Hakutulokset

  1. U

    Mites mua nyt yht'äkkiä alkoi näin jännittämään...

    ...pitäis piilolinssit laittaa ja hiukan sutia meikkiä naamaan ja kädet sen kun tutisevat :D Muutaman tunnin päästä on yo-lakki vihdoin päässä.
  2. U

    Mikä sen pelin nimi on?

    Tuli aivohikka ja nimi meni hukkaan... mikä sen pelin nimi on, jossa levitetään se matto jossa on eri värisiä palloja ja sitten sen nuolitaulun mukaan laitetaan esim. käsi siniselle, jalka keltaiseen, ja loppujenlopuks kaikki pelaajat on solmussa siinä matolla?
  3. U

    Arvatkaas, kenellä lähtee...

    ...puolentoista tunnin kuluttua bussi kohti Helsinki-Vantaata, ja sieltä sitten aamuseitsemältä lento kohti etelää? B)
  4. U

    Vaippojen ja lastenruokien hinnat Portugalissa ja Espanjassa?

    Lähdetään syyskuussa Portugaliin, Monte Gordoon eli ihan etelään muutaman kilometrin päähän Espanjan rajalle. Mukaan otetaan silloin 7kk tyttö. Jossain luin, että vaipat olisivat Portugalissa hirmu kalliita (pieni paketti 17e) mutta koskeeko tämä vaan turistialueen kauppoja? Entäs lastenruoat...
  5. U

    Ideoita 18-vuotis-synttärikorttiin?

    Nyt saa olla luova ja humoristinen! Siskolla huomenna 18-vuotispäivä. Lahjaksi saa digikameran. Lisäksi annetaan sellaisen kukkapuketin mallisessa pakkauksessa yksi kaljapullo, yksi tupakka ja yksi kondomi. Mutta kortin kohdalla pää on tyhjää täynnä, ideoita? Runo? Mikä?
  6. U

    Auton vuokraus ulkomailla (turvaistuin-asiaa)

    Lähdetään ensi kuun lopussa Portugaliin, ja meillä on auto vuokrattuna siellä koko kahdeksi viikoksi. Nyt kuitenkaan KUKAAN kehen ollaan otettu yhteyttä, ei osaa sanoa, saako paikalta lainata tai vuokrata turvakaukaloa tai -istuinta. Onko kokemusta, käyttävätkö tuolla edes istuimia, siis...
  7. U

    Mitä veikkaatte, tuleekohan avioero?

    Kaikki auton katsastusta lukuunottamatta valmista. Ensi viikolla mies alkaa opettamaan mua ajamaan autoa :D Onneksi mulla on lehmän hermot ja miehellä hyvä jarrujalka.
  8. U

    Pikaisesti apua! Mitä lahjaksi 11-vuotiaalle pojalle?

    Mies lähdössä pian ostamaan, mieluiten joku lautapeli tai kirja.
  9. U

    Auttakaas keksimään kiva lahja

    Serkulle syntyy toinen lapsi tässä muutaman viikon sisällä, ja koska luultavasti kaikki muut muistavat lahjoilla uutta tulokasta ja vanhempia, me ajateltiin miehen kanssa viedä uudelle isosiskolle (5½v) jokin lahja. Mikä olis kiva? ''Isosisko''-t-paidan ajattelin tehdä, mutta mitä sen lisäksi...
  10. U

    Kokemuksia: punapäästä takaisin blondiksi?

    Mulla on luonnostaan ihan vaaleat hiukset, jotka jonkin sortin aivohikan seurauksena päätin värjätä vuosi sitten punaisiksi. Juu, onhan tämä punainen kiva, mutta väripurkin kanssa sais pelata jatkuvasti kun juurikasvu on jo kolmessa viikossa sen näköinen, kuin jakauksen kohdalla olis kalju...
  11. U

    Kenellä sunnuntaina EKA äitienpäivä?

    :wave:
  12. U

    Mä olen niin pahvi

    Mä oon ihan unohtanut hakee postista paketin, josta tuli ilmoitus 6.4. eli 2 viikkoa sitten. Mä oon maksanut sen jo ennakkoon. Mahtaako sen saada vielä huomenna? Tais tulla synnytyksessä aivotkin ulos, oon ollut kyllä niin hajamielinen sen jälkeen |O Huomenna unohdan varmaan tytön...
  13. U

    Rattaat ulkomaanmatkalle?

    Lähdetään vauvan kanssa Portugaliin syyskuussa, jolloin naperolla ikää siis 7kk. Vauvan matkatavaroihin voi ottaa kokoontaittuvat rattaat, tarkoitetaanko näillä matkarattaita vai voiko noiden yhdistelmävaunujen ratasosan ottaa mukaan? Meillä Brio Kombit ja vieväthän nuo tilaa koneessa, hyvä kun...
  14. U

    Rintatulehdus ei ota parantuakseen

    Viikko sitten aloitin Kefalexin-antibioottikuurin ja eilen illalla oli taas mentävä päivystykseen kun tissiä vihloo edelleen ja kuume nousi taas melkein 40 asteeseen. Kaksi lääkäriä tutki, mutta käskivät jatkaa tällä kuurilla josko alkais helpottamaan, mutta jos olo yhtään huononee, niin sitten...
  15. U

    Tukiaisesta tosi-tv-sarja!

    Syrjäyttääköhän Mikkosten maailman? :D http://www.iltalehti.fi/viihde/200904089382228_vi.shtml
  16. U

    Mistä tytölle mekko nimiäisiin?

    50-senttiset vaatteet ovat muksulle nyt just passeleita, eli kuukauden päästä pidettäviin nimiäisiin kannattais varmaan hommata sitten 56-senttinen mekko? Ei valkoista, eikä mielellään vaaleanpunaistakaan. Auttakee! Nimen päättäminen oli helpompaa kuin nimiäisiin sopivan puvun löytäminen...
  17. U

    Sähkökäyttöinen rintapumppu Porista?

    Myyvätkö kodinkoneliikkeet esim. Avent Isis IQ Unoa? Täytyy lähettää mies pumppuostoksille kun ens viikolla on palautettava sairaalan lypsykone...
  18. U

    Kädet vapisee...

    Yhdeksän tunnin päästä sairaalaan ja sitten aletaan käynnistelemään synnytystä. Koko viikonloppu järjestelty ja siivottu kämppää, sairaalakassin olen pakannut varmaan viisi kertaa ja muutenkin pomppinut kuin aropupu hermostuksissani perjantaista asti. Ei taida tulla uni silmään tänä yönä ellei...
  19. U

    Hui, maanantaina käynnistykseen...

    Maanantaina viikkoja siis tasan 38+0 ja käynnistetään koska lapsivettä on niin paljon ja napavirtaukset ovat heikohkot. Olen ihan paniikissa, esikoista menen siis synnyttämään. Miten teillä on menneet käynnistetyt synnytykset? Mulla oli kohdunkaula 1,5cm ja sormelle auki, Cytoteceillä aikovat...
  20. U

    Mun vatsanahka on KIPEÄ!

    Sattuu! :attn: Menossa nyt rv 36+5 ja vatsa on ihan äärimmilleen pingottunut... Koko vatsan alueen nahkaa kiristää ja pistelee ja sattuu koko ajan. Miten voisin helpottaa oloani, odotusta ja vatsan kasvua on kuitenkin odotettavissa vielä mahdollisesti jopa 5 viikkoa? Olen rasvannut vatsaa...

Yhteistyössä