Hakutulokset

  1. M

    äidit-87?

    Täällä kans 87 syntynyt äiti ja lapset tyttö 12/04 ja poika 10/07 :heart:
  2. M

    Millä viikoilla syntyi?

    Olin 17 ja 20 kun sain lapset ja molemmat syntynyt 38+0
  3. M

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    kiitos onnitteluista :flower: =)
  4. M

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    moi. meille syntyi ihana poika 14.10 rv 38+0 mitat oli 3080g ja 49cm :heart: ONNITTELUT KAIKILLE MUILLE JOTKA OVAT JO SAANET VAUVANSA :flower:
  5. M

    Voiko nuvaringiä käyttää imetyksen aikana?

    Tästä olisin minäkin kiinnostunut! Mä oon jostain kuullut et voi mut en oo ihan varma! :/
  6. M

    Kolmipyöräiset yhdistelmät - kokemuksia?

    mullakin kokemuksia 3-pyöräisistä ja musta ne toimii erinomaisesti hangessa!meidän vaunuissa on kans isot renkaat ja eturengas ei ole liikkuva.
  7. M

    raskaus "oireita"

    Pinja esitti ton kysymyksen 22.5.05 ;)
  8. M

    Nuorena äidiksi 3 abortin jälkeen

    olen ihan samaa mieltä ellukka1 kanssa! ja en usko et lääkäri vois sua edes auttaa, tai haluais vielä kun olet alaikäinen!4kk ei todellakaan oo pitkä aika, monet saa yrittää yli vuoden ennen kuin onnistuu!ja jos te olette seurustellu alle 7kk niin kuinka voit edes olla varma et sun poikaystävä...
  9. M

    Kuinka kauan meni??

    Tulin ekaa kertaa raskaakis 17 vuotiaana e-pillereistä huolimatta ja nyt meillä on ihana 2½v tyttö :heart: Odotamme nyt toista lasta (la.28.10) ja tällä kertaa tärppäs heti ekalla yrityksellä! B)
  10. M

    Nuorena äidiksi 3 abortin jälkeen

    Ën mäkään voi tajuta miten sun elämäntilanne ois voinu muuttua niin radikaalisesti 3kk päästä viimesestä abortista et olet lasta ruvennu suunnitella! En tuomitse niitä jotka ovat tehneet yhen abortin mut ne jotka on tehnyt 3 tuomitsen kyllä! Toivottavasti tää on vaan provo
  11. M

    Jeeeeee... Onnistui

    Onnea! :flower:
  12. M

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Niin tänään kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin! =) sf-mitta oli 19cm, hemppa oli laskenut 140:sta 120,kiloja oli tullu lisää 1,2 eli 300g/viikossa joten olen nyt lihonnu 1,5kg koko raskauden aikana!vauvan sydänäänet oli 150-160 ja mun verenpaine oli sama kuin viimeks 110/60 B) mäkin sain...
  13. M

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Hei!! Heippa vaan toooosi pitkästä aikaa!! =) muistaakohan kukaan edes mut... tänne kuuluu ihan hyvin!viime viikolla oli rakenneultra ja kaikki näytti hyvälta! =) en kysynyt sukupuolta enkä kysykkään :p huomenna on aika neuvolaan joku kysyi lastentarvike-ostoksista. meillä on tosi paljon...
  14. M

    Keksi nimi!!

    Ona =)
  15. M

    Kotimaisia lastenvaatteita?

    Eikös Ruskovilla ole kans ihan suomalainen tuote?
  16. M

    AUTTAKAA

    Ainakin yhdistelmät kannattaa ostaa!Vaunuaika on kuiteskin niin lyhyt ja ne muuttuvat helposti rattaiksi!Jos on kesävauva tulossa niin kova kantokoppa on kuulemma viileämpi,itelläni kokemuksia vain pehmeistä!Pehmeät saadaan sit muutettua makuupussiin tai jalkapeittoon ja kova kantokassi toimii...
  17. M

    Lasten nimiä A-kirjaimella!?

    Tytölle: Aava Alessa Alyssa Amanda Alexandra Alina Alisa Antonia Astrid Agnes Alma Alva Anna Anne Anni Ann Anneli Annele Anniina Aada Adalmiina Agda Annika Aila Pojalle: Aaron Aaro Aapo Alex Alexi Alexander Alfons Albin Antero Anton Andy Anthony Akseli Arthur Atte
  18. M

    Lasten nimiä A-kirjaimella!?

    Tytölle: Aava Alessa Alyssa Amanda Alexandra Alina Alisa Antonia Astrid Agnes Alma Alva Anna Anne Anni Ann Anneli Annele Anniina Aada Adalmiina Agda Annika Aila Pojalle: Aaron Aaro Aapo Alex Alexi Alexander Alfons Albin Antero Anton Andy Anthony Akseli Arthur Atte
  19. M

    Millaset vaunut

    \ No se riippuu varmaan merkistä!! ;) Koska meidän kolmipyöräset on toiminut TOSI HYVIN hangessa!
  20. M

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    \ En ehtinyt olla ei! =) tärppäs oikeastaan ekalla yrityksellä koska mun mies meni tammikuussa matkoille ennen kuin ehtinyt ovuloida!

Yhteistyössä