Hakutulokset

  1. S

    allerginen reaktio Progynova 2mg:sta

    Iso kiitos ja haleja teille! Oli mieli niin maassa ja ajattelin että tää oli nyt siinä, joten KIITOS kun annoitte mulle taas toivoa. Kunhan kroppa taas on kunnossa ja testit tehty niin saa nähdä mitä sitten seuraa... :) Toivosta ei kai pitää luopua.
  2. S

    allerginen reaktio Progynova 2mg:sta

    Onx jollekulle muulle tullu jonkityyppinen reaktio Progynova 2 mg:sta. oon aikaisemmin syönyt niitä 04-05, silloin ei mitään, nyt kun aloitin paris viikkoa sitten syömään niitä, naama ja kaulasta meni kokonaan tunto, tosi inhottavaa ja pelottava kokemus. Nyt joudun sitten allergiatutkimuksiin ja...
  3. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Ellastiina ja Soleil, halusin vaan kertoa omista kokemuksista, 06, kun raskauduin ja loppui onnellisesti, pikku tyttönen syntyi, niin herkkä testi ei näyttänyt plussaa kun vasta sen jälkeen kun olin jo käynyt veritestissä (piti kuitenkin saada itse nähdä ne viivat =O) ) ja vuotoa oli (aika...
  4. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Kiitos kaikille tuesta!! Vaikkei onnistunut tällä kertaa niin olen kuitenkin onnekas koska mulla on jo pieni taapero joka kirkastaa päivän!!!
  5. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Voimarutistuksia kaikille pettyneille!! :hug: :hug: Onnitteluhalit heille joku viihdoin on saanut plussan :flower: :flower: Oma napa: Kerkesin jo olla hieman toivekas, mutta eilen yöllä alkoi vuoto joten se kai siinä. Pettymys tietysti suuri, mutta tiedän jo varsin hyvin ettei voi...
  6. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Kaikille jotka on joutunut pettymään voimarutistuksia!! :hug: :hug: Hobelix ja Hopottitar onnea!! Oma napa: Eilen siirto, siirrettiin 8-soluinen. Toinenkin selvisi sulatuksesta mutta ei lähtenyt jakaantumaan joten sitä ei voinut pakastaa uudelleen, meille vaan siirretään 1 kerralla. Testipäivä...
  7. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    lotta08 :hug: :hug: :hug: lintu Onnea plussasta :flower: :flower: jäyhis; meille sanottiin että kun on top alkioita pakastettu samaan niin jos molemmat selviää sulatuksesta, he eivät siirrä ainakaan meille 2, vaan se toinen alkio pakastetaan uudestaan.... en sitten tiedä jos...
  8. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Kaikille jotka koetallaan isoja haleja! Itsellä nyt hyvä mieli mutta ennen kuin viihdoinkin saimme oman kullannupun 2 ivf:stä niin monet kyyneleet oli itketty! Ennen onnsitumista oli yksi kemiallinen raskaus, epäonnistuneita pas siirtoja ja keskenmeno, ja sitten viihdoin monen vuoden jälkeen...
  9. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Eilen kävi ultrassa. Nyt näkyi selvä "johtofollikeli", joten täällä nyt bongailen ovista ja toivon että se näkyisi vasta perjantaina..... eli odotellaan ja katsotaan jos päästään siirtoon vai ei....
  10. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Tänään käynyt ultrassa, kierron 10 päivä, ja ei näkynyt "johtavaa follikelia", mitä tarkoittaa sitä että joko oli varhain tämä ultra (uudestaan menossa ensi viikon alussa) tai sitten ei tule ovista.... mitä tarkoittaa sitä ettei tule siirtoa tällä kertaa ja seuraava yritys tapahtuu sitten...
  11. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Tänään alkoi menkat! 11.9 ultra ja samana päivänä aloitan oviksen bongamisen! Että näin.... :)
  12. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Meillä toivon mukaan PAS syyskuussa. Toiveena että saataisin pienen nyytin =O). Meillä on jo aivan ihana tyttö, syntynyt -06, joka oli 2 IVF tuoresiirron tulos. Ennen sitä takana keskenmeno joka oli saanut allkuunsa 1 IVF PAS (kolmas siirto). PAS on suunniteltu luonnolliseen kiertoon...
  13. S

    Käsi turposi hyönteisen pistosta

    Meillä oli ihan sama juttu. Pikkuisen käsi turposi ihan hirveesti. Ostettiin apteekista zyrtec tippoja. 2 krt 5 tippaa päivässä. Lääkäri määräsi vaikkei kirjoittanut reseptiä. Seuraavana päivänä jo näytti paljon paremmalta. Lääkäri sanoi myös että aina kun tulee tuommoinen allerginen reaktio...
  14. S

    lapsella borrelia punkin puremasta

    Meidän 1½ vuotiaalla luultavasti on borrelia. Eilen käytiin lääkärissä ja hänen mukaan voi olla borrelia. Verikokeet otettu mutta kestää 10 päivää ennen kun saadan vastausta. Nyt aloitettu antibioottikuuri. Pelko kuitenkin suuri, ettäs mitä nyt. Lääkäri puhui että voi olla että joutuu sairaalaan...
  15. S

    Silmien punaheijasteesta

    Meillä oli ihan sama kun meidän tyttö oli saman ikäinen. Elikä lääkäri totesi että oli poikkeavuutta oikean silmän punheijasteessa. Meitä lähetettiin eteenpäin silmäklinikalle ja jouduttiin odottaa pari päivää. Päiviä jotka olivat ahdistusta ja pelkoa täynnä. Jokaa kerta kun tyttö nauroi ja...

Yhteistyössä