Hakutulokset

  1. H

    ++++ LAUANTAIN MUSABOKSI ++++

    http://www.youtube.com/watch?v=iCBn7Yu13Xo The Automatic Eye - Semi-Automatic Heart
  2. H

    Minä päivänä olet syntynyt?

    4.4.1983
  3. H

    Mitä siteitä käytätte?

    Mä käytän just noita Libresse Maxi Goodnight siteitä.
  4. H

    Onko muita jotka nukkuu kesät talvet sukat jalassa?

    Mä en pysty nukkumaan sukat jalassa, koska mulle tulee kuuma, jos ne on jalassa.
  5. H

    Onko tullut petettyä puolisoa?

    En oo pettäny, enkä aio pettää.
  6. H

    Parhain ulkonäköpiirre lapsessasi?

    Venlalla on ihanan paksut hiukset. Ja ihanat vihreet silmät, jotka on äidiltä peritty. Jamilla ja Eeliksellä on todella ihana hymy ja molemmilla on isältä perityt ihanat silmät.
  7. H

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Tyttö syntyi 10.9.2003 ja itse olin silloin 20. Poika syntyi 25.7.2005 ja silloin olin 22. Ja toinen poika syntyi 5.3.2007 ja olin 24.
  8. H

    kanaruoat

    Meillä tätä tehdään silloin, kun on kiire ja lapsille pitää saada jotain ruokaa äkkiä. Tää on nopea, täyttävää ja todella hyvää. Tässä ohje: 1 pkt hunaja marinoitua broileria 1 ps Wok vihanneksia Eli siis tarvitset yhden paketin broileria (se voi myös olla marinoimatonta). Ja yhden pussin...
  9. H

    5 lapsen äidille meilikamuja

    Täällä 25 vuotias 3 lapsen äiti. Meilikamuja kaipailisin, joten jos oot kiinnostunut meilaamaan kanssani, niin pistä ihmeessä viestiä. heidi.ramo@suomi24.fi
  10. H

    Kesäksi 2009 rantakuntoon !!

    Joo, mä oisin valmis tulemaan teidän mukaan tähän. Painoa en osaa nyt sanoa, koska puntarissa on patterit loppunu ja ei oo pattereita, mutta ilmoitan huomenna, kun ostan patterit siihen. Pituuden ilmoitan kans huomenna. Mutta sen tiedän, että olen todella ylipainoinen ja motivaatiota on kyllä...
  11. H

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 25, mies 24, yhdessä ollaan oltu 9 vuotta. Meillä on 3 lasta.
  12. H

    Miehesi nimi?

    Antti Tapani
  13. H

    Hätäkaste nimet

    Esikoiselle oli Ava Pihla Joanna ja Aleksi Patrik Eliel. Tytöstä tuli Venla Tuulia. Keskimmäiselle oli Jimi Veeti Aleksi ja Ida Maria Josefiina. Pojasta tuli Jami Tapani. Kuopukselle oli Leevi Konsta Oliver ja Ada Ronja Marika. Pojasta tuli Eelis Juho Matias.
  14. H

    miten asutte?

    Minä, mies, tyttö 4v9kk, pojat 2v11kk ja 1v3kk. Kerrostalossa asutaan, jossa on 4h+k.
  15. H

    Paikkakuntagallup

    Helsinki
  16. H

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Edellisen lasten nimet on tosi kivoja. Sellasia perus suomalaisia nimiä. Ja ihanan kuuloset nimet. Meillä on kolme lasta. Venla Tuulia, Jami Tapani ja Eelis Juho Matias.

Yhteistyössä