Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Rv 13+1. :heart: Alavatsa alkanut kasvamaan jo, pieni kumpu selällään maaten yltää jo navan korkeudelle. :heart: Viikko sitten ultrassa käytiin ja kaikki ok. Seuraava ois sitten rakenneultra helmikuun loppupuoliskolla.
  2. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Uusille tervetuloa! :) rv 8+2 tänään! Arvatkaas vaan oonko muistanut vieläkään soitella neuvolaan... :ashamed: Minä ja minun muisti, tai voisiko sanoa että minä ja minun väsymys... jos sais ittensä aamulla ajoissa ylös sängystä, eikä vain nukkuis koko ajan niin vois soitellakkin silloin kun...
  3. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Rv 7+0 tänään :D Olokin sen mukainen, etoo ja yökkäyttää... onneksi ei oo tarvinu vielä oksentaa, mutta kyllä sekin päivä vielä tulee... Vielä ois 5 viikkoa siihen kun on se 12 viikkoa täynnä ja pääsee sinne ultraan! Ei millään malttais odotella.. Arvatkaas vaan oonko muistanu soitella...
  4. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Tänne ei mitään ihmeempiä, ollaan miehen kanssa pyöritelty ajatusta että oisko tuplat tulollaan... Äitinihän on aikoinaan saanut kaksoset (jotka eivät jaksaneet elää kun keuhkot eivät olleet kunnolla kehittyneet ja ei ollut laitteita joilla sitä olisi voitu hoitaa) myös joten senkään perusteella...
  5. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Rv 5+5 tänään. :D Omassa olossa hiukka muutoksia, pientä etomista havaittavissa ja mahaa nipistelee aika ajoin sekä turvottaa melkein 24/7! :whistle: Pissallakin saa ravata vähän väliä... Neuvolaan voisin soitella tuossa huomenna tai ylihuomenna..
  6. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    rv 5+0! :heart: Tänne ei mitään uutta, samaa edelleen. Nälkää ja mahan nipistelyä sekä turvotusta, aivan järkyttävää sellaista... Saapa nähä miten käy. Ite haluaisin ar ultraan mutta se kaikki riippu siitä onko meillä varaa sellaiseen juuri nyt... Toivottavasti pääsen, pääsis varmistamaan...
  7. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Tässäpä minun puuttuvat tiedot. Kolmas 29 v. Oys Aivan järkyttävä tämä turvotus! :O Mies kysyi eilen vitsaillen että joko sinä kohta synnytät... :laugh: Alavatsaa nipistelee väliin kovastikin mutta siinäpä tällä hetkellä kaikki oireet turvotuksen lisäksi... Tänne ei muuta sen kummempaa...
  8. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Minä tulen mukaan nyt. Laskureiden mukaan la ois 2.7. mutta katsellaan muuttuuko ajan saatossa neuvolan/ultran aikana. Kolmas olisi siis tuloillaan. Neuvolaan soittelen varmaan tuossa parin viikon päästä. Rv:t siis nyt 4+3 ja viime perjantaina testattu haamu, mutta jospa se siitä sitten...
  9. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Minut voi poistaa listoilta... :'(
  10. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Tuli tässä mieleen kun on ollut puhetta lemmikeistä että miten kissan omistajat suhtautuvat siihen kun puhutaan että ulosteen mukana kulkeutuis sitä toksoplasma bakteeria minkä voisi ihan hyvin saada multaisista kasviksista? Itse en sitä pelkää kissanomistajana ja muutenkin taitaa olla aika...
  11. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Jenni*: Meillä myös pk collie uros (tällä hetkellä 7 v.) Suhtautui todella hyvin lapsiin, ekan kohdalla (oli silloin 3 v.) oli hyvinkin utelias ja kävi aina vilkaisemassa kun tyttö piti ääntä tai itki että mikä hätä sillä on, aivan kuin olisi sanonut että tuu nyt äippä kattoon kun tuolla on joku...
  12. A

    ~elokuun epelit 2012~

    emmin: sait yv postia hetki sitten. :) Minua aivastuttaa ihan koko ajan! Ei ole edes sillai kylmä, ennemminkin hikoilen aivan järkyttävää tahtia! :O Ei ikinä ennen ole ollut hikiläiskiä paidassa kainaloiden kohdalla paitsi todella rankan liikuntasuorituksen jälkeen ja silloinkaan ei...
  13. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Uusille tervetuloa ja pahoittelut niille jotka joutuneet poistumaan. Täällä havaittu koko joulun ajan pientä etomista, lähinnä liiallisen syömisen takia. Kun tuli mässättyä koko ajan jotain herkkua :popcorn: Ja joulu meni kiireisissä merkeissä kun piti juosta sinne tänne mutta onneksi jo...
  14. A

    ~elokuun epelit 2012~

    emmin: laitoin sinulle yksäriä tuon fb ryhmän asian tiimoilta. :)
  15. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Mulla on ollut turvotusta nyt enempi tässä kuin aikasemmissa näin alkuun. Maha on kuin rantapallo ja tuntuu kuin ois pidemmälläkin kuin vain rv 7+ , varsinkin iltaisin... Tosin mulla on vielä tuota ylimääräistä hieman tässä mutta on tuo selkeästi turvotusta normaaliin mahaan verrattuna.
  16. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Maijamehi: Et ole viikkojen perusteella päässyt vielä ultraan?
  17. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Luckygirl: Minä olen ainakin kaupasta ostettuja kotimaisia porkkanoita syönyt ihan huoletta kunhan ne kuorii ensin. Niissä en ole havainnut mitään multaa tms. vielä ollenkaan. Kotimaiset vihannesten luulisin olevan ihan turvallisia syödä näin raskaanakin ollessa ja eikö se ole jopa...
  18. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Scarlett89: Ei tullu meille muuta lappusia kuin se voimavara kysely, molemmille oma. Ei tullu edes sitä opaskirjaa. Ennemmin itse odotin että siellä ois ollut esim. lappuja missä halutaan sairaalaan tietoja tai että halutaan tietää miten aikaisemmat synnytykset ja raskaudet sujuneet. En vain...
  19. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Minulla on ollut tähän asti aika oireetonta. Väliin pikkasen etonut mutta ei oksettanut kunnolla mikään ja rintoja nipistelee päivittäin. Mahassa on myös ollut tunnetta, nipistelyä ja vihlaisuja. Teetä olen juonut myös, mutta kahvikin menee alas, tosin vain harvakseltaan nykyään. Ei vain...
  20. A

    ~elokuun epelit 2012~

    Tälläiseen juttuun törmäsin nettiä selastessani Raskaana oleva nainen - entist Kertoo siis uudesta kahvi suosituksesta.

Yhteistyössä