Hakutulokset

  1. S

    Olisiko kukaan ennustaja "joulutuulella" ja haluaisi ennustaa palstalaisille?

    saisinko minäkin ennustuksen :)
  2. S

    10 kk ikäinen vauva testaa mitä saa tehdä..?

    POika menee jatkuvasti kielettyihin paikkoihin ja jää istumaan sinne tekemättä mitää ja katsoo oikein,et tullaanko kieltämään..jos on menossa kohti niin varmasti koskee mutta jos kauempaa sanoo " ei sinne menty ***** " niin palaa aika usein takaisin...telkkarin nappi on se joka eniten...
  3. S

    Tampereelta tai lähistöltä

    Täällä 26 vuotias äiti kaipailee myös ulkoilu seuraa yms. Pojat on 6v. ja toinen kohta 7 kk. Asutaan Tampereen Hervannassa! sini80@hotmail.com
  4. S

    6v. pojan pissa ongelmat

    Juu..vieraat lähtivät! Ja pissat menee täysin oikeeseen paikkaan! Onneksi! Kiitoksia vastanneille! :flower:
  5. S

    6v. pojan pissa ongelmat

    poika on ollu päivä kuiva n. 2-3 vuotiaasta lähtien, nyt on alkanut pissaamaan lattialle.Pojalla on lapsuusiän autismi ja lievä kehitysvamma. Meillä on ollut muutoksia elämässämme ja onneksi ensi viikolla kotielämämme normalisoituu.Voisiko kyse olla jonkin sortin stressistä vai mistä voisi olla...
  6. S

    Taaperon omaehtoisuus (erit. autismissa)?

    meillä on diagnoosina mm. lapsuusiän autismi ja pienestä pitäen on ollut omaehtoinen. Se on mm sitä,että meillä poika ei tee mitä ei halua tehdä.Pitää mennä pojan mukaan ja saada pikku hiljaa siirtymään johonkin asiaan mitä pitää tehä. Aina ei se hiljakseen siirtyminenkään auta. Lääkäreissä kun...
  7. S

    mesekamuja arjen piristykseksi!!

    minut voit lisätä meseen.Oon 26v. 2 pojan äiti. pojat on 5v. ja 5 vko:a. päivät tuntuvat pitkiltä miehen ollessa töissä ja esikoisen tarhassa ollessa. osoite on sini80@hotmail.com lisään vielä,että olen tampereelta.<br><br>
  8. S

    Mesekavereita etsitään!!! =)

    minut voit lisätä messeen.Oon 26 v. ja mulla 2 poikaa -01 ja -06. sini80@hotmail.com
  9. S

    tampere

    Juttu,ulkoilu kaveri seuraa kaipailisin. Olen 26v. 2 pojan äiti.Pojat on 5v. (erityislapsi) ja toinen 5 vko:a.Mies päivät töissä ja esikoinen tarhassa.Aika yksinäiseltä tuntuu. Asumme hervannassa. Pistäkää mailia jos seura kiinnostaa =) sini80@hotmail.com
  10. S

    peli ohjeet hakusessa

    ostettiin kirppikseltä kanaset pelin. Mutta ohjeet puuttuvat. Mikä on pelin tarkoitus ja miten sitä kuuluu pelata.Kiitos vastanneille :flower: =)
  11. S

    perhetutkimus??

    saatiin kutsu Taysiin perhetutkimukseen adhd/autismi epäilyn vuoksi.Mitä pitää sisällään kyseinen tutkimus? Kiitos vastanneille :flower:
  12. S

    Hei, TAMPERELAISET, Hervannassa kenenkä lapsi päivähoidossa?

    Meidän poika on kisapuiston päiväkodissa.Ja olen ollut ihan tyytyväinen hoitoon.Tekevät kivoja retkiä yms. Nyt poikamme siirtyy Kanjonin päiväkotiin joka vaikuttaa todella ihanalta paikalta =) Lähellä Hervantaa on myös Lukonmäen päiväkoti...se on aivan mahtava.Ikävä kyllä muutimme pois ja ei...
  13. S

    lapsen agressiivisuus

    Jokohan tämä onnistuisi. Elikkäs meillä on 4,5 vuotias poika jonka käytös oli juuri tuollaista n. vuosi sitten. Edelleen sitä esiintyy tarhassa, ei niinkään kotona.Kotona voi tavarat lentää tai hän itse paiskoutuu lattialle. Pojallamme on kehitysviivettä vuoden verran ja hänellä on neurologisen...
  14. S

    Ärsyttää tarhan käytös

    Poikani on erityisryhmässä.Ongelmana on mm. toisten lasten kanssa toimeen tuleminen. Olen ollut hyvillä mielin, kun tarhassa ovat sanoneet,että hyvin on päivä mennyt, eikä mm. tönimisiä ole ollut. Tänään sain kuulla, heidän systeemin."olemme oppineet tuntemaan XXXX"...Hän on koko päivän tädin...
  15. S

    mites raketit?

    meiän poika 4,5vuotias istuu vieläkin keittiössä ihailemassa raketteja. IHME. Viime vuonna pelkäs hysteerisesti niitä. hoki koko sen ajan mitä katsoi " ei mitää hätää,ei mitää hätää" Nyt ei suostu edes miettimään nukkumaan menoa,on niin innoissaan raketeista.
  16. S

    SI-häiriö

    meidän pojassa ilmenee ainakin näin.Tosin en tiedä onko tämä sitä SI-häiriötä, vai jotakin muuta. Poika on aika ennalta arvaamaton. Jos tulee lapsia viereen, hän helposti tönäsee heidät kumoon. Hän pelkää kovia ääniä. ja välillä ei niin koviakaan. Esim. imuri tuottaa "tuskaa" hänelle...
  17. S

    SI-häiriö

    meillä tuo on vasta toimintaterapeutin epäily asteella. Maaliskuussa meillä on tays:n osastojakso ja sielä kai sitten katsomme lisää.
  18. S

    SI-häiriö

    Oisko sulla kiinnostusta mailata =) Ois kiva vaihtaa kuulumisia.Te kuitenkin saatte ensiksi sitä terapiaa yms. Ois kiva kuulla miten sujuu. Poika on nyt puolen vuoden ajan ollut toimintaterapiassa ja kieltämättä jotkut asiat sujuu paljon paremmin. Mut mun maili on sini80@hotmail.com jos...
  19. S

    SI-häiriö

    4,5 vuotias poikamme, hänellä on kokonaisviivettä 1 vuosi.Nyt hänellä epäillään olevan SI-häiriö (toimintaterapeutti epäilee). Miten ovat tutkimukset edenneet? Maaliskuussa meillä on toinen osastojakso. Toimintaterapeutti pyysi lukemaan kirjan "tahatonta tohellusta" .Jotkut asiat ovat ihan kuin...
  20. S

    3,5 vuotiaan huono käytös leikkipuistossa

    Tuo kuullostaa aivan minun pojaltani. Hän on 4,5-vuotias ja "panikoituu",kun tulee muita lapsia viereen ja kovin herkästi tönäsee :( Hänellä on kehitysviivästymä ja ajattelin,että voisiko lisänä olla tuo samainen mikä sinun lapsellasi on. Jos haluat kirjoitella niin osoitteeni on...

Yhteistyössä