paino on lähtenyt laskuun :D Mulla paino on noussut 200g,mutta se johtuu töistä,kun on rankkaa ja nestettä on vähän kerääntynyt,uskon että ens viikolla on jo paino jonkin verran laskenut,vaikka toi jussi tuleekin vietettyä vähän "kosteissa" merkeissä :whistle: ;) Mitäs...
  3. H

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    Kiva,tännehän on tullut mukavasti porukkaa,lisään teidät kaikki listoille. :D Töitä ollut sen verran paljon ettei kovin usein ehdi tänne. 164cm oon,kun joku pituutta kyseli.
  4. H

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    Tervetuloa aitiliini83 mukaan =) Mä laitan sut listaan mukaan.. Tänään on tullut vähän herkuteltua,sallittakoon :p Huomenna on taas työviikko edessä,joten silloin on hyvä olla "tiukkana" :D Tavoite että vaaka näyttäis 60kg 23.8,joka on mun synttäripäivä. Ainut repsahdus minkä tiedän...
  5. H

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    Tänään mä meinasin vielä jotain oikein hyvää grilliherkkua syödä :p Huomenna sitten alkaa tiukka kuri,haluan päästä näistä lopuista löllöistä eroon =)
  6. H

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    Älä välitä näin kävi mullekkin :whistle: Ei lähtenyt,tais pikemminkin vähän tulla lisää :whistle:
  7. H

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    Ihana kun löyty näinkin nopeasti joku kaveriksi urakkaan :D Mä olen hissun kissun laihduttanut jo viime vuoden syyskuusta,silloin paino oli huimat 85kg :o Nyt haluan loppurutistuksen ja loput kilot pois =) Mites anselmiina81,sopisko jos tekisin tohon alkuun jonkun listan meistä ja...
  8. H

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    71,5kg on mulla paino nyt ja olisi tarkoitus saada paino tuonne 60kg Eli 11,5kg olis tiputettavaa =) Mut haluaisin kohtalotovereita tsemppailemaan toinen toisiamme =) VIIKKO 25 hyvä...
  9. H

    Tahtoisin mukaan hyvä sydän kerhoon!

    Vai onko sellaista kerhoa enää :attn: Minulla olisi vaan kaikenlaista pois annettavaa =)

Yhteistyössä