Hakutulokset

  1. J

    Mietityttääkö tulevan lapsen koko/paino?

    Tossa netissä surffailtuani löysin kivan tavan saada hieman osviittaa tulevan lapsen koosta, mikäli siitä ei ole mitään tietoa :) Itselläni tämä piti aikas hyvin paikkansa, heitto oli vain 63g. Kaikilla tämä ei varmaan mene yksiin oikean syntymäpainon kanssa mikäli on normia enemmän lapsivettä...
  2. J

    Tarvitsen pikaisesti tietoa Jadelle-kapselista

    Sain jälkitarkastuksen yhteydessä reseptin Jadelle-ehkäisykapseliin, mutta lääkärini sanoi, että sen voi asentaa käteen vasta, kun ensimmäiset kuukautiset alkavat. Edellisen raskauden 12/07 jälkeen kuukautiset alkoivat vasta 08/08, joten joudunko odottamaan noinkin kauan, jos kuukautisia ei...
  3. J

    Milloin voin odotella kuukautisia alkavaksi?

    Eli sellainen vaivaa mieltä, kun en huomannut neukkutädiltä tänään puhelinkeskustelun yhteydessä kysyä, kun minulla alkoi vuoto perjantaina ja lauantaina tuli istukka kalvoineen ulos rv8+0 (tuulimuna) niin koska luultavammin kuukautiseni alkavat uudelleen? Mistä alan esim. laskemaan...
  4. J

    Miten olette kertoneet muille?

    Semmoista utelisin, että kuinka olette kertoneet esim. isovanhemmille tulevasta vauvasta? Viimeksi me vain töksäytimme asian ilmoille rv7 tienoilla ja nyt tekis mieli tehdä se jollain kauniilla runolla, jonka voi laittaa korttiin tai ainakin muulla mukavammalla tavalla. Isäntä sai ainakin...
  5. J

    Varmistus raskaudesta verikokein

    Eli minun tekisi mieli mennä varmistamaan raskaus 100% terveyskeskukseen, mutta täytyykö minun varata aika vai menenkö suoraan jonotukseen? Testit näyttää kyllä plussaa, mutta eikös verikokeella saada muutakin selville? Jelppivä.

Yhteistyössä