Hakutulokset

  1. H

    Onko miehesi lähdössä inttiin tammikuussa?

    mun mies pääs just intist ku lähin synnyttämään. :) tsemppii kaikil kenen ukot lähtee inttii. :) ei ollut se kivaa aikaa.. :(
  2. H

    jättäisitkö 2kk vauvan

    vauvan isovanhemmille luottaisin itse antaa, en kaverille.
  3. H

    17-vuotias äidiksi

    mekin pärjättiin hyvin tukirahoilla aluksi(välillä tuli turhuuksiakin ostettua :D) nyt mieheni on töissä ja pärjätään rahoilla vielä paremmin. :) tsemppiä sulle tosi paljon lapsen tekoon. :) vaikutat siltä että susta tulee hyvä äiti. :)
  4. H

    vauvanne koko syntyessään? :)

    kyl meijän tyttö 10 pistettä sai. :O
  5. H

    vauvanne koko syntyessään? :)

    niin ja agar(vai oliks se sen niminen) pisteet?:) tyttömme oli 51cm 3656kg ja agar pisteet 10. :) :heart:
  6. H

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    Onneks olkoon äippä90. :)
  7. H

    IKÄ GALLUP

    17, elokuussa 18v. =)
  8. H

    Haluaisin oikeasti tietää..

    [/b]aivan samaa mieltä! :)
  9. H

    TULKAA TÄNNE ÄIDIT 17v

    minäkin. tyttö 3kk. :) :heart:
  10. H

    Isyydentunnustus

    meillä meni varmaan kans joku 5min. ei ollenkaan paha. :)
  11. H

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    mäkin 17v kohta 18 ja tyttö lapsemme on kohta kolme kk :heart: onnea kaikille äideille ja isille. =)
  12. H

    onko muita 14-vee odottajia?

    Sama juttu meillä. :)
  13. H

    Nuoret äidit

    Tahtoisin tietää mitä mieltä olette nuorista äideistä. Itse olen 17 (kohta 18) ja tyttö lapsemme on kohta 3kk. tuntuu että ihmiset eivät hyväksy nuoria äitejä ja isejä.. :(
  14. H

    äidit vm-89 tai 90!

    olen syntynyt -90 ja lapseni on n.3kk. olen onnellinen äiti enkä välitä muiden sanoista ja katseista ja niitähän saa paljon. =) lueskelin noita vanhoja juttuja ja siellä kerrottiin omista mielipiteistä kuinka ei voi millään ymmärtää nuoriä äitejä. mitähän se ikä siinä haittaa? samalla tavalla...

Yhteistyössä