Hakutulokset

  1. E

    Tajusimpas just yhden jutun..

    Tän kenestä palstalaisesta pidät-kyselyn mukana tajusin että eihän mua oikeesti kiinnosta pätkääkään tää palsta tai palstalaiset. Ajan kulumiseksi oon täällä istunut ja se jäänyt tavaksi, taidampa lopettaa sen ja ryhtyä uusiin seikkailuihin :p Ei muuta kuin hyvät uudet vuodet ja adios...
  2. E

    Kämpän myymisestä, kannattaako vai ei?

    Laittaa siis nyt myyntiin, pois muutetaan ja kaupat vois tehdä vasta 5-6 kk kuluttua. Toisaalta, se on myytävä eikä saa jäädä "käsiin". Jos oikea ostaja sattuis löytymään tälleen puol vuotta etuajassa? Vai oliskohan tuo ihan unelmaa vaan :/ Dilemma. Ilman ostajaa ei saada uutta lainaa...
  3. E

    Onkos kellään ollut rasitusmurtumaa?

    Mulla taitaapi olla sellainen jalkapohjassa :| Kauanko kesti parantua? Totaalilepo vai kevyttä rasitusta?
  4. E

    Tekeekö teillä "vauva" tms. pahojaan?

    2-v alkanut puhumaan itsestään vauvana, jota pitää syöttää ja kantaa kun vauvat ei osaa kävellä, kuulemma. Toi on ihan ok meille, menee leikkinä mut kun poika tekee pahojaan niin se on ruvennut syyttään tätä "vauvaa", hän on kiltisti mutta vauva tekee tuhmia :xmas: Kai tääkin joku vaihe...
  5. E

    löytyiskö pikkusen apua ruotsin kielioppiin?

    Monikon määräinen ja epämääräinen muoto hakusessa, pikkasen mennyt aikaa viimeisistä ruotsin tunneista.. :ashamed: en misshandlare pitäis saada monikon määräiseen. Onko sellaista kuin de vai onko se aina det/den? Voiko sanoa de misshandlarna sprang mot..? Luoja, kielitutkinto, here i come..
  6. E

    Mitäs virtuaalitodellisuuteen? *turha, ei kannata edes avata*

    Pitkähkö palstatauko takana, vapaapäivän kunniaksi kurkistin mitä tänne kuuluu. Vähän kun tekisi aikahypyn, ihan samalla tavalla väännetään ja kiukkuillaan, kysellään tyhmiä ja uusavuttomille sit naureskellaan, vertaillaan kellä onkaan se pienin perse ja ihmetellään miksi lapsen kakka on...
  7. E

    Voi urpous..miten mä saan tilapäivityksen takas FB:ssä?

    Liian nopeat sormet ja poistin koko pitkän ketjun |O Mitäs tässä vois tehdä?
  8. E

    Modet, onko kukaan paikalla?

    Olis asiaa :wave: Mut jotenkin en osaa yksäriä laittaa, kun pää on jäässä :ashamed:
  9. E

    Millä saisin hajuaistin hetkeksi pois "käytöstä"?

    Huomisaamuna olis ruumiinavaus ja haju kuulemma aika messevä. Jotenkin pitäis saada nenä vähemmän herkäksi, ettei tulis oksu. Lapsen kakkakin saa yrjörefleksin aikaan. Kauppaan ei ehdi, Vicks-voide kuulemma olis hyvä. Onko muita vinkkejä, kun tuota ei kotoa nyt löydy?
  10. E

    Mites tekisitte? Miehen pikkujoulut..

    :o Toinen aloitus 10 minuutin sisään, mä oon liekeissä :D Elikkäs joo, toi mies ei käy ikinä baarissa, nyt sillä olis pikkujoulu työpaikallaan. Me asutaan kaukana sukulaisista eikä ole lastenhoitoapua lähellä, joten ei kahdestaan päästä koskaan minnekään. Mun äiti soitti ja ilmoitti...
  11. E

    Minäpä OLEN tyytyväinen omaan mieheen :D

    Vastapainoa näillä valituksille, tulkaas tekin vaihteeksi kehumaan. Herra siivoaa, käy kaupassa ja tekee meidän ruuat, hoitaa oma-aloitteisesti lapsen ja tuo rahan taloon. Jaksaa vielä helliä vaimoa ja kehua, vaikka tukka seisoisi päässä ja silmäpusseille tarviis omat rintsikat :p Ei...
  12. E

    olisko kellää joulurunoa englanniksi?

    Joku lyhyt ja ytimekäs passais mainiosti =)
  13. E

    Kannattaako kertoi joulupukista?

    Mitäs ootte mieltä? Eka joulu edessä kun lapsi vois ymmärtää koko pukkikonseptin, kerronko valeen pukista, tontuista ja lahjoista vai suoraan että aikuiset ne lahjat ostaa?
  14. E

    Mikä tolle pojalle on tullut??

    Kaksi päivää nyt raivonnut, kiukunnut, heitellyt tavaroita, kakannut toistuvasti housuun, huutanut, ollut rättiväsynyt ja muutenkin ajanut mut hulluuden partaalle.. |O Mikä sille olis voinut tulla? Voiko toi olla pelkkää uhmaa? Ikää 2v. Mut miten se ihan päivässä muuttui tuollaiseksi?
  15. E

    Mites alhaalle toi rasvaprosentti voi tippua?

    Tänään mittasin, 12.9. Liian vähän mun mielestä, ja vissiin kaikkien taulukoiden. Mitäs haittoja siitä voi tulla, kuukautiskierto häiriintyy (ei haittaa, ei oo pitkään aikaan ollut menkkoja). Ton lisäksi? Muuten mun mitat on ihan normaalit, 173/61.
  16. E

    Olisko huomenna parempi päivä?

    |O |O Uhmaikäinen teki illasta täyttä helvettiä, voi jessus mikä nautinto. Mä oon ihan kuitti, iltapalaksi taidan kiskasta pari vodkapaukkua ja muutaman röökin. Paistaakohan huomenna aurinko tähän risukasaan?
  17. E

    Taas hautajaisista..mites jos ei ole pappia tilaisuudessa?

    Mutta hautajaiset pidetään kuitenkin kirkossa? Mitä siellä tehdään? Kuka hommaa johtaa/organisoi?
  18. E

    Meniskö huutiksessa lelut/kirjat?

    Joulun jälkeen pitää alkaa raa'alla kädellä karsimaan ton pikkumiehen tavaroita mut mihis mä lykkäisin noi ylimääräiset? Mahtaisko huutiksessa mennä kaupaksi iso paketti kirjoja/pehmoja/figuureja jne? Erikseen vai yhdessä? Vai mihin ne vois kuskata?
  19. E

    G: Orgasmista :D

    Yksi ilta meinas tulla kriisi, kun seksin aloittamisen jälkeen en saanutkaan orgasmia tavalliseen tapaan minuutissa, vaan siihen meni tuplasti se aika. Ihmettelin miehelle että onkohan nyt joku vika kun kesti noin kauan saada homma pulkkaan.. Se repes nauraan ja kertoi ettei naiset yleensä...
  20. E

    Miten te edistätte palautumista treenin jälkeen?

    Mitä kikkoja on hihassa ehkäisemässä kipeitä lihaksia, kramppeja ja jäykkyyttä?

Yhteistyössä