Hakutulokset

  1. M

    Yksin odottajia?

    http://tuike.info/ on yhteisö yksin odottajille ja yksin lapsensa saaneille, toimintaa on jo ainakin seuraavilla paikkakunnilla: Helsinki (pääkaupunkiseutu) Oulu Tampere Jyväskylä Itse luin TUIKE-yhteisöstä paikallislehdestä, vähän sen jälkeen kun olin yksin lasta odottanut ja saanutkin...
  2. M

    Yksin lasta odottavien synnytys- ja perhevalmennus PÄÄKAUPUNKISEUDULLA

    Helsingin valmennuksen järjestää aktiivinen totaaliyhäri-äiti, joka on itse aktivoitunut tässä! Minä olisin myös kaivannut valmennusta viime vuonna, mutta ei ollut vielä tarjolla. Mutta nythän meillä on kaikilla mahdollisuus aktivoitua tärkeässä asiassa! Rohkeasti vain yhteyttä...
  3. M

    Yksin lasta odottavien synnytys- ja perhevalmennus PÄÄKAUPUNKISEUDULLA

    Totaaliyhäreiden eli yksin lasta odottavien oma, neuvolavalmennusta täydentävä synnytys- ja perhevalmennus käynnistyy syksyllä -07. Valmennuksessa käsitellään niitä asioita, jotka ovat yhden vanhemman perheessä erityisiä. Kenet otan mukaan synnytykseen? Mitä tarkoittaa isyyden vahvistaminen...
  4. M

    Yksin lasta odottavien synnytys- ja perhevalmennus PÄÄKAUPUNKISEUDULLA

    Totaaliyhäreiden eli yksin lasta odottavien oma, neuvolavalmennusta täydentävä synnytys- ja perhevalmennus käynnistyy syksyllä -07. Valmennuksessa käsitellään niitä asioita, jotka ovat yhden vanhemman perheessä erityisiä. Kenet otan mukaan synnytykseen? Mitä tarkoittaa isyyden vahvistaminen...
  5. M

    mikä neuvoksi?

    Mulla kans tyttö 1 v 3 kk ja ainoana (tietenkin huono sellainen) keinona on että antaa pitää tuttia suussa.. Meillä ainakin syönti-/puremisvimma on jotenkin suoraan tekemisissä hampaiden tulo ja siihen liittyvän kutinan kanssa. Olen myös jo alkanut näin toisen kanssa antaa pienen ruisleivän...
  6. M

    Länsi-Helsingistä ja vähän muualtakin

    Moi, mikäs sun mailiosoite on? :heart: :heart: :heart:
  7. M

    Digikuvia halvalla?!

    Moi, tilasin juuri kasapäin kuvia FASTLABista, laatu hyvä, toimittivat parissa päivässä, hinta vain 0,09 ? per kuva (ei tarjous, vaan ihan pysyvä hinta kuvakoolle 10x13 cm - 10x15 cm, suosittelen! http://www.fastlab.com/HomePage-FI.html :heart: :heart: :heart:
  8. M

    Löytyskö täältä muita yh:ta Hgistä

    Moikka! Tuleva yh-äiti täällä kirjottelee, olen raskaana, ja la on kesäkuussa. Pistähän mailia tulemaan: mama_@luukku.com :heart: :heart: :heart:
  9. M

    Odottavia ja jo synnyttäneitä äitejä hesasta

    Moi! Laitoinki sulle jo yksityisviestiä, kun en mailia saanu kulkemaan, mutta täällä kans yksinodottaja, LA 19.06.2006, ja olis tosiaan kiva vaihdella ajatuksia mailitse/puhelimitse/kasvotusten, joten kaikki vaan ottakaa yhteyttä! Oon 29-v ja asustelen Lauttasaaressa, ja tosiaan, bussilla...

Yhteistyössä