Hakutulokset

  1. Elämänkevät

    Kerrotaas lasten suusta juttuja

    Olin hermona yhdestä askareesta ja sanoin lapselle 3v. et: "anteeks kun äiti on näin hermoheikko" Poika kysyi et: "äiti,miksi sä olet hernepeikko?" Ei kyllä enää hermostuttanut :heart:
  2. Elämänkevät

    Paljonko lähtöhinnaksi reimatecin 92 senttiselle tyttöjen välikausihaalarille?

    Laita kuva! :wave: Etsin 92cm kosteussuojahaalaria tytölle :flower:
  3. Elämänkevät

    Antakaa vinkkejä miten me eletään 0?:lla lapsilisiin asti??

    Ei ap:lle kelpaa mikään apu tai vinkki.jopa rahaa on koitettu tyrkyttää mutta ei vaan "kehtaa" :headwall:
  4. Elämänkevät

    Antakaa vinkkejä miten me eletään 0?:lla lapsilisiin asti??

    Kuule,jostain sunkin on nyt luovuttava,et voi kaikkea saada jos asiat on hoidettu noin huonosti! Vaikutat todella uusavuttomalta :o Olisi hyvä opetus sulle ja miehellesi paastota tiistaihin,mutta lasten takia suututtaa jos aikuinen ihminen on niin ylpeä,ettei voi apua ottaa vastaan! |O
  5. Elämänkevät

    Saako poika ratsastaa?

    Tottakai =)
  6. Elämänkevät

    Listatkaapa nimiä.. punaisia ,oransseja tai keltasia asioita kolli kissalle nimeksi

    Katti-Matti Pekka töpöhäntä Irvikissa
  7. Elämänkevät

    Jos mulla olis...

    Voi kamala :D Eiköhän ne asiat voi "pahemminkin" olla.
  8. Elämänkevät

    Mihin yhteys, kun leukanivel on "sijoiltaan"?

    Mulla on sama vaiva ollut jo vuosia,silloin kun viisaudenhampaat puhkesivat. Joskus pahenee kivuliaaksi ja on vaikea syödä. Hammaslääkärissä olen käynyt ja röntgenissä,eikä asialle ole mitään tehty. :|
  9. Elämänkevät

    Lääkeasiaa!

    En antaisi ilman lääkärin lupaa!
  10. Elämänkevät

    Mihin yhteys, kun leukanivel on "sijoiltaan"?

    Googleta leukanivelen artroosi :wave:
  11. Elämänkevät

    Huutonetin last.vaatteiden hinta-laatusuhdetta kauhistelevat, meenkä

    Mä haluaisin ostaa e-baysta,en vaan osaa englantia :ashamed: Miten siellä maksetaan? Siellä olis kaikkea kivaa :p
  12. Elämänkevät

    Rotista kysymystä..

    Mulla oli alkuun yksi uros eläinkaupasta,ajattelin samoin kuin sinä.Myöhemmin hankin kuitenkin kaksi kaveria kasvattajalta ja todellakin totesin omin silmin miten onnellinen rotta on toisten rottien kanssa: painivat leikkisästi keskenään ja pesevät toisiansa :heart: Nukkuvatkin aina yhdessä...
  13. Elämänkevät

    11kk kengät+vaatteet

    Meillä ollut molemmilla lapsilla Tepsut ensiaskelkengät ja kovasti on tykätty :flower:

Yhteistyössä