Hakutulokset

  1. J

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Pakko tulla kommaan Kristenille tuosta liuskatestistä :) Sillo, kun ite plussasin liuskalla niin en saanut sitä koskaan tuon tummempaa. En tiedä mikä siinä on, että nuo r.testi liuskat ei tunnu koskaan tummenevan toisen viivan tasolle. Tein monen monta liuskaa kunnes oli pakko ostaa CB:n...
  2. J

    Minkäslaisen juustokakun teen lomalaisille?

    Caipirinhaa tai valkosuklaata
  3. J

    Laittakaa naamakuvia

    Älähän nyt, eihän tuollaisesta voi loukkaantua..tai en mä ainakaan :D Mulla on aika vähän sellaisia kuvia missä olisin räpyttimet värjättyinä ja toi kuva oli ekana kansiossa. Täytyy laittaa vertaukseks joku naisellisempi kuva :)
  4. J

    Laittakaa naamakuvia

    öö :laugh: kiitti, otan ton kohteliaisuutena...ei sen puoleen, en oo koskaan oikein mikään neiti-ihminen mielestäni ollukkaa :D
  5. J

    ¤¤¤ KESÄKUNNOSSA -10 ¤¤¤

    Tässä olis mun kontit ja sit mun "hauis"/olkavarsi tosta sun kuvasta innostuneena
  6. J

    Laittakaa naamakuvia

  7. J

    ¤¤¤ KESÄKUNNOSSA -10 ¤¤¤

    She-na, hitto, mäkin haluun tollasen vatsan ja hauikset kuin sulla. Itellä on alkuvuosi ollu painonpudotusta (-16,5kg) ja kuntoilua täynnä, mut toi raskausmaha ei tunnu menevän kuosiin sitten millään. Reidet oon saanu hyvään malliin pyöräilyllä ja juoksulenkeillä, kädetkin/olkavarret on ruvennu...
  8. J

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Lara-: nyt en olekkaan niin varma, et kumpi masussas on, sivusta katsottuna näyttää ihan poikamahalta, mutta edestä se on jotenkin niin...vaikee :D Mutta kaunis se silti on, sopii sulle hyvin :)
  9. J

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Ihana massu kasvanut sulle :heart: Asusteleekohan yksiössä poika, on ihan sen mallinen :) Onko sulla edestä päin otettua kuvaa? :D
  10. J

    *PERJANTAIN KUVAPINO*

    viime viikolla auringon paistaessa :D ..ja ihan piruuttaan kuvaa vuodelta -04 marraskuu (tää on kamala :x )
  11. J

    Miten olis kroppakuvapino + BMI?

    Lara-: Lihaksistoo oon yrittäny kasvattaa, jumppaamalla, uimalla, lenkkeilyllä ja pyöräilyllä. Olis niin kiva olla 10 vuoden jälkee ihmisen näkönen, sillä vielä -05 tammikuussa painoin 96kg. Tosin onhan tässä kolme poikaakin syntyny ja edellisin 8kk sitten ja nyt oli siis hyvä tilaisuus panna...
  12. J

    Miten olis kroppakuvapino + BMI?

    Tässä on mun pari kuvaa. Tammikuussa aloitin painonpudotuksen lukemista 78.5kg, tänään paino oli 62,6kg ja BMI on 23,1. Kuvat ovat helmikuulta, jolloin painoa oli 70,5kg ja viime viikolta, jolloin painoa oli 63,5kg. Oon 164cm pitkä ja pari kiloa pitää vielä saada pois.
  13. J

    Kuinka pian paino pudonnut..

    Mulla alkupaino oli tammikuussa -09 77kg ja painoa tuli sellaiset vajaa 16kg, poika synty syyskuun lopulla. Paino tippui lähtölukemiin tammikuuhun mennessä ja nyt tänä aamuna vaaka näytti 65.1kg eli -11.9kg vähemmän. Tosin olen ollut laihiksella tässä viime aikoina.......
  14. J

    Kuinka aikaisin plussa 25-herkkyyden testillä?

    Itse tein dpo10 vahvan plussan CB:n testillä. Sitä ennen sain jo dpo 8-9 haamuviivat 10mIU testiliuskoihin. Ja siks olin niin ajoissa testaamisen kanssa, koska jotenkin vain tiesin olevani raskaana :D
  15. J

    Surullisin laulu jonka tiedät?

    ?, oisko Irwinin; Viimenen laulu http://www.youtube.com/watch?v=zT6WVR8r1ro Tätä on muuten itketty.....
  16. J

    Surullisin laulu jonka tiedät?

    Tässä olis Scorpionsin Send Me An Angel http://www.youtube.com/watch?v=1UUYjd2rjsE
  17. J

    Sikiön painoarvio rakenneultrassa?

    Keskimmäisestä ultra oli rv 20+2 ja painoarvio 313g, poika (vastasi viikkoja 19+1) Kuopuksesta ultra oli rv20+0 ja painoarvio 319g, poika (vastasi täysin samoja viikkoja)
  18. J

    Mietityttääkö tulevan lapsen koko/paino?

    Niin ois. Itellä ei ollu mitään hajua pojan painosta ja moni, kuten kätilökin veikkasi reilua 4 kiloa, mutta alle meni :D Tää on vähän samaa kuin sukupuoliennustukset...raskausaikana nää on kivoja juttuja, kunhan ei ota liian vakavasti :p
  19. J

    Mietityttääkö tulevan lapsen koko/paino?

    Tossa netissä surffailtuani löysin kivan tavan saada hieman osviittaa tulevan lapsen koosta, mikäli siitä ei ole mitään tietoa :) Itselläni tämä piti aikas hyvin paikkansa, heitto oli vain 63g. Kaikilla tämä ei varmaan mene yksiin oikean syntymäpainon kanssa mikäli on normia enemmän lapsivettä...
  20. J

    Onko kohdun asennolla väliä masun näkymisessä?

    Lara, mun serkkulikka on 160cm ja 58kg ja kun alkoi odottaa toista lastaan niin hänellä näkyi masu muistaakseni hyvin rv10+ tienoilla ja hänellä on myös eteenpäin kallistunut kohtu :)

Yhteistyössä