Hakutulokset

  1. E

    Lyökää mua nyt jollain päähän!! :D

    Minulla on 5kk ikäinen ihana suloinen poika. Raskausaika EI ollut mielestäni mitenkään nautittavaa ja silti istuskelen täällä kateellisena kun tuossa oli tuo rv-pino. "Olispa ihanaa pinoutua tuohon kans" :kieh: En kyllä tajua =) Yks yö näin unta että oltiin miehen kanssa ostamassa...
  2. E

    Vauva+kiinteät+tuttipullo

    Kiitoksia vastauksista :) Niin joo ja sitä voisin nyt tässä samassa ketjussa kysyä, että miten vanhana olette ottaneet syöttötuolin käyttöön? Kun meidän pikkuinen on tuota istumista harjoitellut jo kuukauden verran. Istuu siis jo sylissä. Mutta askarruttaa silti tuo, että kuinka pian hänet...
  3. E

    Kiinteän ruuan aloittaminen

    Hei, Me aloiteltiin kiinteitä juuri viime viikolla ja tein silleen että annoin ekana päivänä perunaa n.1tl, seuraavana pikkaisen enemmän ja kolmantena päivänä tarjosin jo aika reippaasti. Neljäntenä päivänä annoin jälkkäriksi banaani-luumuseosta pikkuisen ja sitten lisäilin sitäkin päivä...
  4. E

    Vauva+kiinteät+tuttipullo

    Tämä on siis eka lapseni (minkä varmaan tietämättömyydestäni huomasitte :p ). Terkkari puhui niin määrätietoisesti vellistä ja kehotti aloittamaan jo nyt :o Mutta eikös useimmissa velleissä lue muutenkin että 5kk alkaen? Ja koska puuron voisi aloittaa? Jos siis tulevaisuudessa iltapalana...
  5. E

    Vauva+kiinteät+tuttipullo

    Elikkäs ongelma on tämä: Poikamme on 4kk ja 1vko vanha. Aloittelimme viime viikolla kiinteiden maistelemisen. Tähän asti hän on ollut pelkällä tissillä, mitä nyt pari kertaa ollut hetken hoidossa ja saanut pulloa. Aluksi hän ottikin pulloa hyvin, mutta lopetti sen sitten yhtäkkiä. Olemme...
  6. E

    miten lumikki ja 7 kääpiötä satu päättyy?

    :laugh: Rupesinpa oikeen tässä miettimään, että Tuhkimossakin äitipuoli on paha. :D Ja ehkä se opetus on se, että jos olet kauniimpi kuin äitipuolesi, niin pääset mökkeilemään 7 pienen miehen kanssa.
  7. E

    Te jotka ette ole antaneet tuttia vauvallenne, niin miksette?

    Heh.. Kyllä täällä tulee aina kaikesta kinaa :laugh: Me emme ajatelleet tutin mahdollisuutta kun poika oli vastasyntynyt. Mutta parin-kolmen kuukauden iässä hän alkoi syödä ja imeä sormiaan aivan vimmatusti. Yritimme opettaa tutille, mutta eipä poika huolinutkaan sitä. Saattoi jäyhää hetken...
  8. E

    Synnytyksen käynnistys & vyöhyketerapia

    Onko kellään kokemuksia synnytyksen käynnistämisestä vyöhyketerapian avulla? Toimiko? Itselläni on jo pikkuinen maailmassa, mutta siskollani on laskettu aika tänään ja oli käynyt vyöhyketerapiassa. Nainen joka oli terapian tehnyt, oli sanonut että jollain toimii, joillain ei. Sen takia vain...
  9. E

    Meille tulee kolmas poika!

    Oikein paljon onnea pikkku-ukkelista!! :D :flower: Itselläni on vasta yksi poika, mutta pojat on niin kivoja että niitä saisi tulla ilomielin lisääkin :) Ja tyttöjäkin tietty :laugh: Se on hassua miten ihmiset ajattelevat että lapsia pitäisi olla molempaa sorttia :/ Eikö se nyt ole...
  10. E

    Sitkeä sammas

    Heipä hei Meidän pojallamme on myös ollut sammasta ja alussa kokeilimme puolukkaa, vichya ja sitä sitruunaakin. Mikään näistä ei tehonnut ja olin kans tosi huolissani. Sitten luin jostain, että sammasta ei tarvitse hoitaa jos se ei häiritse. Meidän pojallamme sammas ei siis ollut kipeä...
  11. E

    sinne kaivannut oon...

    samma här!! :wave: |O
  12. E

    Onko täällä enää ketään?

    Ajattelinpa nyt oikein kirjautua, kun en koskaan muulloin jaksa :) Olen siis ap :) :wave:
  13. E

    Hoitaako miehenne vauvaa?

    Meilläkin hoitaa tosi paljon :)
  14. E

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    40+1, supistuksilla. synnytyksen kesto 4h 10min, ponnistus 12min. Tuloksena ihana pieni poika :heart:
  15. E

    Hyviä, positiivisia synnytyskokemuksia, kertokaa!

    Todella positiivinen kuva synnytyksestä jäi minullekin :) On se ihmeellistä että miten sen kivun voi unohtaa niin lyhyessä ajassa :D Minun synnytykseni kesti 4,5h ja olin heti sen jälkeen elämäni kunnossa :) Ikinä en ole ollut energisempi kuin silloin :D Repeämät olivat pienet ja parantuivat...
  16. E

    Eroko edessä????

    Kyllä noi miehet osaa välillä olla paskoja!!! Itse olen synnyttänyt kuukausi sitten esikoisemme ja minunkin miehelläni oli tollaisia ihmejuttuja kun olin vielä raskaana. halusi muka erota että pääsee hyvällä omalla tunnolla viettämään vielä viimeisiä hetkiä poikien kanssa ennenkuin vauva tulee...

Yhteistyössä