Hakutulokset

  1. P

    Saatiin lähete putkitukseen =)

    Viime perjantaina lääkäri laittoi lähetteen keskussairaalaan korvapolille =) Oon niin onnellinen! Nyt ainoastaan mun tarvii olla jämäkkä ja vaatia kitarisapoisto samalla. Ja sitten vaan toivotaan, että auttaa lasta, esikoisella ei auttanut. Mutta hyvä, että tällä kertaa asiat rullaa...
  2. P

    9kk mittoja?

    Meillä poika: 10kg270gr ja 72.4cm :heart:
  3. P

    Kuka voittoon BB:ssä?

    Tällä hetkellä oon Pitkätukka Esan kannalla :D
  4. P

    D&J vaatteet?

    Tuli postin mukana joku kirje, jossa kaupiteltiin noita vaatteita. Onko laadukkaita vai heitänkö kirjeen pois?
  5. P

    Kuittaan illan

    olipa pitkästä aikaa "mielenkiintoista"... nyt muistan miksi olin poissa pitkän aikaa... Illanjatkoja! =)
  6. P

    Nyt v*tuttaa ja kunnolla

    En kerro syytä, mutta arvaatte varmaan. Pitkästä aikaa täällä ja jutut on luokkaa nolla. :saint:
  7. P

    Jestas sentään, viimeks huhtikuussa ollut täällä...

    Tai no oonhan mä ollut... harmaana... :D Aattelin palata ihan omana ittenäni...
  8. P

    Minkä ikäiselle olette alkaneet antaa muuta kuin maitoa?

    Meillä pikkasen päälle 2kk vauva ja alkaa kyllä tuntuu, että kohta saa jo antaa jotain muuta kuin maitoa. (on korvikkeella) Saattaa juoda 150ml parin tunnin välein... Tosin välillä menee "vaan" 120ml 3-4h välein. Neuvola suosittelee 4kk ennen ku aloittaa kiinteet, mutta kyllä meillä aloitetaan...
  9. P

    Mikä ärsyttää?

    *liian nokkelat kirjoittelijat *yöherääminen *sormuksien pyöriminen sormissa
  10. P

    4v mitat?

    18.2kg ja 102.8cm
  11. P

    Tänään on juhlittu =)

    4v synttärit ja ristiäiset. Molemmat yhdellä iskulla, äiti pääsi helpommalla :D Nyt vaan jalat ja ristiselkä on sökönä, harvemmin enää tulee korkkareita käytettyy.
  12. P

    Esikoinen tänään (jo) 4vuotta ja nuoremman ristiäiset tänään

    Yhdellä iskulla molemmat juhlat. =) Aika menee äkkiä, just vasta toin tuon vanhemman pojan synnäriltä kotiin ja nyt se on jo 4v! Ja nyt on nimi päätetty, vihdoin viimein :D Yhdeltä alkaa ristiäiset. Nyt tarttis vielä alkaa imuroimaan, viimeistellä kakku, käydä suihkussa ja ties mitä...
  13. P

    Uhmattomia lapsia? Tai melkein?

    Mä aina vähän huuli pyöreenä luen noita juttuja uhmaikäisistä. Maataan pitkin lattioita ja kiljutaan. Ei totella, vaikka viisi kertaa pyytäisi, eikä silti vaikka naama punaisena huutaisi käskyjä. Olenko mä vaan erityisonnellisessa asemassa vai onko muitakin lapsia, jotka ei mene kiljumaan...
  14. P

    Kertokaas musta jotain! Matkin ties ketä... :)

    Ja koska tiedän ettei kukaan teistä tiedä taatusti mitään musta niin tulee huippukiva ja kiinnostava ketju! :laugh:
  15. P

    Sektiolla synnyttäneet äidit!

    Onko kaikki lapsesi syntyneet sektiolla? Jäitkö kaipaamaan alatiesynnytystä? Meillä vanhin poika lähti tulemaan normaalisti (vedet meni, mentiin synnärille, lopputulos hätäsektio). Toinen poika: Menin ä-polille kokoultraan (eka lapsi pienikokoinen) viikolla 37+0 ja kahden lääkärin...
  16. P

    Kauniit ja rohkeat -sukupuu =)

    Löytyiskö jostain netistä? Olis kiva kattoo... Äidin kans tänää pulistiin ks. sarjasta ja jäi vaivaa ketä onkaan ollut kenen kaikkien kans jne. *siis mä en sitä sarjaa oo ikinä kattonu mut muuten vaan... :whistle: *
  17. P

    Suklaan säännöt

    Jos sinulla on sulanutta suklaata käsissäsi, syöt liian hitaasti. Suklaapäällysteiset rusinat, kirsikat, appelsiiniviipaleet ja mansikat lasketaan hedelmiin, joten syö mielin määrin. Ongelma: Kuinka saada suklaalevy kotiin kaupasta kuumassa autossa. Ratkaisu: Syö parkkipaikalla...
  18. P

    Kotiäitikö vain

    "Muutamia kuukausia sitten, kun olin hakemassa lapsia koulusta, toinen äiti kiiruhti luokseni. Hän oli hyvin närkästynyt. "Tiedätkö mikä sinä olet?" Hän kysyi. Ennen kuin ehdin vastata -- minulla ei ollut valmista vastausta -- hän rupesi kertomaan syytä kysymykseensä. Hän oli juuri tullut...
  19. P

    Hyvää huomenta!

    Täällä on jo puoli tuntia oltu hereillä esikoisen kanssa, sillä on rytmit mennyt vauvan syntymän jälkeen pepullee. Ennen heräili aika tarkkaan seiskalta, nyt tuntia aiemmin (liian aikaisin :kieh: ) Noh... Shrek pyörii telkkarissa ja äiti istuu keittiössä läppärin kanssa yrittäen saada...

Yhteistyössä