Hakutulokset

  1. P

    Kertokaa lapsiperheen lomailuvinkkejä Oulun läänistä

    Niin, mitä kaikkea lomailupaikkoja löytyy Oulun läänin alueelta, ja miksei vähän pohjoisempaakin. Lähinnä hakusessa ois sellainen "pienempi" matkailurysä. Joku sellaine jossa ois lapsille jotain katseltavaa ja touhuttavaa, eläimiä jne. Viimekesänä kävimme tuolla Kälviällä olevassa...
  2. P

    Sektio/puudutus

    Eiks sattunut yhtään kun otit katerin pois? Mulle laiettu molemmissa leikkauksissa kestokateri..
  3. P

    Ruskea silmäisten lasten äidit!

    Meillä kans kahdella ekalla oli ihan selvästi tosi tummat, ruskeat silmät jo vauvana. Kolmannella oli kans tummat, mut kyl sieltä "valoa vasten" katsottuna näkyi sinisen sävyä..ja tulikin nätit siniset silmät. Meillä siis miehellä siniset, mulla ruskeat.
  4. P

    Mikä oli raskausajan alhaisin hemoglobiini arvonne?

    Jotain päälle 90 oli matalimmillaan raskausaikana, mut ekan synnytyksen jälkeen oli hb 59. :o :o Olin jo sinä päivänä kotiin lähössä, kun sit otettiin verikoe, jossa selvis tuo. Enhän mä tietenkään kotia päässyt, tiputtivat 2pussia verta. ;)
  5. P

    OHO, onko tosiaan noin ?!

    Minä katsoin uusinta Halpa-Hallin mainosta jossa oli tosi nätti ruskea-vaal.punainen Lassien haalari. Minulle kelpais hyvinkin se, mutta tytölleni mahtuu vielä viimevuotinenkin haalari..Harmi! :whistle: :ashamed:
  6. P

    kotiäidit...mitäs teillä tarjotaan tänään lounaaksi?

    Poronkäristys ja muusi ja italiansalaattia. :p

Yhteistyössä