Hakutulokset

  1. P

    Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

    Menee jo vähän OT, mutta mieliteiden perustelu ja jankkaus on kaks eri asiaa
  2. P

    Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

    Täälläkin juostaan pussipäässä ja toitotetaan ja tapellaan taas... on tää hieno palsta :flower: =)
  3. P

    Sensuroitko itseäsi palstalla?

    Joskus ei vaan jaksa enää vastustaa näitä pussipäässä ja silmälaput silmillä juoksijoita joille ei ole muita mielipiteitä olemassakaan. Kaikki äärikiihkoaminen ottaa niin päähän, ettei jaksa enää puuttua kun aletaan pilkun tarkkaan joka asiasta mouruamaan. Jätän sitten vaahtoamaan siihen enkä...
  4. P

    Tääkin on hauska

    Hehe hauska kämmi :laugh:
  5. P

    Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

    No justhan mä sanoin ettei se auta! Aina on kiire vaikka ois aikaa kuin töiden alkuun. Ja tuosta vihanhallintakurssista... :kieh: En nyt sentää oo siitä pahimmasta päästä!
  6. P

    Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

    Se on pääkopasta kiinni. Minulla on vaan kamala kiire töihin tai töistä pois, ihan sama vaikka olisin ajoissakin. Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä :headwall: :kieh:
  7. P

    Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

    Joka hemmetin aamu... perässä roikun :saint: Kun kaikki ajaa niin h****tin hitaasti |O Ei aamulla saa hidastella työmatkoilla!! Savu nousee välittömästi korvista jos joku tärrää eessä JUST sen 50km/h tai tasan 60km/h
  8. P

    MITEN VOI SAADA KETJUN KATOAMAAN ENNENKUIN SE ON EHTINYT KUNNOLLA EDES ALKAA???

    Oikein, oli minustakin väärin aloittaa moinen mollaus.
  9. P

    Mikä määrä seksikumppaneita on paljon?

    Mistä lähtien kaikki muut "panot" on yhden illan juttuja jos ne ei ole nykyisestä suhteesta? :/ Kuten on tullut esille, pitkiäkin suhteita läpi käynyt on kerennyt useamman kanssa vaakamamboa harrastaa. Se vaan on niin, ettei kaikki halua niihin "ensimmäisiin" miehiin jämähtää mitä eteen...
  10. P

    Mikä määrä seksikumppaneita on paljon?

    No dorka, kuka nyt kymmenvuotiaasta on puhunut!! |O
  11. P

    apua....miten selviän amk:ssa kirjaostoksista?

    Ei voi mitenkään verrata lukioon. Itse ostin varmaan pari kirjaa per vuosi... Loput oli kopioita ja kirjastosta jos jotain tarvi.
  12. P

    G: Tämän kesä grilliherkku numero yksi?

    Siinäpä se tuli lyhyesti... Ensimmäinen mikä pälähti päähän kysymyksen lukemisen jälkeen...
  13. P

    Monta entistä seksikumppania unelmasi mies sinulta hyväksyy?

    Mä olen sanonut että en oo laskenu :ashamed:
  14. P

    Tätä on varmaan kysytty jo tuhat kertaa mutta suosittele

    mä tykkäsin siitä tunnelmast ja "värityksestä", juonesta. 1408 taas oli... no vähän kauhuleffaksi tylsähkö sen alkujännityksen jälkeen kun alko oottaa millon alkaa tapahtua. Sawit on kyllä peruskamaa mitä voi kattoa :)
  15. P

    Tätä on varmaan kysytty jo tuhat kertaa mutta suosittele

    Silent hill, orpokoti, the ring...
  16. P

    Mikä määrä seksikumppaneita on paljon?

    Juuri näin! :flower: =)
  17. P

    Mikä määrä seksikumppaneita on paljon?

    20 ei todellakaan ole paljon. Kyllä tuohon ikään mennessä kerkeää tekemään jos mitkä kommervenkit :) Vaikka pitkiäkin suhteita olis välissä
  18. P

    Fjonga! Kysyttävää...

    No jos mulla ois jääny siihen 5:n, niin voi sanoo että on jo ollu huono tuuri miehen mettästyksessä |O Tai sitte on ruma ko saapas... vai miten se oli? :p Fjonga on vasta nyt (mun käsityksen mukaan) päässy elämään villimin pitkän suhteen jälkeen, miksipä siitä ei nauttis.
  19. P

    Voiko häihin laittaa mustan mekon?

    Voi! (talvihäissä hyvinkin yleistä musta iltapuku) Hartiahuivilla sitten sitä "väriä" =)
  20. P

    Loman aluksi rikosilmoituksen tekoon yhdestä huutiksen mammasta

    Voi piitu raukkaa... Kun ei eriäviä mielipiteitä tällä foorumilla sallita :hug: Yhdessä pitäs vaan jeesustella ja sitten kun oikein sapettaa, harmaannutaan ja aletaan nälviä jotain nimimerkkiä urakalla.

Yhteistyössä